Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pankista voi nostaa käteistä kerralla?

Vierailija
18.04.2020 |

Kyseleekö pankit syytä, jos nostaa vaikka yli 10 000 käteistä? Kuinka paljon niillä ylipäätään on yleensä käteistä siellä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kysyy. Rahanpesun välttämiseksi.

Vierailija
2/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa konttoreissa ei ole välttämättä käteistä rahaa enää ensinkään.

10000 euroa et pysty nostamaan yhtään mistään vain kävelemällä sisään. Jo 15v sitten viidenkin tuhannen noston takia jouduin juoksemaan monta pankkia läpi koska ei niillä ollut niin paljoa käteistä. Ja nykyään joudut entistä enemmän perustelemaan mistä rahat ja mitä varten nostat, ja nosto on siis ilmoitettava etukäteen että hankkivat tuon määrän käteisenä sinne pankkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tilisopparistasi. Omassani lukee 10 000 e/kk, ja isommista ilmoitus etukäteen, että osaavat varautua.

Vierailija
4/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako sulla saldo riittää?

Vierailija
5/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tilisopparistasi. Omassani lukee 10 000 e/kk, ja isommista ilmoitus etukäteen, että osaavat varautua.

Ilmoittamaan joudut etukäteenkin sinne pankkiin jo paljon pienemmästäkin summasta että siellä olisi sen verran käteistä mitä nostaa.

Vierailija
6/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla riittää, pankilla ei.

Vierailija
7/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittamaan joudut etukäteenkin sinne pankkiin jo paljon pienemmästäkin summasta että siellä olisi sen verran käteistä mitä nostaa.

Olen pankissa töissä ja ainakaan meidän kassapalveluihin ei tarvitse alle 10 000 euron nostoista ilmoittaa erikseen, isommista kyllä. Varmasti on pankki tai jopa konttori kohtaisia eroja.

Vierailija
8/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärtänyt tämän pointtia...

Vierailija
9/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostin viimeksi 100 000 pankkisekkinä. Se oli nopein tapa siirtää iso summa viereiseen pankkiin.

Vierailija
10/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noin puoli miljoonaa käteiskassassa, mutta se ei ollut pankki eikä kauppa.

Vierailija
11/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pankissa töissä ja ainakaan meidän kassapalveluihin ei tarvitse alle 10 000 euron nostoista ilmoittaa erikseen, isommista kyllä. Varmasti on pankki tai jopa konttori kohtaisia eroja.

Ehkä ei tarvitse mutta paljonko teillä on päivän ajalle käteistä yhteensä annettavaksi?

Vierailija
12/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa konttoreissa ei ole välttämättä käteistä rahaa enää ensinkään.

10000 euroa et pysty nostamaan yhtään mistään vain kävelemällä sisään. Jo 15v sitten viidenkin tuhannen noston takia jouduin juoksemaan monta pankkia läpi koska ei niillä ollut niin paljoa käteistä. Ja nykyään joudut entistä enemmän perustelemaan mistä rahat ja mitä varten nostat, ja nosto on siis ilmoitettava etukäteen että hankkivat tuon määrän käteisenä sinne pankkiin.

Nostin viitisen vuotta sitten 14 500 euroa. Tämä onnistui, koska heillä sattui olemaan käteistä tarpeeksi. Mitään ei muuten kyselty.

Vierailija
13/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä luulisi kunkin suuren pankin keskeisimmän konttorin varastossa olevan seteleitä riittämiin, että ei se raja ihan heti sen puoleen tule vastaan. Tosi suurista nostoista pitää tosin ilmoittaa ennalta, ihan siksi, ettei se yksi supernostaja pilaa yhdellä nostollaan kaikkien muiden setelinnälkäisten päivää.

Vierailija
14/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon ku niillä on

Zinc

Vierailija
15/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienistä määristä kyselevät lisäksi käyttötarkoitusta nykyään.

Vierailija
16/20 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärtänyt tämän pointtia...

Itse et ymmärtänyt. Mutta sellaistahan se on, kun köyhyys ei ole pelkästään rahallista sorttia.

Vierailija
17/20 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pienistä määristä kyselevät lisäksi käyttötarkoitusta nykyään.

Mikähän järki siinä on. Voihan sitä kertoa käyttötarkoitukseksi mitä tahansa satuja. 

Vierailija
18/20 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommandopipo silmillä voit pyytää niin paljon kuin kehtaat.

Vierailija
19/20 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä mun mielestä aika omituista, että jos omia rahojaan pankista nostaa, niin pitäisi alkaa antamaan jotain selityksiä mihin tarkoitukseen. No, mihin sitä nyt rahaa ylipäätään tarvitaan? Esim. ruokaan ja juomaan. 

Vierailija
20/20 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nostin automaatista 3500€, ei mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi