Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rinnasta löytyi kyhmy. Ei kipeä . Ikää yli50v. Mikä voisi olla?

Vierailija
18.04.2020 |

Ja en lähde nyt rasittamaan kyhmyineni jo loppuunpalaneita hoitajia tai lääkäreitä. Mietin vain että onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin syöpä,koska ei kipeä! Laihtunut olen mutta varmaan vain tästä yleisestä sressistä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kiinteä? Liikkuuko vai onko kiinteästi alustassaan?

Vierailija
2/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syöpä sitten aina kipeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kysta, itselläni oli rinnassa kyhmy, katsottiin ultralla ja se oli noin 1,5cm halkaisijaltaan

Vierailija
4/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan heti maanantaina soitat aikaa hoitajalle ja sitä kautta eteen päin. Sinun elämäsi on yhtä tärkeä kuin muidenkin. T. N44

Vierailija
5/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpähän yleensä löytyy nimenomaan tunnustelemalla tai mammografiassa, ei koska tuntuu kipua.

Vierailija
6/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut fibroadenomia muutama, olen aina ne leikkauttanut pois.

Vierailija
7/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Ei ne terkassa ole loppunpalaneita siellä ketään enää käy kun kaikki ajattelee yhtä typerästi kuin sinä ettei muita tauteja hoidettaisi.

Vierailija
8/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE LÄÄKÄRIIN. Koronan takia sairaalassa on vielä todella vähän ihmisiä, joten kyllä resurssit riittää sinunkin tutkimiseen.

Äitini rintasyöpä eteni parissa kuukaudessa kainalon imusolmukkeisiin asti. Muutamaa kuukautta aiemmassa mammografiassa ei ollut mitään merkkejä syövästä, mutta niin vaan nopeasti kasvoi usean sentin syöpäkasvain ja levisi. TARKASTUTTAKAA PATIT AINA!! Oikeasti.

Vierailija
9/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menet sinne lääkäriin. Yksi mahdollisuus on kysta, mutta kyllä nämä asiat pitää selvittää.

Vierailija
10/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muuttumassa Joutseneksi

Zinc

Vierailija
11/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin painaa se asia on paras heti katkaista arvelut ja mennä. On todennäköistä ettei ole mutta varmista. Ja muista sekin että paras eloonjäämisprossainen olisi syöpänäkin, ja silikonit keksitty jne. Onnea!

Vierailija
12/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista!?! Kyhmy rinnassa ja en mene lääkäriin. No älä mene! Vuoden ehkä elät ja se oli sitten siinä. Paitsi jos se on rasvapatti, mutta otatko sen riskin?? Kannattaa pelata venäläistärulettia.

Vierailija
13/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalonikin on jotenkin omituinen, mutta varmaan se on vain jotain.

Vierailija
14/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin painaa se asia on paras heti katkaista arvelut ja mennä. On todennäköistä ettei ole mutta varmista. Ja muista sekin että paras eloonjäämisprossainen olisi syöpänäkin, ja silikonit keksitty jne. Onnea!

Silikoonit ei enää auta siinä vaiheessa kun rintasyöpä on levinnyt muihinkin sisäelimiin. Itse jouduin seuraamaan siskoni taistelua rintasyöpää vastaan. Valitettavasti hän hävisi sen.

Vierailija
15/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se jolla oli patteja jotka oli fibroadenomeja, menin yksityiselle ja niistä otettiin samantien ohutneulanäytteet ja mammografia. Odotin tuloksia ja ne leikattiin varoiksi pois myös yksityisellä koko prosessissa ei mennyt kauan.

Vierailija
16/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin lääkäriin hop hop heti ensi viikolla. Ei siis mikään päivystysasia kuitenkaan.

Vierailija
17/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syöpäkasvaimen täydy olla yhtään kipeä. Itse olen ollut muutaman kerran kyhmyn takia tutkimuksissa ja ohje on, että mentävä aina herkästi uudelleen (vaikka ei aikaisemmilla kerroilla syöpä ole ollutkaan). Mikäli kyhmy irtonainen, on yleensä hyvä merkki.

Lääkäriin siis! Turha tässä on kenenkään itseään tietoisesti tapattaa muihin sairauksiin vaikka korona olisikin liikkeellä. Ja julkisella jono tutkimuksiin voi olla muutama kuukausi. Näin itselläni viime kesänä HUS:n alueella. Eli kannattaa toimia nyt heti