kärkkäisellä käsidesiä halvalla, eikä kukaan ostanut.
Muualla loppu tai hinta 3- kertanen.
menkää äkkiä hakeen jos tarttee.
Kommentit (9)
Paikallisen Prisman oven suussa oli tarjolla käsidesiä kolmen pumppupullon telineessä. Oli hlvtin pahan hajuista, tiedä mistä oli tehty. En tullut katsoneeksi tuotemerkkiä
Vierailija kirjoitti:
Paikallisen Prisman oven suussa oli tarjolla käsidesiä kolmen pumppupullon telineessä. Oli hlvtin pahan hajuista, tiedä mistä oli tehty. En tullut katsoneeksi tuotemerkkiä
Samaisessa Prismassa on jo viikkoja ollut käsidesihyllyt tyhjinä aina kun olen ollut hakemassa. Nyt viimein oli yksi pullo jäljellä. Kätevämmän kokoinen mukana kuljetettavaksi kuin ne 0.5 litran pullot.
Vierailija kirjoitti:
N a t sikärkkäisellä en asioi.
Minä asioisin, jos täällä sellainen olisi. Usein, kun olen jotain tuotetta googlaillut, se löytyy juuri Kärkkäiseltä. En juurikaan harrasta nettikauppoja.
Jos ap puhut niistä litran pulloista, joissa ei ole edes alkoholia, ovat täysin turhaa litkua
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan alkoholitonta. Kärkkäisen sivulla joku moittii sikäläistä käsidesiä tympeän hajuiseksi.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/ds6-1-litra-kasidesi-tayttopullo
kärkkäisen sivuilla näkyy nuo putelit , monenlaisia.
Mihin sitä tarvii?