Ensivkolla asuntolainan loppusumma maksuun.
Asuntolaina jäljellä n.45t€ ja se maksetaan tulevalla vkolla pois, aika nasta tunne😄.
Kommentit (28)
Jaa, minulla asuntolainaa 6000 jäjellä ja aion maksaa ihan aikataulun mukaan. Lyhennän 700e/kk.
Kannattaa jättää säästöön rahaa.
Congarulations! Sitten on askel kevyt.... :)
Mitä olet sössinyt jos pankki laittaa lainan kerrasta maksuun?
Onnea omasta kodista ! vai miten sen nyt sanoisi :D
Itse en omista taloa, mutta joskus varmaan sitten.
Täällä vielä aikaa 19 vuotta ja 180000 Euroa.
Omituinen kysymys/olettamus 4. Tuskin kuvailisin fiilistä nastaksi leveän hymyn kera, jos olisi sössitty jotain asia.
Kiitos teille muille, en ole vielä ihan sisäistänyt asiaa, että jatkossa jää n.1000€/kk enemmän muuhun kuin asuntolainaan, 43v iässä✨🤗👏
Ap
Olisihan se hienoa, perässä tullaan.
Miksi ihmeessä?
Eikö se 45 tonnia kannattaisi ennemin sijoittaa johonkin ja maksaa liki nollakorkoista asuntolainaa lyhennysohjelman mukaan.
Onneksi olkoon! Olen oikeasti kateellinen, kolme vuotta sua vanhempi, enkä ole vielä hakenut edes ensimmäistä lainaani. No, toivottavasti joku pävä. Ihan manhtavaa sulle, tuntuu varmasti kevyeltä ;)
Perintö?
Itse olisin lyönyt pörssiin tuollaisen summa, nyt olisi hyvä hetki ostaa.
Tuliko 100000e yritystuki tilille?
Eli ensi viikolla KÖYHDYT 45 tuhannella. En nyt onnittelisi tuosta. tuolla summalla helposti pari tonnia tuottoja saisi vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Eikö se 45 tonnia kannattaisi ennemin sijoittaa johonkin ja maksaa liki nollakorkoista asuntolainaa lyhennysohjelman mukaan.
Mihin sijoittaisit?
Ei mikään päivänselvä ja helppo juttu.
T. Ei ap
Onnea!
Upea tunne, kun ei ole velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Mihin sijoittaisit?
Ei mikään päivänselvä ja helppo juttu.T. Ei ap
On erittäin helppo juttu, tekninen suoritus on todella yksinkertainen.
Minulla on lainaa 280 000, eikä mikään kiire maksella pois. Voisin maksaa lainat pois viikon sisällä niin halutessani, mutta en edes halua. Juuri mietin pankin kanssa yhdessä että josko vaikka ottaisin 30 000 lisää viiden vuoden bullettina.
Kiva!
Mulla vielä lainaa sijoitusasunnosta 90k ja makselen sitä vajaa 10 vuotta. No panic.
Oman talon laina toki on jo maksettu. Mutta joka kuukausi velka kuitenkin pienenee. Korot ovat niin alhaalla, että maksut menee lähes kokonaan lyhennykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva!
Mulla vielä lainaa sijoitusasunnosta 90k ja makselen sitä vajaa 10 vuotta. No panic.Oman talon laina toki on jo maksettu. Mutta joka kuukausi velka kuitenkin pienenee. Korot ovat niin alhaalla, että maksut menee lähes kokonaan lyhennykseen.
Minullakin sijoitus-asunto ollut mielessä jo pitkään. Olen siis tuo, jolla 6000e lainaa jäljellä. Ikä 45v.
Hurraa, onneksi olkoon!