Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Suomessa grillata julkisella nurmikkoalueella? Olen ihmeissäni.

Vierailija
18.04.2020 |

Kävin juuri kävelyllä Lapinlahdessa Helsingissä ja siellä jengillä grillijuhlat, oma pallogrilli mukana :D olin vähän ihmeissäni

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni saa. Paitsi avotulen teko metsäpalovaroituksen aikana kielletty. Miksi ei saisi?

Vierailija
2/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni saa. Paitsi avotulen teko metsäpalovaroituksen aikana kielletty. Miksi ei saisi?

No kun sääntö-Suomena tunnetaan niin aika leväperäiseltä vaikuttaa tollanen meininki, siellähän on jengi takuuvarmasti kännissä ja sitten tulta tehdään. Tosi hyvä yhdistelmä yleisellä alueella.

Plus se sanomattakin selvä, eli että roskat jätetään sinne lojumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oikeasti järkkää ulkona grillijuhlia korona-aikana?

Suomalaisten tyhmyys ei koskaan lakkaa yllättämästä minua.

Vierailija
4/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat nyt itse sekoittaa asioita. Jos mennään grillaamaan siinä samassa porukassa, minkä kanssa on kykitty himassa viimeiset neljä viikkoa, siitä ei aiheudu yhtään sen enempää riskiä kuin siitä kykkimisestäkään.

Vierailija
5/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat nyt itse sekoittaa asioita. Jos mennään grillaamaan siinä samassa porukassa, minkä kanssa on kykitty himassa viimeiset neljä viikkoa, siitä ei aiheudu yhtään sen enempää riskiä kuin siitä kykkimisestäkään.

Just. Ja grillijuhlat on NIIN välttämätön kokoontuminen että se on pakko tehdä nyt korona-aikana?

Hohhoijaa. Juuri sanottu miljoona kertaa että KAIKKEA kokoontumista ja liikkumista tulisi välttää ellei ole aivan välttämätöntä.

Vierailija
6/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kaikki mikä ei ole kiellettyä on Suomen Lain mukaan sallittua.

Grillaaminen ei ole laissa kiellettyä, paitsi palovaara aikaan heinäkuussa voi olla rajoituksia, mutta nekin koskevat yleensä avotulta

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi