Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä? Naapuri meluaa, uhkailee ja käyttää asuntoaan huumepesänä

Vierailija
18.04.2020 |

Osaisiko joku antaa neuvoa, mitä voisin tehdä tällaisessa tilanteessa. Sanotaan nyt alkuun, että olen aivan epätoivon partaalla ja väsynyt tähän kaikkeen. Asun kaupungin asunnossa, ja naapuriini muutti ilmeisesti jonkin sosiaalitoimen kautta venäläinen narkkari. Hän on sinänsä ihan kohtelias tavatessamme rapussa, mutta häiriköi ja meluaa useina öinä. Myös päivällä saattaa kuunnella musiikkia häiritsevän kovaa, ja tänään hän raahasi kovaääniset musiikkilaitteet parvekkeelle. