Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko liian vaativa? Ymmärränkö miestäni väärin?

........
18.04.2020 |

Minulla on 2 lasta. Mieheni ehdotti Jos tulisi tänään käymään luonani. Sanoin että on varmaan parempi että emme näe tänään. Mieheni suhtautuu lapsiini torjuvasti. Lasten täytyy olla hiljaa ja poissa meidän aikuisten luota kun mieheni tulee meille. Sanoin että en pidä sellaisesta että me aikuiset olemme kahdestaan ja lasten täytyisi olla omissa huoneissaan ja hiljaa kun mies tulee meille.

Olenko kohtuuton. Ymmärrän toki että aikuisetkin saavat viettää aikaa kahdestaan, mutta on mielestäni kohtuuton vaatimus että lapset olisivat näkymättömiä sekä äänettömiä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

....... kirjoitti:

Lapset ovat 12 ja 14 vuotiaita. Tyttäreni olisi kovasti innostunut mieheni seurasta, jutustelua, kyselee jos pelattaisiin lautapeliä yhdessä. Pääsääntöisesti mieheni ei ole innostunut yhteisestä tekemisestä.

Mies sanoo tytärtäni eräjormaksi. Tiktok videoita kun Tyttöni teki, kysyi mieheni että oletko vetänyt jotain aineita. Tyttöni ei tiennyt mitä kysymys tarkoitti.

Ruokapöydässä minä ja lapseni jutustellaan aina. Mieheni on sitä mieltä että Lasten täytyy syödä ruoka ja poistua kun lautanen on tyhjä. Koen tunnelman kylmäksi. Ja jälleen joudun taiteilemaan lapseni hiljaiseksi.

14v pelaa pleikkaria. Miestä häiritsee yläkerrasta alakertaan kantautuva puheen ääni. Minua se ei häiritse. Paitsi jos äänen taso nousee kovaksi. Sitten annan ensimmäisen varoituksen. Jos ääni ei hiljene niin kone menee kiinni.

Kiitos edellisistä vastauksista. Varsinkin miehet! Tämän asian pähkäily on ollut todella vaikeaa minulle.

Vastenmieliseltä vaikuttaa mies. Tuon ikäisille lapsille torjuminen on vakava paikka. En altistaisi omiani tuollaisen nimittelevän tunneköyhimyksen armoille. Ei mene edes huumorin piikkiin. Hui olkoon.

Vierailija
22/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruokapöydässä minä ja lapseni jutustellaan aina. Mieheni on sitä mieltä että Lasten täytyy syödä ruoka ja poistua kun lautanen on tyhjä. Koen tunnelman kylmäksi. Ja jälleen joudun taiteilemaan lapseni hiljaiseksi."

Siis mitä minä juuri luin??

Lapset ovat omassa kodissaan, ja mies tulee vieraaksi ja hänen mielihalujensa mukaan pitäisi kaikkien hyppiä? Herranjumala nainen, nyt joku järki tuohon.

Anna olla tuollainen mies. Lapset kun kasvavat, he alkavat inhota miestä, ja jos olet hänen kanssaan vielä silloin, niin taiteilusi määrä on rajaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ruokapöydässä minä ja lapseni jutustellaan aina. Mieheni on sitä mieltä että Lasten täytyy syödä ruoka ja poistua kun lautanen on tyhjä. Koen tunnelman kylmäksi. Ja jälleen joudun taiteilemaan lapseni hiljaiseksi."

Siis mitä minä juuri luin??

Lapset ovat omassa kodissaan, ja mies tulee vieraaksi ja hänen mielihalujensa mukaan pitäisi kaikkien hyppiä? Herranjumala nainen, nyt joku järki tuohon.

Anna olla tuollainen mies. Lapset kun kasvavat, he alkavat inhota miestä, ja jos olet hänen kanssaan vielä silloin, niin taiteilusi määrä on rajaton.

Samat sanat! Ja nimenomaan tuo taiteilu jättää lasten mieliin katkeruuden, kun oma äiti antaa jonkun heille vieraan tulla omaan turvalliseen kotiin käskyttämään. Nyt ulos tuollainen ahdistava despootti, ettei välit lapsiin enempää kärsi. Minkä taakseen luulee jättävänsä, sen huomaa usein edestä löytävänsä!

Vierailija
24/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te voi puhua asiasta miehen kanssa?

Miksi hän ei halua että lapset keskustelevat ruokapöydässä? Eikö hän halua pelata heidän kanssaan pelejä? Tajuaako hän olevansa vieras teidän kodissanne?

Jos esität asiat totuudenmukaisesti, mies on tässä se, joka käyttäytyy asiattomasti ja joka tarvitsee kurinpalautusta. Tai tarkemmin sanottuna, suhteen jonkun muun ihanan naisen kanssa, ei sinun.

Jos lapsesi käyttäytyvät edes suurinpiirtein ihmismäisesti, miehen tulee sopeutua, ei teidän muiden. Tai sitten hänen tulee tehdä miehekäs ratkaisu ja poistua teidän elämästänne, mutta kuten sanottua, miehet harvoin kykenevät miehekkäisiin ratkaisuihin.

Vierailija
25/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

....... kirjoitti:

Lapset ovat 12 ja 14 vuotiaita. Tyttäreni olisi kovasti innostunut mieheni seurasta, jutustelua, kyselee jos pelattaisiin lautapeliä yhdessä. Pääsääntöisesti mieheni ei ole innostunut yhteisestä tekemisestä.

