Suosittele lantionpohjan harjoitusvälineitä
Riittääkö pelkät kuulat?
Onko älysovelluksista ja vetokuulista apua?
En haluaisi ostaa huonoja kuulia.
Kommentit (19)
Laita tamponin naruun käsipaino roikkumaan.
Aha, hyvä fiilis palstalla. Ilmais pieraistaan kommentteja ilman fiiliksen tuomaa ylä- alanuoltusta.
Kyllä ne lanti pohjan lihakset kehittyvät kuin kunnioitetaan isäntää kolminaisuusopilla.... feminismin kolmannen pyörän sijaan.
Sopiva jooga toimii myös. Kerran tapailin liki nelikymppistä jooganaista ja hänellä oli tiukin ikinä kokemani värkki.
Vierailija kirjoitti:
kegel8
Aika kallis. Toimiko oikeasti?
koita parempaa! kirjoitti:
Aha, hyvä fiilis palstalla. Ilmais pieraistaan kommentteja ilman fiiliksen tuomaa ylä- alanuoltusta.
Kyllä ne lanti pohjan lihakset kehittyvät kuin kunnioitetaan isäntää kolminaisuusopilla.... feminismin kolmannen pyörän sijaan.
Säälittävä sovinisti bongattu. Miksi tulit pilaamaan keskustelun?
Sellainen vähän dildon näköinen Kegelmaster on ehdottomasti paras. Jousilla saa säädettyä vastusta.
MItä tarkoitetaan kolminaisuusopilla?
Ei välttämättä tarvitse kuulia eikä muitakaan välineitä. Synnysvalmennuksessa ainakin aikaisemmin neuvottiin lihasten puristelu, jota voi tehdä vaikka metrossa.
Voin kertoa, että auttaa. Netistä varmaan löytyy tietoa ja ennen tämä homma opeteltiin ennen synnytystä ja jatkettiin synnytyksen jälkeen, kun paikat parantuneet.
MInulla samanlainen värkki kuin ennen synnytystä, mutta panostinkin tähän asiaan.
Paras väline on sellainen mitä muistaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kegel8
Ainakin itselläni toimi. Aluksi säikäytti kun en edes tuntenut niitä sähköpulsseja, mutta ajan kanssa tunto alkoi vahvistua.
Vierailija kirjoitti:
koita parempaa! kirjoitti:
Säälittävä sovinisti bongattu. Miksi tulit pilaamaan keskustelun?
En minä mitään ismiä tuonut joka on itse pilaaja. Toin kaikille nähtäväksi realismia itse ismistä.
Vierailija kirjoitti:
MItä tarkoitetaan kolminaisuusopilla?
Ei välttämättä tarvitse kuulia eikä muitakaan välineitä. Synnysvalmennuksessa ainakin aikaisemmin neuvottiin lihasten puristelu, jota voi tehdä vaikka metrossa.
Voin kertoa, että auttaa. Netistä varmaan löytyy tietoa ja ennen tämä homma opeteltiin ennen synnytystä ja jatkettiin synnytyksen jälkeen, kun paikat parantuneet.
MInulla samanlainen värkki kuin ennen synnytystä, mutta panostinkin tähän asiaan.
Jos värkkistä ei tunnista lihaksia joita puristella. Laskeutuman kanssa on hankala treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kegel8
Ainakin itselläni toimi. Aluksi säikäytti kun en edes tuntenut niitä sähköpulsseja, mutta ajan kanssa tunto alkoi vahvistua.
Sähkö saa lihakset supistumaan?
Kilo prinssinakkeja. Makaan sohvalla ja ammuskelen niitä yksi kerrallaan pimpulistani huoneen toisella puolella olevaan kattilaan. Mies saa niistä sitten iltapalan, jahka kotiutuu tuolta autotallista krapulaa korjaamasta.
Kahvakuula, 5kg, isoon mustaan dildoon sidottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kegel8
Sähkö saa lihakset supistumaan?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kilo prinssinakkeja. Makaan sohvalla ja ammuskelen niitä yksi kerrallaan pimpulistani huoneen toisella puolella olevaan kattilaan. Mies saa niistä sitten iltapalan, jahka kotiutuu tuolta autotallista krapulaa korjaamasta.
Huutista :D
kegel8