Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret ihmiset ovat niin vanhan näköisiä nykyään?

Vierailija
19.04.2020 |

25-vuotiaat ovat ulkoisesti kuin 3-4-kymppisiä. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sinä olet?

Vierailija
2/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 3-4 -kymppiset näyttää 25 -vuotiailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias ja näytän itse enemmän 25-vuotiaalta kuin moni oikeasti 25-vuotias. Papereita kysytään aina ja junassa kysytään jopa tuleeko minulle lastenlippu🙄

Ap

Vierailija
4/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäinen liikunta lapsena ja nuorena. Koordinaatio on monella aivan hukassa. Ei osata juosta tai edes kävellä, jalat astuu linttaan ja jalkaterät sojottaa minne sattuu. Selkäranka ja niska ovat painuneet notkolle liiasta älylaitteiden tuijottamisesta.

Vierailija
5/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Seurustelen 40-vuotiaan miehen kanssa ja minua luullaan jatkuvasti hänen tyttärekseen.

Ap

Vierailija
6/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan ovat vanhan näköisiä. Monet missit, miettikää jotain ysärin Tanja Karpeloita tupeerattuine tukkineen parikymppisinä. Samaa maata on musta tämän jäkis-Granlundin vaimo. Ainakin siinä yhdessä tietyssä kuvassa poseeraa niin että näyttää jo keski-ikäiseltä. En nyt tiedä minkä näköinen esim. livenä on.

Vierailija
7/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ”muoti” vanhentaa.

Vierailija
8/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret laittavat liikaa meikkiä ja pistoshoitoja kasvoihinsa.

Vierailija
9/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyisin ainakin teinitytöt osaa meikata tosi hyvin! Olin viime kesänä rippijuhlissa ja tytöt oli ihan 20-22 v näköisiä. Pitkiä, meikattuja ja oman arvon tuntevia . Muutama perusteini mahtui joukkoon.

No joo, sitten on tietenkin nämä nuoret, joilla on vaikeuksia ja yleensä kotiolot huonommat . Huono ravinto, liikkumattomuus, sosiaaliset suhteet, yleinen alakulo mikä on tämän päivän vitsaus.

Vierailija
10/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et sinäkään ikuisesti tule alaikäiseltä näyttämään. Todennäköisesti vanhenemisesi tapahtuu sitten kun se tapahtuu, nopeasti. Odota vaikka viisi vuotta.