Mies sanoo tytärtäni eräjormaksi. Tiktok videoita kun Tyttöni teki, kysyi mieheni että oletko vetänyt jotain aineita. Tyttöni ei tiennyt mitä kysymys tarkoitti.

Ruokapöydässä minä ja lapseni jutustellaan aina. Mieheni on sitä mieltä että Lasten täytyy syödä ruoka ja poistua kun lautanen on tyhjä. Koen tunnelman kylmäksi. Ja jälleen joudun taiteilemaan lapseni hiljaiseksi.

14v pelaa pleikkaria. Miestä häiritsee yläkerrasta alakertaan kantautuva puheen ääni. Minua se ei häiritse. Paitsi jos äänen taso nousee kovaksi. Sitten annan ensimmäisen varoituksen. Jos ääni ei hiljene niin kone menee kiinni.

Kiitos edellisistä vastauksista. Varsinkin miehet! Tämän asian pähkäily on ollut todella vaikeaa minulle.

En ymmärrä mitä tuossa on pähkäiltävää? Oletko nyt ihan tosissasi? Ihan päivän selvä asia, jos mies ei hyväksy sun lapsia, ei teillä ole tulevaisuutta. Miksi haluaisit altistaa lapsesi tuommoiselle? Hipsuttelemaan hiljaa omassa kodissaan, tuntemaan että eivät ole tärkeitä äidilleen?

Vierailija
26/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai nuo lapset äitinsä sängyssä nuku? Kyllä nyt normaali ihminen jaksaa odottaa sitä suikkaria sinne yöllisiin touhuihin asti? -ei ap

Yöllisiin touhuihin?

Ei varattu mies jouda olemaan yhpanonsa luona yötä, se haluaa tyydytyksen heti!

Vierailija
27/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Jos ei niin lue tuo oma kirjoittamasi juttu uudelleen ja mieti, että millainen lapsuudenkoti lapsillasi on? Kotiinne tulee vieras ihminen jonka pillin mukaan kaikkien pitää hyppiä. Komennat lapsiasi hiljaiseksi, jotta mies ei häiriinny.  Ruokapöydässä lapset joutuvat nöyristelemään tämän psykon mieltymysten mukaan. Avaa silmäsi todellisuuteen. Haaveesi jostain ydinperheestä ei tule tämän miehen kanssa toteutumaan.  Lopeta tuollainen turha matelu tuollaisen kuvottavan äijän edessä - olet myös todella surkea naisen malli tyttärillesi!

Vierailija
28/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

........ kirjoitti:

Näemme mieheni kanssa muutaman kerran viikossa. Pääsääntöisesti ilman lapsia.

Tilanne on haastava. Olemme täysin eri temperamentisia. Tämä jo raastaa. Mutta vielä tuo mieheni "kylmyys" lapsiani kohtaan. Tuntuu että joudun kohtuuttomasti tasapainoilemaan mieheni ja lasteni välillä. Nuorempi lapsista 12 vuotias kokee ettei mieheni hyväksy häntä ja että mieheni ei pidä hänestä.

Minä haaveilen tulevaisuudesta jossa voimme yhdessä tehdä perheenä asioita, syödä, ulkoilla tmv . En tiedä saavutanko tätä haavetta tämän miehen kanssa.

Ihan oikeastiko noista lähtökohdista ajattelet että voisitte tehdä perheenä asioita? Mies ei halua edes nähdä lapsia. Voi hyvää päivää taas! Lopeta tuollaisen ääliön tapailu, lapset on sun perheesi, sinä olet ne oman kroppasi sisällä tehnyt pienestä solusta lähtien, henkesi kaupalla synnyttänyt ja vuosikausia hoivannut.

Vierailija
29/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä että? Lapset on sun mutta se mies ei ole miehesi.

No, sivullinenkin ymmärtää, että ap käyttää sanaa "mies" lyhenteenä sanasta "miesystävä". Ei siis sanasta "aviomies" tai "avomies". Hajaantukaa, ei mitään nähtävää.

Kun ei sitä voi käyttää noin. Kuulostaa vain aivan järjettömältä "mieheni" tulee kylään. Silloin voi käyttää omistusliitettä tai mun mies, jos asutaan yhdessä.

Valitettavasti AP:n ei varmaan kannata edes haaveilla, että miesystävä olisi joskus hänen mies. Ehkä on tottumaton lapsiin, mutta jos haaveilee vakavasta suhteesta, ei kannata.

Vierailija
30/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kenkää välittömästi. Sinun kotisi on lastesi koti ja mies on siellä vieraana. Hänellä ei ole mitään oikeutta määrätä sääntöjä sinun lapsillesi, varsinkaan kun ei asu vakituisesti samassa taloudessa.

Jokainen järkevä ihminen edes yrittää suhtautua hyvin puolisonsa lapsiin ja pyrkii luomaan hyvät välit heihin.

Kaikenlainen kylmyys ja tylyys lapsiani kohtaan olisi eron paikka. Minun velvollisuuteni on luoda lapsilleni hyvä ja mukava lapsuus, ja jokainen lasteni tylyttäjä saa lähteä elämästäni.

Vierailija
31/31 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus sai minut taas kerran onnelliseksi, etten ole alkanut yyhoiden kanssa millekään paitsi parin kanssa harrastanut seksiä, mutta pakittanut jo ennen lapsiin tutustumista. Enää en harrasta yyhoiden kanssa edes seksiä. Ihan itte olette kaiken pilanneet yyhoot.

M/39