Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8vrk ikäinen vauva ei suostu nukkumaan omassa sängyssä

Vierailija
02.07.2006 |

Eli nukkuu vain minun kainalossa, jos laitan omaan sänkyynsä, niin heti alkaa kitinä eikä millään meinaa nukkua. Tuttia ei huoli. Meillä esikoinen oppi samanlailla " vahingossa" perhepetiin mutta nyt toivoisin että tämän toisen vauvan saisi opetettua nukkumaan omassa sängyssä. Eli mitä voi tehdä? Esikoinen nukkuu samassa huoneessa joten kamalasti ei voi antaa vauvan huutaa ettei esikoinen herää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on juuri viettänyt melkein 10 kuukautta mahasi sisäpuolella, eiköhän ole aika normaalia että ensin haluaa olla ulkopuolellakin niin lähellä kuin mahdollista.

Vierailija
2/4 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos nyt oppii alusta asti nukkumaan äidin lämpöisessä kainalossa niin miten saa sitten myöhemmin nukkumaan omaan sänkyyn. Esikoisen kohdalla kävi siis juuri niin että oppi nukkumaan minun vieressä ja nukkuikin sitten yli vuoden ikään asti, enkä haluaisi samaa " virhettä" toistaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli nukkuu vain minun kainalossa, jos laitan omaan sänkyynsä, niin heti alkaa kitinä eikä millään meinaa nukkua. Tuttia ei huoli. Meillä esikoinen oppi samanlailla " vahingossa" perhepetiin mutta nyt toivoisin että tämän toisen vauvan saisi opetettua nukkumaan omassa sängyssä. Eli mitä voi tehdä? Esikoinen nukkuu samassa huoneessa joten kamalasti ei voi antaa vauvan huutaa ettei esikoinen herää.

Vierailija
4/4 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne lapset ajallaan oppii omassa sängyssä ja omassa huoneessaan nukkumaan. En jaksa edes yrittää ymmärtää, _miksi_ pieni vauva pitäisi nukuttaa muualla kuin vieressä, jos vanhemmilla ei ole jokin pakottava terveydellinen tms. syy.

Vierailija:

että jos nyt oppii alusta asti nukkumaan äidin lämpöisessä kainalossa niin miten saa sitten myöhemmin nukkumaan omaan sänkyyn. Esikoisen kohdalla kävi siis juuri niin että oppi nukkumaan minun vieressä ja nukkuikin sitten yli vuoden ikään asti, enkä haluaisi samaa " virhettä" toistaa.

ap