Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hakee alitajuisesti dominoivaa miestä

Vierailija
19.04.2020 |

Siis sellaista vahvaa alfatyyppiä joka osaa oikealla tavalla määrätä. Naiset kokee sellaisen miehen turvallisena. Naiset haluaa että mies vähän määrää. Ei liikaa mutta kuitenkin. Jos nainen päätyy kuitenkin jostain syystä yhteen ei-dominoivan betamiehen kanssa niin nainen alkaa itse määräilemään, eli laittaa miehen tossun alle. Silloin ei ole kumpikaan onnellinen. Joku voisi luulla että nainen on onnellinen kun on saavuttanut määräävän aseman suhteessa, mutta ei se niin mene. Nainen on onnellinen vain kun saa olla vaan ja mies vie, nainen vikisee. Tämä on näitä vanhoja "seksistisiä" juttuja mitä ei saa ääneen sanoa, mutta aika tavalla se näin menee. Tietenkin yleistys jossain määrin, mutta varsin pätevä sellainen. Ugh. Mies on puhunut.

Tein alunperin tuon aloituksen tuonne av-puolelle, mutta se poistettiin 2 kertaa. Tähän lisäisin vielä kun seksipalstalla nyt ollaan, että ne naiset joiden kanssa olen ollut ovat tykänneet miehisestä dominoinnista myös seksissä. Aina naista kuunnellen, mutta hyvällä itseluottamuksella ja varmoilla ja vähän kovillakin otteilla rakastellen. Erityisesti kaipaan naisten mielipiteitä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin naisena arvostan, nautin ja kiihotun siitä, että mies saa olla mies, myös sängyssä. Maskuliininen ja kiihkeä, vähän röykeäkin. Tämä ei tarkoita sitä, että hän olisi väkivaltainen tai julma, tai että kaikki miehet olisivat samanlaisia. Kovin usein nainen haluaa testailla miestä, kuinka pitkälle hän suostuu tottelemaan. Tunnen lähipiirissäni pariskuntia, joissa nainen on vallannut käytännössä koko yhteisen asunnon tai talon itselleen, eikä miehellä ole sanavaltaa oikein mihinkään. Hänellä teetetään kaikki huushollin raskaat työt. Toisen pariskunnan mies on rakentanut kellariin "miesluolan", koska nainen päättää kaikesta muualla. Jotenkin surullista minusta.

Vierailija
2/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai se on noin, suurinosa ihmisistä on lammasmaisia luonteita jotka seuraavat johtajaa, ja naisilla tällaista tarvetta on ihan arkisessakin elämässä miehen muodossa.

Ei tietenkään kaikki naiset ole tuollaisia, mutta osa on ja ne on niitä ns. perinteisiä naisia jotka myös tietysti sitten useammin ja helpommin parisuhteeseen ajautuvat.

Minä en ole tuollainen persoona, ja pariutuminen on kaltaiselleni hankalaa (sopivaa miestä ei löydy).

Helpointa se on niille miehille ja naisille, jotka ovat syntyneet tuohon stereotypioiden mukaiseen malliin sopiviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotenkin ihana tunne kun seksissä mies saa olla mies ja mä oon pieni hento nainen. vaikka muuten arjessa koen olevani ihan tasavertainen. Koko ja voimaerolle ei voi mitään ja mies tekee meillä useesti fyysisesti raskaampia hommia. mua kiihottaa se kun se äheltää jotain vaikka eilen vaihtoi renkaita pihassa mun autoon. sit kun menin siihen katsomaan alettiin suudella ja mies otti mut kantoon ja kellisti autotallin retkipatjalle.

