Kaikki maskit luovutettava sairaaloihin ja vastaaviin.
Kaikilla teillä, jotka käytätte maskejanne on hoitajien sairastuminen omallatunnollanne.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Säästän sen hoitajaparan omantunnon siltä syyllisyydeltä, että minä sairastuisin.
Se maski olisi tärkeämpi sille hoitajalle, mutta ole vaan itsekäs :)
Hoitaja näyttäisi kyllä hienolta Darth Vader -maskissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästän sen hoitajaparan omantunnon siltä syyllisyydeltä, että minä sairastuisin.
Se maski olisi tärkeämpi sille hoitajalle, mutta ole vaan itsekäs :)
Kuule hyvä ihminen. Meillä perheessä kuuluvat kaikki riskiryhmiin. Meillä on noin 60 maskia ja kyllä käytetään näitä ihan itse. Ei ole ihan oikeasti meidän vika, että STM ja Pekonen mokasivat.
Enhän minä nyt mitenkään voi hoitajille antaa tekemäni kangasmaskeja. Nehän ovat THL:n mukaan suorastaan hengenvaarallisia.
Eivätkä ne muutenkaan sovellu sairaalaympäristöön.
meillä on pari kumimaskia, pitääkö neki luovuttaa? mihin ne viedään?
T:bdsm-kerholainen.
Kiitos, mutta ei kiitos. En suostuisi käyttämään maskia jonka tietäisin lojuneen jonkun randomin varastoissa ties kuinka kauan. Myös ne Sarmasten maskit ovat käyttökiellossa. Avatut pakkaukset menisi muutenkin suoraan roskiin. Maskeja on mutta niitä tarvitaan jatkuvasti joten tarvittavat määrätkin on isoja. Ei auta että Jorma tuo pari maskia ja Pirkko kolme.