Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan exän takaisin viidentoista vuoden takaa

Vierailija
18.04.2020 |

Olin nuori ja tyhmä ja erosin. Olin tässä välissä seitsemän vuotta pitkässä parisuhteessa ja muitakin säätöjä on ollut mutta ensimmäinen oli paras.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juna meni jo.

Vierailija
2/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,ei se vaihtamalla parane jos ei kohtaa omia ongelmiaan ja kasva ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Vierailija
4/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että hullun exän

Vierailija
5/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa erosin pari vuotta sitten, kun halusin enemmän huomiota mieheltä. Luulin, että se pyytäisi mua takaisin. Nyt sillä on uusi ja haluaisin sen takaisin.

Vierailija
6/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soija käryää ja pahasti.

Vierailija
7/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa, se on nyt mun.

Vierailija
8/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kauheaa, jos vielä joku exä tulisi vinkumaan takaisin 15 vuoden takaa. En haluaisi omalle kohdalle.

Vierailija
9/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan kauheaa, jos vielä joku exä tulisi vinkumaan takaisin 15 vuoden takaa. En haluaisi omalle kohdalle.

Mulle juuri ilmoitti 20 vuoden takainen exä, että olisi taas sinkku. Miten ihmeessä luulee että asia kiinnostaa jotenkin? Että olisin nämä kaikki vuodet häntä odottanut, niinkö?

Vierailija
10/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olisit sinkku edelleen?

Eikö tuon voisi tulkita myös tosirakkaudeksi? 'kukaan ei ole vetänyt vertoja hänelle'

Vierailija
11/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun 15 vuoden takainen exä tahtois mut takaisin niin en menis vaikka mieli tekis. Mulla on lapset ja hyvä mies ja vaikka exää kuinka rakastaisin niin lapsille en voisi tehdä sitä että rikoksiin perheen vain hänen takiaan.

Vierailija
12/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää ottamasta yhteyttä eksääsi, jos asiaa painaa mieltä?

Vierailija
13/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes muista, kenen kanssa olen ollut 15 vuotta sitten. Jos joku sellainen ottaisi yhteyttä, niin pitäisin vähintäänkin outona.

Vierailija
14/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, suorastaan painajaismainen ajatus, että ex tulisi takaisin elämään. Siitäkin huolimatta, ettei ollut väkivaltainen tai pettänyt tms pahaa. Muuten vain täysin sopimaton tyyppi mulle.

Vierailija
15/21 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät valitettavasti pysy staattisessa tilassa vuosikymmeniä.

Sitä 15v takaista ihmistä ei ole enää olemassa - hän on täysin eri ihminen tänään.

Itsekin kyllä ikävöin ihmistä vuosikymmenten takaa. Hän tosin on nykyään rupsahtanut perheenäiti täysin toisessa maassa...

Vierailija
16/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät valitettavasti pysy staattisessa tilassa vuosikymmeniä.

Sitä 15v takaista ihmistä ei ole enää olemassa - hän on täysin eri ihminen tänään.

Itsekin kyllä ikävöin ihmistä vuosikymmenten takaa. Hän tosin on nykyään rupsahtanut perheenäiti täysin toisessa maassa...

... mutta sinä olet edelleen sama?

Näinhän se menee. Kävin luokkakokouksessa, kovin olivat vanhettuneet.

Vierailija
17/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes muista, kenen kanssa olen ollut 15 vuotta sitten. Jos joku sellainen ottaisi yhteyttä, niin pitäisin vähintäänkin outona.

Ja mitä sitten, ihmiset on erilaisia. 

Eksä ottaa yhteyttä aina välillä, ei pyytääkseen takaisin vaan jostain muusta omituisesta syystä. Ihan sama. 

Minä taas haluaisin taas sanoa sanomatta jääneet sanat eräälle toiselle tärkeälle, jonka kanssa tiet erkanivat ilman hyvästejä erään sekaannuksen myötä. En kuvittele saavani takaisin tai mitään muutakaan, mutta se painaa, miten asiat menivät. 

Vierailija
18/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka on kehityskelpoinen ei pysy samana 15 vuotta. Minä en ole sama ihminen mitä olin 5 vuotta sitten. Oikeastaan olen muuttunut hyvin päinvastaiseksi mitä olin. En edes näytä samalta mitä olin 10 vuotta sitten. Jotenkin hullua kaivata jotain 15 vuoden takaista. Se on täysin tuntematon ihminen nyt.

Vierailija
19/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka on kehityskelpoinen ei pysy samana 15 vuotta. Minä en ole sama ihminen mitä olin 5 vuotta sitten. Oikeastaan olen muuttunut hyvin päinvastaiseksi mitä olin. En edes näytä samalta mitä olin 10 vuotta sitten. Jotenkin hullua kaivata jotain 15 vuoden takaista. Se on täysin tuntematon ihminen nyt.

Monessa ihmisessä on kyllä tietty ydin, joka pysyy tietynlaisena. Temperamentti, energiataso, lämminsydämisyys, asiakeskeisyys tms. Ja ainahan sitä voi ottaa selvää, millainen toisesta on tullut ja kertoa miten on itse muuttunut. 

Vierailija
20/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen liittyen, katso ap elokuva Young adult.