Vierailija
4/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jotenkin ihana tunne kun seksissä mies saa olla mies ja mä oon pieni hento nainen. vaikka muuten arjessa koen olevani ihan tasavertainen. Koko ja voimaerolle ei voi mitään ja mies tekee meillä useesti fyysisesti raskaampia hommia. mua kiihottaa se kun se äheltää jotain vaikka eilen vaihtoi renkaita pihassa mun autoon. sit kun menin siihen katsomaan alettiin suudella ja mies otti mut kantoon ja kellisti autotallin retkipatjalle.

Alla on ihana olla kun mies tietää mitä tekee

Vierailija
5/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota mulla ei ole ollenkaan; en tiedä miltä tuntuu tunne siitä että on pieni ja hento nainen seksissä, koska en tunne koskaan niin enkä koe tarvetta kokea niin. Ajatus ei kiehdo yhtään.

En myöskään viehäty fyysisesti itseäni huomattavasti isommista miehistä.

Toki miehillä on silti keskimäärin jopa 60% enemmän fyysistä voimaa kuin naisilla, eli fyysisesti raskaat työt on lähtökohtaisesti joka tapauksessa miehelle helpompia, vaikka mies olisi minua lyhyempi eikä lihaksikas.

Tykkään kyllä kun mies on röyhkeä ja vähän alistaa, mutta toisaalta tykkään myös itse olla röyhkeä ja alistaa.

Ehkä olen joku sekoitus sitten, mutta noihin klassisiin naisten kokemuksiin miehen suuruudesta ja naisen hentoudesta, turvallisuudesta ym. en samaistu ollenkaan, kun en vaan ole yhtään sellainen.

Ajatuskin sellaisesta tuntuu tosi vieraalta ja jopa vastenmieliseltä.

Vierailija
6/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää määräilystä, mutten myöskään siitä että mua määräillään. Normaali tasa-arvoinen suhde on se, mitä minä haluan. Sängyssä pieni dominointi (kunnioittavasti) ei haittaa.

Vierailija
7/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ollut aina tasa-arvoinen suhde ja vaimo muutenkin kontrolloi kaikkea. Mutta sängyssä minä vien ja hän vikisee. Pitää olla sopivan tuhma ja välillä rikkoa hieman kieltoja ja rajoja, tai ainakin yrittää. Pitää viedä ja sopivan tilaisuuden tullen tehdä jotain extraa mikä voimistaa hänen orgasmejaan. Onneksi on hyvin varustettu, joten voi välillä rumpaista vähän rajummin ja hallita kalulla. Tietää saaneensa. Vaimo tykkää. Sanonutkin, ettei miehet saa olla liian kilttejä. Jo alusta lähtien olen murtanut hänen kontrollin kiihoittamalla niin pitkälle, että kiima vie järjen ja kontrollin mennessään. Silloin orgasmit on ainoat mitkä häntä enää ohjaa ja minä toimin vapauttajana. Ja vaimo kiittää. Tokkopa on ainoa nainen joka sängyssä luovuttaa kontollin miehelleen.

Vierailija
8/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikä edes alitajuisesti vaan ihan tietoisesti. Välillä toki otan ohjakset käsiin, mutta molemmat kuitenkin tiedetään että se tapahtuu vain koska mies sallii sen. Miehekäs mies on ihana! Eikä se tosiaan tarkoita että mies olisi välinpitämätön tai pahoinpitelevä, päinvastoin sillä voi tuottaa nautintoa ja suojella. 

Vierailija
9/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin naisena arvostan, nautin ja kiihotun siitä, että mies saa olla mies, myös sängyssä. Maskuliininen ja kiihkeä, vähän röykeäkin. Tämä ei tarkoita sitä, että hän olisi väkivaltainen tai julma, tai että kaikki miehet olisivat samanlaisia. Kovin usein nainen haluaa testailla miestä, kuinka pitkälle hän suostuu tottelemaan. Tunnen lähipiirissäni pariskuntia, joissa nainen on vallannut käytännössä koko yhteisen asunnon tai talon itselleen, eikä miehellä ole sanavaltaa oikein mihinkään. Hänellä teetetään kaikki huushollin raskaat työt. Toisen pariskunnan mies on rakentanut kellariin "miesluolan", koska nainen päättää kaikesta muualla. Jotenkin surullista minusta.

