Osuuspankki kaatunut? muilla ongelmia kirjautua?
Op mobiili ei toimi enkä op.fi pääse kirjautumaan. Onko mulla joku ongelma vai yleisesti?
Kommentit (37)
OP on mennyt konkurssiin. Kaikki siellä olevat varat on jäädytetty. Voi olla, ettei niitä saa pois enää ikinä.
Taloutta seuraava kirjoitti:
OP on mennyt konkurssiin. Kaikki siellä olevat varat on jäädytetty. Voi olla, ettei niitä saa pois enää ikinä.
Nämä asiat minä tiesin jo 10 vuotta sitten. Eikä tule olemaan ainoa pankki. Tanska Tanska
Zinc
Kiitos vastauksista :)
Saisi op laittaa etusivulle ilmoituksen kun tällaista käy. Ikinä eivät mitenkään infoa katkoistaan.
Ap
Pitääkö tässä lähteä seinästä tyhjentämään tili?
Onneksi valtio takaa että talletukset ei katoa, tsi mikäli katoaakin, niin valtio tsi joku maksaa ne... siis kohtuulliset tallennukset.
ne business Finlandin satatuhatta on otettu suoraan meidän tililtä! ei pääse sisään kun ei oo enää ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä lähteä seinästä tyhjentämään tili?
Olet jo auttamattomasti myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Saisi op laittaa etusivulle ilmoituksen kun tällaista käy. Ikinä eivät mitenkään infoa katkoistaan.
Ap
No, ilmoittiko itse heille ettei toimi? Et vaan ajattelet että kyllä joku sitten ilmoittaa.
Kyllä suosittelen, että jokaisella olisi käteistä rahaa kotona jemmassa. Siis enemmän kuin muutama kymppi. Nyt varsinkin, kun koko maailman taloustilanne on todella epävarma.
Tuosta on tulossa normaali lähitulevaisuudessa.
Onko se hakkeroitu kumoon? Tämähän tästä vielä puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suosittelen, että jokaisella olisi käteistä rahaa kotona jemmassa. Siis enemmän kuin muutama kymppi. Nyt varsinkin, kun koko maailman taloustilanne on todella epävarma.
Raha menettää merkityksensä jos sitä ei ole kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, ilmoittiko itse heille ettei toimi? Et vaan ajattelet että kyllä joku sitten ilmoittaa.
Tietojärjestelmät itse ilmoittavat häiriötilaan menemisestä. Tosin se ei auta mitään, mikäli ketään ei ole sitä ilmoitusta vastaanottamassa viikonloppuna.
Mulla oli eilen reilu 100000 tilillä ja nyt en pääse katsomaan onko se siellä vai onko tosiaan mennyt huutokaupoakeisarille 🤔
Jep, ei toimi mobiili eikä op.fi