Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisella joku

Vierailija
19.04.2020 |

Häiriö, jos jaksaa roikkua ja olla kiinnostunut miehestä, joka ei osoita kiinnostuksen merkkejä? Vähän kummastuttaa. Mies on lähinnä kylmä ja asiallinen.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitten mitään hätää, tässähän vaan voi heittäytyä odottelemaan niitä naisten aloitteita kun ne on aina niin selviä ja suoria. Hei kamoon, naiset, tiedätte itsekin että nyt vähän höpöjä puhutte ja 99% naisista odottaa mieheltä sitä peliliikettä. Te voitte ehkä itse kuvitella tekevänne asian niin selväksi kuin mahdollista, mutta oikeesti se on miehen silmissä sitä sarjaa "silmien räpayttely". Jos mies voi kuvitella liikoja niin kai sitten nainenkin.

Tiedäthän, ettet pysty kiistämään muiden kokemusta mitenkään? Et omilla kokemuksillasi tai millään. Sä et oikeasti tiedä, mitä kukakin meistä on elämässään tehnyt.

Ihan itse olen aina kaikki aloitteet tehnyt, laittanut ensimmäiset viestit ja pyytänyt ensimmäisenä ulos ja vielä deittien jälkeenkin laittanut ekana viestiä. Molemmat eksät ihan konkreettisesti raahasin suhteeseen kanssani (ja sittemmin myös siitä suhteesta ulos).

Te miehet kun aina valitatte siitä, miten innokkaasti naiset lopettavat suhteita, niin luuletteko oikeasti, että niiden aloittaminen olisi meille sen vaikeampaa? Jos ei osu just sun kohdalle, niin no, kyse on just siitä ettei se nainen olekaan ollut kuin peruskohtelias. Ei kiinnostunut.

Kaikki neljä parisuhdettani olen konkreettisesti raahannut miehet sisälle ja sitten myös ulos.

Tästä vedin omassa elämässä sen johtopäätöksen että mikäli mies ei osaa aloitetta tehdä niin ei ole kiinnostunut.

On vaan odoteltu siellä soffalla naista ja kun se on kohdalle jostain omituisesta syystä napsahtanut niin ei olla osattu sen naisen kanssa kuitenkaan olla koska mies ei ole ollut kiinnostunut.

Lopettaa tietenkään tällaista suhdetta ei saa koska pitäähän miehellä olla nainen.

N45

No ei kai ne passiiviset naisetkaan herranen aika ole automaattisesti tosissaan kiinnostuneita tai aloitteen tekevät seksin perässä olevat miehet. Miehen tekemän aloitteen jälkeen voi vauhtiin lähtenyt juttu kuivua kasaan. Silti miehen pitää vaan se riski ottaa jos kumppania haluaa. Siinä mielessä vähän hupaisia nämä naisten "X miestä teki niin joten universaali totuus ja tästälähin en tee enää näin". Jos miehet tekisi samoin, että esim. 4 aloitteen jälkeen lopettaa aloitteiden teon koska " naiset haluaa metsästää eikä selsti tykkää aloitteista", niin sehän olisi aivan naurettavaa.

Selvästi puhut kokemuksen rintaäänellä ja itse kaiken tuon eläneenä eikä ollenkaan sivusta seuranneena jolloin kaikki on niin kovin helppoa.

Paljasta nyt vielä että teit aviomiehesi kanssa viikonloppuna asiaa X koska teillä oli miehen tekemän kosinnan vuosipäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla