Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaapissani on 68 purkkia nötköttiä. Miten pääsen niistä eroon?

Vierailija
19.04.2020 |

Nötkötti on pahaa enkä tahdo pitää sitä enää kaapissani edes pahan päivän varalle, kun mulla on reilusti paremman makuista kotivaraa. Toisaalta ruokaa on sääli heittää roskiin jos sille löytyy jossain käyttöä. Onko ehdotuksia missä löytyisi nötkötille käyttöä? En kehtaa tarjota sitä kavereille tms., kun purkeissa lukee että ne on EU:n ruoka-apua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet haalinut niitä itsellesi ruoka-avusta, jos ei kelpaa?

Vierailija
2/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jollekin jolla on koira

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie asunnottomalle

Vierailija
4/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie eläinsuojeluyhdistykselle, syöttävät elukoille.

Vierailija
5/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt ne kymppitonnilla huoltovarmuuskeskukselle. 

Vierailija
6/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneen on pakko ottaa vaikka ei tarvitsekkaan.

Vierailija
7/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Mulla on yksi tuttu, joka hakee säännöllisesti EU-kassin. Hän on lievästi vammainen, eikä osaa laittaa ruokaa muuta kuin keittää vettä ja lämmintää mikrossa - oon koettanut opettaa, mutta kun ei vanhempansa sitä tehneet, niin aika toivotonta on. Ei edes kahvia osaa keittää, on kyllä aika kömpelö. TEen noista nötköteistä hänelle aina ruokaa. Mutta ikinä niissä ei ole ollut EU:n ruoka-apu merkintää ja vuosia on noita hakenut. Jauhopusseissa ja ryyneissä on, nötköteissä, hapankorpuissa, näkkärissä, maitojauheessa ja hernekeitoissa ei ole olllut.

Vierailija
8/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU-ruokaa on jaettu valmiiksi pakatuissa kasseissa, joissa nötkötit on tullut muun ruuan mukana.

Vierailija
9/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU-kassissa on ota kaikki tai älä ollenkaan periaate. Mutta nötköteissä ei ole sitä EU-merkintää ollut. Miten se jossain muualla olis erilainen kuin tutullani? Juu ja tutulla oikeasti, uskaltaisin nimettömänä sanoa, jos itse hakisin. Siinä on se pieni erehtymisen vaara, mitä en usko tässä asiassa olevan. Ei ap, vaan "hyväntekeväisyystöitä tekevä".

Vierailija
10/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita Hurstille.

Vierailija
11/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaa Marttojen kanssa.

Tehkää suurella kenttäkeittimellä (hyvin itsenne suojattuna, että ihmiset uskaltaa ostaa) k e i t t o a.

Perunoita, vihanneksia, suolaa ja jotain muuta lihaa. Mainitut kannattaa varmaan ostaa puolipakasteita whatever, koska säilykelihapurkkien avaaminen ja pilkkominen on jo omani työnsä.

Miten ihmeessä olet voinut yhtenä tai viitenä vuonna noin paljon yhden lajin eu-ruoka-apua hamstrata?

Tarjotkaa ilmaiseksi.

Vierailija
12/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimille kelpaa, eli lahjoita rankkurille.

Vierailija
13/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??? Mulla on yksi tuttu, joka hakee säännöllisesti EU-kassin. Hän on lievästi vammainen, eikä osaa laittaa ruokaa muuta kuin keittää vettä ja lämmintää mikrossa - oon koettanut opettaa, mutta kun ei vanhempansa sitä tehneet, niin aika toivotonta on. Ei edes kahvia osaa keittää, on kyllä aika kömpelö. TEen noista nötköteistä hänelle aina ruokaa. Mutta ikinä niissä ei ole ollut EU:n ruoka-apu merkintää ja vuosia on noita hakenut. Jauhopusseissa ja ryyneissä on, nötköteissä, hapankorpuissa, näkkärissä, maitojauheessa ja hernekeitoissa ei ole olllut.

Olen eri kuin ap, mutta olen hakenut EU:n ruoka-apua jo vuosien ajan, viimeksi maaliskuussa. Kaikessa saamassani on aina ollut merkintä EU:n avustuksesta, joko suoraan pakkaukseen painettuna tai pakkaukseen kiinnitetyssä tarrassa. Maitojauhe ja hernekeitto näyttää niin samalta kuin kaupassa myytävät vastineensa, että pienellä painettu merkintä jää niistä helposti huomaamatta. Mutta jos katsot tarkkaan, löydät sen niistä kyllä, ellei se ole jäänyt jostain erästä puuttumaan.

Vierailija
14/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja tässä ollaan

Vierailija
15/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään siitä tykkää, mutta hyvin se alas menee hernekeitossa, tacoissa, lihapiirakassa jne, kun maustaa hyvin.

Ap on sitten muun hyvän lisäksi täysin kädetön kokki.

Ps, Etelä-Pohjanmaalla tuo on suuri herkku. Ne vetelee sitä kylmänä suoraan purkista. Mutta eipä kukaan ole väittänytkään jussipaitaporukkaa kulinaristeiksi.

Vierailija
16/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vielä yksi niin on 69.

Vierailija
17/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan 30€ koko kasasta.

Vierailija
18/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu-aho ei muuta syökään. Alajärven Hoiskosta, alkkisten jälkeläinen.

Vierailija
19/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EU-ruokaa on jaettu valmiiksi pakatuissa kasseissa, joissa nötkötit on tullut muun ruuan mukana.

Eikö ole mahdollisuutta ottaa paketistaan pois ja jättää sinne niitä tavaroita, joita ei tarvitse?

Vierailija
20/24 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais.