Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille!

Vierailija
19.04.2020 |

...voisitteko aloittaa suhteen impotentin miehen kanssa ja jolla ei penis toimi edes lääkkeillä? Onko joku tällaisessa suhteessa ja kokemuksia kiitos!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi. Minä ainakin nautin suunnattomasti kivikovasta ja kookkaasta peniksestä sisälläni, jollaista onnekeseni mieheltäni saan vähintään tarpeeksi.

Ainakaan omalla kohdallani mikää dildo ei korvaa oikeaa kalua lähellekkän.

Vierailija
2/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, olen vielä nuori ja toimiva penis on yksi tärkeimmistä asioista miehessä.

Se on se pohjimmainen syy, miksi miehet ylipäätään edes kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi aloittaa suhdetta kuvailemasi miehen kanssa. Rakastan seksiä ja se on ainoa asia, jonka takia miehen kanssa suhteeseen haluaisin. Varmaan tuollaisen impotentin miehen kannattaisi etsiä seuraa aseksuaalista naisesta tai muuten vaan sellaisesta, joka ei seksistä niin välitä.

Vierailija
4/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi aloittaa. Vaikkei seksi olekaan ainoa asia joka suhteessa mieheen kiinnostaa, on se niin tärkeä ja nautinnollinen osa suhdetta ettei toimisi ilman sitä. 

Eri asia, jos olisin jo hyvässä suhteessa miehen kanssa ja hänestä jostakin syystä tulisi impotentti. Silloin siinä punnittaisiin rakkauden määrää ja koitettaisiin löytää muita keinoja seksuaalisiin tarpeisiini. Mutta tätähän ei kysytty :)

Vierailija
5/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on impo. Ollut alusta saakka mut ei haittaa kun en ole koskaan saanut orkkua yhdynnässä! Tosi taitava käsillään ja niin upeeta suuseksiä en oo saanut koskaan keneltäkään. Otan suihin sellasta vähän kovettunutta ei ihan edes puoljäykkää ja hän saa orkun niin. Onnellisia ollaan ja seksi kiitettävää!

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
6/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että vastaan, vaikka olen mies. Ihmettelen vain miksi kyselet seksipalstalla asiaasi? Luulisi, että täällä on ne juuri toimivaa selsiä arvostavat naiset ja muualla platonisen rakkauden perään haikailevat.

Vierailija
7/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö täällä joku moderaattori olet? Tai kommentistasi päätellen täällä ei moderoida ollenkaan. Ja mitä vittua vastaat kun kysymys on tarkoitettu meille naisille?

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
8/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu miehestä. Seksiä on monenlaista, ei vain kovettuneen peniksen kanssa eli vastaus on kyllä. 

Vierailija
9/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että vastaan, vaikka olen mies. Ihmettelen vain miksi kyselet seksipalstalla asiaasi? Luulisi, että täällä on ne juuri toimivaa selsiä arvostavat naiset ja muualla platonisen rakkauden perään haikailevat.

Sinulla on suppea näkemys seksistä.

Vierailija
10/12 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi iso kynnys, mutta ei ehdoton ei. Miksi mies on impotentti, sekin vaikuttaa asiaan. Onko syy fyysinen vai psyykkinen? Haluaako mies seksiä, vaikka ei seiso? Seksuaalinen halukkuus on minulle tosi tärkeää.

T. Aktiivinen nainen jolle seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä.

Vierailija
11/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittaisi.

Vierailija
12/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin, jos mies olisi maailman ihanin ja muuten taitava sängyssä, voisin aloittaa avoimen suhteen hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän