Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan exän takaisin viidentoista vuoden takaa

Vierailija
18.04.2020 |

Olin nuori ja tyhmä ja erosin. Olin tässä välissä seitsemän vuotta pitkässä parisuhteessa ja muitakin säätöjä on ollut mutta ensimmäinen oli paras.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka on kehityskelpoinen ei pysy samana 15 vuotta. Minä en ole sama ihminen mitä olin 5 vuotta sitten. Oikeastaan olen muuttunut hyvin päinvastaiseksi mitä olin. En edes näytä samalta mitä olin 10 vuotta sitten. Jotenkin hullua kaivata jotain 15 vuoden takaista. Se on täysin tuntematon ihminen nyt.

Monessa ihmisessä on kyllä tietty ydin, joka pysyy tietynlaisena. Temperamentti, energiataso, lämminsydämisyys, asiakeskeisyys tms. Ja ainahan sitä voi ottaa selvää, millainen toisesta on tullut ja kertoa miten on itse muuttunut. 

Olen samaa mieltä. Ja ihminen tosiaan (hyvässä lykyssä) muuttuu, kypsyy ikääntyessään. Silloin voi tulla mieleen, että nyt meistä voisi tulla pysyvä pari, kun olemme saaneet perspektiiviä elämään ja juosseet juoksumme. Jos on oikeasti rakastanut toista ihmistä, se rakkaus säilyy kyllä. Se voi olla tukahdutettu, torjuttu, ja uinuvassa tilassa. Mutta liekki syttyy uudelleen, jos sille antaa mahdollisuuden.

En todellakaan kehota ketään eroamaan ja jättämään perhettään, kun nuoruudenrakkaus ottaa yhteyttä. Mutta jos olet sinkku... Miksi emme tapaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla