Roope päässyt katsomaan vauvaa sairaalaan . Onko julkkiksilla joku etuoikeus tässäkin asiassa, kun muut ei pääse.
Eikös tukihenkilöt pitäneet olla kiellettyjä nyt korona-aikaan synnytysosastolla. 🤔
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Mutta miksi on jatkuvasti yläruumis paljaana noissa kuvissa? Sekä raskaudenpaljastuskuvassa että nyt vauvan kanssa.
Luepas vauvan ihokontaktista ja sen merkityksestä. Kätilöt käskevät isän ottamaan paidan pois ja pitämään vasten paljasta ihoa.
Vauva joka on noin tiukasti kapaloituna ei saa mitään ihokontaktia vaikka isä sen paidan riisuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miks tuo on ilman paitaa?
Roopella on omasta mielestään tosi sexy kroppa, pitäähän sitä näyttää aina kuin mahdollista.
Kun lapsi joskus vuosien päästä näkee tuon kuvan, saattaa ihmetellä isälleen että "Miksi sinä olet alasti synnytyssalissa?".
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Mutta miksi on jatkuvasti yläruumis paljaana noissa kuvissa? Sekä raskaudenpaljastuskuvassa että nyt vauvan kanssa.
Luepas vauvan ihokontaktista ja sen merkityksestä. Kätilöt käskevät isän ottamaan paidan pois ja pitämään vasten paljasta ihoa.
No ei kyllä minua ole käskeneet, eivätkä edes pyytäneet.
Ehkä siitä ei olisi ollut mitään iloa kätilölle.
Vierailija kirjoitti:
Tasapeli. Muijalla paita ja ruupella housut (toivottavasti)
Siis synnytyssalissa ilman paitaa?? No olihan tietty vaimokin ilman housuja. Tästähän tulee kalevauvalle klassikko: pitääkö synnytyksessä olla yläruumis paljaana?[/quote]
Tän vois nostaa otsikoksi😄
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit selvittänyt hyödyt etukäteen. Monesti kätilöt nykyään kyllä neuvovat ottamaan joko paidan sisään (jos mahtuu) tai ottamaan paidan pois.
Vierailija kirjoitti:
Siis synnytyssalissa ilman paitaa?? No olihan tietty vaimokin ilman housuja. Tästähän tulee kalevauvalle klassikko: pitääkö synnytyksessä olla yläruumis paljaana?
Ei ole kyllä mitään hauskaa, uutta tai erikoista.
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua eivät edes pyytäneet vaan käskivät laittamaan paidan päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis synnytyssalissa ilman paitaa?? No olihan tietty vaimokin ilman housuja. Tästähän tulee kalevauvalle klassikko: pitääkö synnytyksessä olla yläruumis paljaana?
Ei ole kyllä mitään hauskaa, uutta tai erikoista.
Mennänkö ambulanssiin ilman housuja kun lähdetään synnyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miks tuo on ilman paitaa?
Roopella on omasta mielestään tosi sexy kroppa, pitäähän sitä näyttää aina kuin mahdollista.
Kun lapsi joskus vuosien päästä näkee tuon kuvan, saattaa ihmetellä isälleen että "Miksi sinä olet alasti synnytyssalissa?".
Ehdottomasti tuolla naamalla ja kropalla kannattaa se paita riisua. Ylävartalossa on sentään edes jotakin katsottavaa.
Roope tuli varmaan kiireellä jonkun tytyn luota eikä kerenyt pukemaan päälle.
Niin, keskiyöllä onkin varmaan yleinen vierailuaika sairaaloissa...
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua eivät edes pyytäneet vaan käskivät laittamaan paidan päälle!
Minä vuonna? Piditkö silloin vauvaa sylissä? Ehkä suositus ei ollut vielä kätilön tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Leikkauksessa( sektio )saa muutenkaan olla ketäännmuita kuin kirurgi, anestesia
Kirurgit eivät tee sektioita.
"Ihokontaktin hyödyistä on viime vuosina saatu uutta tutkimustietoa, ja esimerkiksi Keski-Suomen keskussairaalassa siihen on alettu panostaa uudella tavalla."
Ainoa, mikä häiritsee on Roopen kirjoitustyyli tuossa kuvassa.
Onnea vauvasta!🌹
Penskan kasvot peitetty sen takia, kun Salmisen hamsterin ollessa isänä pentukin näyttää joltain luonnonoikulta. Huutista!
Roope aika selkeästi kertoo, että ei olekaan biologinen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa synnytyksessä olla mukana
Näköjään siellä voi isä myös riisua pois paitansa.
Joo. Säkin voisit löysätä kravattia kun vaikuttaa haittaavan aivoverenkiertoa.
Vauva tykkää olla paljasta ihoa vasten, mutta mitäpä sinä näistä tietäisit?