Kuinka nopeasti aloit seurustelemaan eron jälkeen?
Kommentit (20)
3 vuoden päästä. On kestänyt viimeiset 10 vuotta ja toivottavasti kestää loppuelämän.
En ole seurustellut eron jälkeen. Ei ole ollut edes yhden illan juttua. 3,5v erosta.
Nykyisen kanssa oltiin salaa yhdessä jo oikeastaan 3kk ennen kuin erosin silloisesta naisesta. Meillä tuli juuri 4v täyteen yhdessäoloa
Vierailija kirjoitti:
Laastari-nainen löytyi 3 kuukauden kuluessa. Olin pelkkä seksisuhde ja kesti 4 kuukautta. Sen jälkeen meni 3 kuukautta ja löytyi uusi FWB-nainen. Sen kanssa oltu nyt yli vuosi. N42
Muffdiver?
Vähän hävettää myöntää, mutta 6 viikkoa oli välissä. Olin tehnyt eropäätöstä kyllä kauan. Enkä olisi alkanut seurustelemaan, jos ei olisi ihan huippu tyyppi sattunut kohdalle. Meillä kuitenkin kohtasi arvot, kemiat ja tulevaisuuden suunnitelmat yhteen ja se oli menoa. Kaveritkaan eivät pitäneet laastarina, olivat vaan onnellisia kun mä olin pitkästä aikaa onnellinen. Hyvin menee vieläkin.
Tavoitteeni ei ole ollut seurustella eron jälkeen. Tinderistä olen hankkinut seksisuhteita. Eka löytyi 3 kuukautta erosta ja nyt on kolmas nainen menossa eron jälkeen. Erosta oin 3 vuotta. M40
Vierailija kirjoitti:
Vähän hävettää myöntää, mutta 6 viikkoa oli välissä. Olin tehnyt eropäätöstä kyllä kauan. Enkä olisi alkanut seurustelemaan, jos ei olisi ihan huippu tyyppi sattunut kohdalle. Meillä kuitenkin kohtasi arvot, kemiat ja tulevaisuuden suunnitelmat yhteen ja se oli menoa. Kaveritkaan eivät pitäneet laastarina, olivat vaan onnellisia kun mä olin pitkästä aikaa onnellinen. Hyvin menee vieläkin.
Ei tuossa mitään hävettävää ole. Sitä sietäisi hävetä, jos olisit aloittanut uuden suhteen jo ennen eroa.
Eka laastari oli ehkä kaksi viikkoa eron jälkeen, niitä kerkesi olla kaksi siinä puolen vuoden aikana kun olin sinkku. Kolmannesta laastarista tulikin suhde ja se on toistaiseksi kestänyt (useampi vuosi yhdessä nyt!).
Eron jälkeen olin kostona miehelle saksimassa naisen kanssa jo parin viikon kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen olin kostona miehelle saksimassa naisen kanssa jo parin viikon kuluttua.
Kysyttiin seurustelusta, ei saksimisesta
En ole seurustellut eron jälkeen ollenkaan. Siitä on 7 vuotta.
Vuosi meni. Tai no, yksi laastari oli, mutta totesin sen jälkeen ettei laastarisuhteet sovi minulle. Siitä laastarisuhteesta meni puoli vuotta kunnes tapasin nykyiseni.
Pitkän parisuhteen aikana rakastuin useita kertoja eri naisiin, yhden kanssa pääsin pussailemaan, ei muuta säätöä kuitenkaan, eli olin vaimolleni uskollinen. Kunnes tuli eräs, joka vastasi tunteisiini. Pussailtiin, tapailtiin, ym. Olimme rakastuneita ja niinpä jätin vaimoni. Mutta eron jälkeen tuo rakkauteni kohde perääntyi eikä halunnutkaan itse erota miehestään. Seurustelumme päättyi. Kolmisen kuukautta olin yksin, kunnes päätin yrittää erästä tuttavaa ja onnistuinkin. Rakastuimme ja nyt olemme seurustelleet jo melkein kaksi vuotta, josta asuneet yhdessä vuoden. En voisi olla onnellisempi, kumppanini on erittäin tasokas. Nuori, fitti, fiksu... kaikkea mitä mies voi vain toivoa.
M 45
Soittelin ja viestittelin uuden miehen kanssa jo vielä ollessani avioliitossa. Tapailemaan aloimme, kun olin ilmoittanut erohaluni exälle. Ei hävetä eikä kaduta mikään. Entinen suhde oli niin surkea. Yhdessä kohta kolme vuotta.
Vaihdoin lennossa eli olin vielä exän kanssa kun aloitin nyxän kanssa.
Tässä sitä ollaan oltu kimpassa kohta 20 Vuotta.
En ole vieläkään alkanut. Erosta 7 vuotta. Eikä ole ollut yhden illan juttujakaan. Tai mitään muutakaan.
3v erosta, eipä ole vielä. Ei tosin itsestä kiinni. Parisuhde olisi hieno juttu, mutta eipä tässä iässä enää sellaista taida löytää mistään.
M37
Neljä viisi vuotta meni. En tarkkaan muista koska erosimme. Uuden kanssa nyt viidettä vuotta yhdessä.
Reilu vuosi. Sitä ennen yksi yhden illan juttu ja yksi kolmen viikon seksisuhde. Seksisuhteen lopetin, koska vaikka seksi oli ihan mainiota, mies oli muuten täys niljake. Sitten menin Tinderiin ja toiset Tinder-treffit jäivät viimeiseksi sitä lajia. Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä, puolitoista vuotta avoliutossa ja kesällä mennään naimisiin. Molemmat ensikertaa. N44
Laastari-nainen löytyi 3 kuukauden kuluessa. Olin pelkkä seksisuhde ja kesti 4 kuukautta. Sen jälkeen meni 3 kuukautta ja löytyi uusi FWB-nainen. Sen kanssa oltu nyt yli vuosi. N42