Naiset hakee alitajuisesti dominoivaa miestä
Siis sellaista vahvaa alfatyyppiä joka osaa oikealla tavalla määrätä. Naiset kokee sellaisen miehen turvallisena. Naiset haluaa että mies vähän määrää. Ei liikaa mutta kuitenkin. Jos nainen päätyy kuitenkin jostain syystä yhteen ei-dominoivan betamiehen kanssa niin nainen alkaa itse määräilemään, eli laittaa miehen tossun alle. Silloin ei ole kumpikaan onnellinen. Joku voisi luulla että nainen on onnellinen kun on saavuttanut määräävän aseman suhteessa, mutta ei se niin mene. Nainen on onnellinen vain kun saa olla vaan ja mies vie, nainen vikisee. Tämä on näitä vanhoja "seksistisiä" juttuja mitä ei saa ääneen sanoa, mutta aika tavalla se näin menee. Tietenkin yleistys jossain määrin, mutta varsin pätevä sellainen. Ugh. Mies on puhunut.
Tein alunperin tuon aloituksen tuonne av-puolelle, mutta se poistettiin 2 kertaa. Tähän lisäisin vielä kun seksipalstalla nyt ollaan, että ne naiset joiden kanssa olen ollut ovat tykänneet miehisestä dominoinnista myös seksissä. Aina naista kuunnellen, mutta hyvällä itseluottamuksella ja varmoilla ja vähän kovillakin otteilla rakastellen. Erityisesti kaipaan naisten mielipiteitä?
Kommentit (37)
Niin, jos palstamiehiltä kysytään. Sitten he muuntuvat naisiksi vastailemaan omiin aloituksiinsa.
Naisia tuntuu kahden ihmisen keskinäinen asema tosiaan kiinnostavan tosi paljon mutta yhdessä tehdyn työn lopputulos vähemmän, lopputuloksesta voidaan joustaa kunhan keskinäinen asetelma on sitä mitä halutaan. Miehiä taas kiinnostaa enemmän jonkin tekemisen lopputulos, ei niinkään se kuka sanoo miten se tehdään ja sen suhteen voidaan olla joustavia. Jos rankasti yleistetään.
Tämän vuoksi helpostakin asiasta tulee vaikea ... naista kiinnostaa se keskinäinen asetelma miestä lopputulos. Ihan pikkujutussakin naiselle voi olla tosi tärkeää "kuka määrää" .
Palstamiehen aloitukset ja puheenvuorot tunnistaa siitä, että ne sisältävät aina sen, että nainen ei itse tiedä mitä haluaa. Ainoastaan palstamies tietää mitä nainen oikeasti/alitajuisesti/salaa haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen aloitukset ja puheenvuorot tunnistaa siitä, että ne sisältävät aina sen, että nainen ei itse tiedä mitä haluaa. Ainoastaan palstamies tietää mitä nainen oikeasti/alitajuisesti/salaa haluaa.
... Ja tämä siitä huolimatta, että palstamiesten kokemuksen naisista ovat hyvin vähäiset, elleivät suorastaan olemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos palstamiehiltä kysytään. Sitten he muuntuvat naisiksi vastailemaan omiin aloituksiinsa.
Siinä varmasti syy, että tuolta av:n puolelta poistettu. Saman jankkaaminen karkottaa oikeita keskustelijoita.
Jos nyt on vähänkään vuosien mittaan lukenut naisten kirjoittamia ja terapeuttien haastattelemia naisia, tai vaikka vuosien vanhaa tutkimusta Hite-raporttia naisten haluista ja orgasmien saanneista, haluaa enemmistö naisista määrätietoisen, itsevarman ja osaavan miehen viemään naisen hurmioon. Voittamaan naisen luottamuksen ja antamaan kroppansa ja pillunsa miehen vietäväksi. Vapauttavat orgasminsa heittämällä aivot narikkaan. Eniten ongelmia on niillä naisilla, jotka yrittävät epätoivoisesti kontrolloida tilannetta. Jos tämmöiseltä naiselta mies vie kumminkin kontrollin ja vallan kiihoittamalla yli rajan, aukeaa pandoran lipas. Mutta kyllä niin käy toisinkin päin, jos nainen pillullaan kirnuaa ja lypsää kalua, syö mies vaikka kädestä.
Ja yksi palstamiehen tunnusmerkki sekin, että heti kun kysytään naisilta mielipidettä, on rynnättävä kertomaan oma mielipide kaikista naisista. Sitten sitä kompataan tekeytymällä mielipidettä kannattavaksi naiseksi.
Väsyin aikoinaan, kun kävin täällä. Meno ei ole muuttunut yhtään siitä, vaan sama kuvio toistuu. Ei ole mitään mieltä keskustella tuolla menetelmällä.
Täällähän puhutaan naisten enemmistöstä, ei KAIKISTA naisista.
Itse naisena olen todellakin samaa mieltä näiden tiettyjen mieskirjoittajien kanssa, vaikka en kuulukaan siihen naisjoukkoon jotka ovat tuollaisia kuin heidän naisensa.
Suurinosa naisista on passiivisia ja haluavat miehen vievän, ei tuossa minusta ole mitään uutta ja ihmeellistä.
Minua itseäni enempi kiinnostaa se, mitkä luonteenpiirteet tai asiat yhdistävät niitä naisia jotka haluavat olla passiivisia ja esim. tulla sidotuksi tai jopa nöyryytetyksi, käytetyksi jne. ja mitkä taas yhdistää niitä naisia, jotka eivät halua tuollaista.
Ja miesten enemmistö haluaa päättää seksistä ja syttyvät siitä, kun nainen on estoinen ja passiivinen.
Näin se menee ja hyvähän se on, että suurimman osan halut sitten kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jotenkin ihana tunne kun seksissä mies saa olla mies ja mä oon pieni hento nainen. vaikka muuten arjessa koen olevani ihan tasavertainen. Koko ja voimaerolle ei voi mitään ja mies tekee meillä useesti fyysisesti raskaampia hommia. mua kiihottaa se kun se äheltää jotain vaikka eilen vaihtoi renkaita pihassa mun autoon. sit kun menin siihen katsomaan alettiin suudella ja mies otti mut kantoon ja kellisti autotallin retkipatjalle.
Se on se tunne mikä tulee kun toinen vaan tulee ja ottaa. Vaikea selittää ja varmasti se, että ns. kemia parisuhteessa toimii auttaa meillä. Yleisesti halutaan ja kiihotutaan toisistamme. Mies ei pidättele vaan tekee mulle mitä haluaa että saisi mut sekaisin kiihkosta. En itse ole niin pienikokoinen tai hentokaan, mutta kun mies tulee ja kietoo mut vartaloonsa, vetää vähän tukasta mun päätä taakse ja suutelee kaulaa voimalla tunnen olevani maailman haluttavin nainen ja jalat sulaa alle. Kun teen itse aloitteen usein hän kiihottuu niin, että ottaa komennon samantien. Ihanaa nähdä ja tuntea toinen niin haluissaan.
Tuohon edelliseen lisäisin vielä, että tuo dynamiikka toimii meillä seksissä ei niinkään muuten. Jokapäiväisessä elämässä tehdään kotona molemmat ruokaa, siivotaan ja niin edelleen. En koe, että mä johtaisin kotia tai mies autotallia. En näe meillä tarvetta rakentaa ompeluhuonetta tai miestenluolaa, enkä usko että mieskään. Kummallakin on omia harrastuksia ja menoja. Sit taas välillä mennään yhdessä ja tehdään kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin naisena arvostan, nautin ja kiihotun siitä, että mies saa olla mies, myös sängyssä. Maskuliininen ja kiihkeä, vähän röykeäkin. Tämä ei tarkoita sitä, että hän olisi väkivaltainen tai julma, tai että kaikki miehet olisivat samanlaisia. Kovin usein nainen haluaa testailla miestä, kuinka pitkälle hän suostuu tottelemaan. Tunnen lähipiirissäni pariskuntia, joissa nainen on vallannut käytännössä koko yhteisen asunnon tai talon itselleen, eikä miehellä ole sanavaltaa oikein mihinkään. Hänellä teetetään kaikki huushollin raskaat työt. Toisen pariskunnan mies on rakentanut kellariin "miesluolan", koska nainen päättää kaikesta muualla. Jotenkin surullista minusta.
Siis tuohan se on se perinteinen malli, että nainen päättää kodista eikä miestä edes kiinnosta päättää kodista.
Miehellä on sitten joku talli tai verstas, ja päättää autoista ja tekee raskaat työt eikä edes antaisi naisen tehdä niitä.
Lasten asioista, matkoista ym. päätetään yhdessä.En näe tuossa mitään surullista, näen sen vain sellaisena perinteisenä mallina mitä osa pariskunnista noudattaa.
Itsekin tulen sellaisesta perheestä, eikä meillä ollut mitenkään surullista.
Äiti osti uuden sohvakaluston eikä isä edes huomannut asiaa ennen kuin meni sohvalle ja ihmetteli, miksi tuntuu eriltä.
Ja isä ilmestyi pihaan uusien autojen kanssa, ja äiti sai tietää siitä kun näki ne autot. Äiti ilmoitti lähtevänsä matkalle kun oli jo ostanut lennot jne.
Tuollaista se oli, eikä kumpikaan ollut tai mitenkään alistettu.
Minulle se näyttäytyi lähinnä siltä, että kaksi vapaata sielua on saanut keskinäisen suhteensa toimimaan eikä edes yritä hinkuttaa liian lähellä toisiaan ja heilua saman harjan varressa vain siksi, että niin muka ”kuuluisi” tehdä.
Kun se ei kaikille sovi.
Minusta tuo kuulosta lähinnä siltä, etteivät he keskustelleet mistään keskenään. Kumpikin teki mitä halusi ja toinen sai tietää vasta jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jotenkin ihana tunne kun seksissä mies saa olla mies ja mä oon pieni hento nainen. vaikka muuten arjessa koen olevani ihan tasavertainen. Koko ja voimaerolle ei voi mitään ja mies tekee meillä useesti fyysisesti raskaampia hommia. mua kiihottaa se kun se äheltää jotain vaikka eilen vaihtoi renkaita pihassa mun autoon. sit kun menin siihen katsomaan alettiin suudella ja mies otti mut kantoon ja kellisti autotallin retkipatjalle.
Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Itse taas haluan rinnalleni ja sänkyyni itsevarman naisen enkä mitään heikkoa hiirulaista tai epävarmaa pikkutyttöä.
Ap:n kommentti osuu täysin minuun. Haluaisin juuri tuollaisen sopivasti ja luonnollisesti vahvan miehen joka haluaa pitää ohjakset käsissään. Sen verran vahva itseluottamus että kykenee myös antamaan ohjat toisinaan minulle jos ja kun niin toisinaan haluan. Luo turvallisuuden tunteen ja ehkä tämä oma viehtymykseni juontaa juurensa lapsuuteen ja siihen ajatukseen, että ”naiset etsii puolisokseen isänsä kaltaista miestä”.
Minä taas haluaisin asetta mieheni mahalle sängyl reunaa vasten ja köyttä niin kiinni että ei pääse mitenkään irti . Ruoskia raipalla persen punaiseksi ja otta sen jälkeen strap-on dildolla.
No eihän noi naiset tässä ketjussa mitään alitajuisesti hae?
Ei muuten pidä paikkaansa.