Siis tuohan se on se perinteinen malli, että nainen päättää kodista eikä miestä edes kiinnosta päättää kodista.

Miehellä on sitten joku talli tai verstas, ja päättää autoista ja tekee raskaat työt eikä edes antaisi naisen tehdä niitä.

Lasten asioista, matkoista ym. päätetään yhdessä.

En näe tuossa mitään surullista, näen sen vain sellaisena perinteisenä mallina mitä osa pariskunnista noudattaa.

Itsekin tulen sellaisesta perheestä, eikä meillä ollut mitenkään surullista.

Äiti osti uuden sohvakaluston eikä isä edes huomannut asiaa ennen kuin meni sohvalle ja ihmetteli, miksi tuntuu eriltä.

Ja isä ilmestyi pihaan uusien autojen kanssa, ja äiti sai tietää siitä kun näki ne autot. Äiti ilmoitti lähtevänsä matkalle kun oli jo ostanut lennot jne.

Tuollaista se oli, eikä kumpikaan ollut tai mitenkään alistettu.

Minulle se näyttäytyi lähinnä siltä, että kaksi vapaata sielua on saanut keskinäisen suhteensa toimimaan eikä edes yritä hinkuttaa liian lähellä toisiaan ja heilua saman harjan varressa vain siksi, että niin muka ”kuuluisi” tehdä.

Kun se ei kaikille sovi.

Vierailija
10/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, ketä kiinnostaa mitä naiset hakee? Ole oma itsevarma itsesi niin kaikki hyvä tulee ajallaan.

Vierailija
11/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä, siis että ainakaan minä naisena en toimi noin. En halua että mies määrää, mutta en myöskään halua määrätä itse. Tasavahva ja tasa-arvoinen suhde on paras.

Seksi on eri asia kuin arki, koska seksissä pelataan primitiivisillä vieteillä eikä sillä, mikä toimii arjessa. Seksin suhteen olen varsin avoin erilaisiin asetelmiin. Harrastamme bdsm:ää ja vaihtelemme rooleja. Välillä mies dominoi ja välillä minä.

Vierailija
12/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainem ja täysin samaa mieltä. Tämän takia pariutuminen on hyvin vaikeaa, koska minulle tänä on tärkeää ja en löydä miestä joka tyydyttäisi tämän puolen. Tarjolla on vain lällyjä ja ylitasa-arvoisia tossukoita. Täytyypä lähteä merta edemmäs kalaan.

Vierailija
13/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota mulla ei ole ollenkaan; en tiedä miltä tuntuu tunne siitä että on pieni ja hento nainen seksissä, koska en tunne koskaan niin enkä koe tarvetta kokea niin. Ajatus ei kiehdo yhtään.

Toki miehillä on silti keskimäärin jopa 60% enemmän fyysistä voimaa kuin naisilla, eli fyysisesti raskaat työt on lähtökohtaisesti joka tapauksessa miehelle helpompia, vaikka mies olisi minua lyhyempi eikä lihaksikas.

Tykkään kyllä kun mies on röyhkeä ja vähän alistaa, mutta toisaalta tykkään myös itse olla röyhkeä ja alistaa.

Ehkä olen joku sekoitus sitten, mutta noihin klassisiin naisten kokemuksiin miehen suuruudesta ja naisen hentoudesta, turvallisuudesta ym. en samaistu ollenkaan, kun en vaan ole yhtään sellainen.

Olet varmaan todella lihava, ehkä jopa rekkalesbomainen "nainen."

Vierailija
14/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä pidän määrätietoisuudesta ja siitä, että tietää, mitä tekee - tai on valmis ainakin opettelemaan.

Muussa elämässä en todellakaan etsi yhtään ketään dominoimaan itseäni.

Eli aivan eri mieltä ap:n kanssa.

Vierailija
15/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan todella lihava, ehkä jopa rekkalesbomainen "nainen."

Päinvastoin, hoikka ja naisellinen.

Paljon ”pinnallisempi” kuin naiset kulttuurissamme keskimäärin.

Vierailija
16/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuisesti dominoiva mies on siis ihan perus alfa?

Vierailija
17/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla laajakin kokemus naisista, kun noin yleistät? 

Vierailija
18/37 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä halusin ihan tietoisesti miehen joka käskyttää pukeutumaan seksikkäästi, sitoo käsistä ja jaloista sänkyyn ja nai minua useasti. Pyytää ottamaan suihin ja tekee pikapanoja aivan yllättäen ja yllättävissä paikoissa.

Vierailija
19/37 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä halusin ihan tietoisesti miehen joka käskyttää pukeutumaan seksikkäästi, sitoo käsistä ja jaloista sänkyyn ja nai minua useasti. Pyytää ottamaan suihin ja tekee pikapanoja aivan yllättäen ja yllättävissä paikoissa.

Tämän olen joutunut opettelemaan, en tosin ole sitonut, mutta esimerkiksi peittänyt silmät ja komentanut, ettei ole lupa maskia pois ottaa. Sitten kiusoitellut seksileluilla, nuollut, dildottanut. Ottanut päästä kiinni ja nainut suuhun. Ottanut takaapäin rajusti ja antanut ymmärtää, että pakoon ei tilanteesta pääse ellen päästä. Kääntänyt selälleen ja nainut vielä uudestaan. Reilun tunnin session jälkeen vaimo on rättipoikki, mutta on se onnellinenkin :) Oli kyllä vaikea asia opittavaksi, kun piti alkaa tekemään ja sanomaan asioita, joita olin aiemmin pitänyt pelkästään huonona käytöksenä :) Samoin kuin ne pikapanot milloin missäkin tilanteessa. Lämmittelyksi riittää kun tulee takaapäin, toinen käsi kropan ympäri lujasti ja toinen käsi suoraan pillulle. Noin 30 sekuntia ja liukkaus on taattu. Saman tien sisään ja nain vain tyydyttääkseni itseni toisesta välittämättä. 

Ei ollenkaan itselleni luontaista käytöstä, mutta kyllähän tuotakin tekee, kun tietää miten paljon toinen siitä tykkää <3

Vierailija
20/37 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että kukaan pitää siitä, että häntä dominoidaan parisuhteessa, oli mies tai nainen. Ylipäätään ihmissuhteiden näkeminen joko dominointina tai alistumisena kuulostaa erikoiselta. Ehkä olet vielä nuori, jolla ei ole parisuhteista kokemusta. Juuri kukaan ei pidä määräilystä, kyllä sellainen seksi ja parisuhde on huono olipa määräilijä kumpi tahansa. Määrätietoisuus ja tavoitteellisuus pitää suuntautua omaan elämään, eikä puolison elämään.

Seksissä voi olla dominointia, mikä on yhteistä leikkiä ja roolitusta ja voi täysin poiketa arkielämän rooleista. Yleensä aikuiset naiset ja miehet tietävät ihan tarkasti millaista seksiä ja parisuhdetta haluavat. Ei siihen tarvita alitajuntaa tai luokittelua alfoiksi ja betoiksi, vaan jokaisella on omanlaisensa seksuaalisuus ja halut, mitkä ovat hänelle luontaisia. Olisi aika inhottavaa törmätä siihen, että kumppani kuvittelee kaikkien naisten olevan sellaisia kuin sanot. Inhoan nimittäin kaikenlaista dominointia sekä seksielämässä että muuten. Kannattaa miettiä asiaasi siltäkin kannalta, että voit karkottaa kumppaneita, jos teet tuollaisia oletuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi