Mitä ajattelet työpaikkakiusaajista?
Kommentit (14)
Kyse on henkilöstä jonka tapana on kiusata. Hän ei rajoita kiusaamista ainoastaan työpaikalle, vaan kiusaa aina kun saa tilaisuuden.
Ei eroa palstakiusaajista. Pellejä.
Zinc
Kaikkein ilkeimpiä kiusaajia on vanhat tädit. Laittavat vielä kiusaamisen perään nauruhymiön että ei tässä ketään kiusata. Todellisuudessa molemmat osapuolet tietää, että kiusataan.
Meillä on työpaikalla henkilö, joka on kaikkia muita kohtaan todella mukava ja hän on hyvin pidetty. Jostakin syystä (en tiedä mikä, olen aina ollut häntä kohtaan ystävällinen) hän ignooraa minut täysin. Olen hänelle ilmaa. En tiedä miten oikein pitäisi suhtautua.
Toisin kuin itse luulevat, heidät kyllä tunnistetaan ja tiedetään kiusaajiksi.
Mielenterveysongelmainen narsistiesimies, joka haluaa esiintyä johtajana alamaistensa edessä. Hermot poksahtaa tuon tuosta. Pitää 2h pitkiä jaarituksia palavereissaan. Kerää myös "ystäviä", tuekseen, nuolemalla nuolijoita. Kiusaamisessaan säälimätön, tunteeton, julma paskiainen. Yksityisellä ei katsottaisi viikkoakaan.
Halveksin syvästi ja myös kiusaajien hännystelijöitä. Pidän kiusaajia heikkoina ihmisinä joiden itsetunto ei ole kehittynyt vaan pitää nitistää joku muu jotta voi tuntea olevansa vallassa. Vastenmielistä porukkaa. Aivan sama mitä sukupuolta ovat. Erittäin valitettavasti moni kiusaaja pärjää töissä kun hyökkäävyys nähdään kunnianhimona.
Välttämättömiä työyhteisön heikkojen lenkkien karsimiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Halveksin syvästi ja myös kiusaajien hännystelijöitä. Pidän kiusaajia heikkoina ihmisinä joiden itsetunto ei ole kehittynyt vaan pitää nitistää joku muu jotta voi tuntea olevansa vallassa. Vastenmielistä porukkaa. Aivan sama mitä sukupuolta ovat. Erittäin valitettavasti moni kiusaaja pärjää töissä kun hyökkäävyys nähdään kunnianhimona.
Osuvasti sanottu.
Sitten kun joku pikkusen usklataa sanoa, ei sanokaan tällä kiusaajalle, että 'hei lopeta, tuo on epäasiallista', vaan hän meneekin sen kiusaajan puolelle, että hyvää se vaan tarkoitti, mutta nyt vähän hassusti ilmaisi. Se on järkyttävää. Kiusaaminen loppuu, kun siihen puututaan, ei hyssytellä.
Vierailija kirjoitti:
Välttämättömiä työyhteisön heikkojen lenkkien karsimiseksi.
Yleensähäm kiusatut on niitä kiusaajaa pätevämpiä, jotka on uhka tämän urakehitykselle, eivät vaan suostu pelaamaan kyynärpäillä.
Epävarmoja ja luultavasti epäpäteviä. Pelkäävät, että se oma osaamattomuus tulee ilmi. Siksi yrittävät jatkuvasti sysätä huomion muihin ihmisiin. Ehkä myös pelkäävät, että joutuu itse syrjityksi tai naureskelun kohteeksi työyhteisössä. Yrittävät siis pomottaa ja osoittaa, että on vahva tms. On todella kurjaa, että vielä 60-vuotiaatkin aikuiset ihmiset harrastavat kiusaamista.
Up