Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisitte, jos joku tuttunne tapaisi Tinderissä miehen ja yhden yön suhteesta tulisi Tinder-lapsi?

Vierailija
19.04.2020 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että hittoakos asia minulle kuuluu.

Vierailija
2/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeksi ehdottaisin neutraalia nimeä: Tinde, käy tytölle tai pojalle.

Vierailija
4/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä varmasti tapahtuu. Olen eron jälkeen ollut aktiivisesti Tinderissä ja on ollut yllätys, että niin moni nainen harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. Itse käytä kyllä aina kondomia.

Vierailija
5/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin aborttia.

Vierailija
6/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tinder tytön nimi?

Vierailija
7/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.

Vierailija
8/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä, mutta saattaisin sanoa "Figures."

Vierailija
9/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan positiivisesti suhtautuisin, kunhan kyseessä ei ole sellainen tapaus, joka huijaa jonkun miehen isäksi esimerkiksi väittämällä, että syö pillereitä. 

Vierailija
10/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Tinder Kinder?

Vierailija
11/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"LOL"

Vierailija
12/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan positiivisesti suhtautuisin, kunhan kyseessä ei ole sellainen tapaus, joka huijaa jonkun miehen isäksi esimerkiksi väittämällä, että syö pillereitä. 

Tuotahan tapahtuu avioliitoissakin.

Vierailija
13/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko yhtään tapausta?

Vierailija
14/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se minua juuri liikuta. Jos kyseinen tuttava on toivonutkin lasta, niin tuohan on kätevä tapa saada lapsi ilman että on parisuhde siinä sivussa häiritsemässä. Eli kaipa siinä olisi onnittelut paikallaan.

Vierailija
15/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä se minua juuri liikuta. Jos kyseinen tuttava on toivonutkin lasta, niin tuohan on kätevä tapa saada lapsi ilman että on parisuhde siinä sivussa häiritsemässä. Eli kaipa siinä olisi onnittelut paikallaan.

Kertakaikkisen törkeää sitä miestä kohtaan?

Vierailija
16/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mun tutut ei kertoile noin vain, että lapsi sai alkunsa tällä tavalla. Melkein väittäisin, että sinulla on outo tuttavapiiri, jos siellä toimitaan noin - siis kerrotaan puolitutuille kaikki omasta elämästä.

Vierailija
17/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertakaikkisen törkeää sitä miestä kohtaan?

Ohiksena pakko kysyä, että miten niin? Jos sitä miestä ei velvoiteta millään lailla asian suhteen, eikä nainen ole valehdellut käyttävänsä ehkäisyä.

Toki jos huijaa ja on sitten käsi ojossa vaatimassa elareita, niin tuo on laskelmoitua.

Mutta aikuisen miehen pitäisi ymmärtää nyt muutenkin irtosuhteissa aina käyttää kondomia, ihan riippumatta siitä, sanooko nainen käyttävänsä ehkäisyä.

Vierailija
18/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoisi mitenkään, jos minulta ei nimenomana kommenttia pyydetä, ja jälkimmäisessä tapauksessa sanoisin, että "onnea, miltä nyt tuntuu, tarvitsetko neuvoja tai apua?"

Vierailija
19/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on ihan ok harrastaa yhden yön suhteessa seksiä ilman kumia?

Vierailija
20/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään häiritse tuo Tinder ihan lähtökohtaisesti, kun puhutaan lapsen alkuunpanosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi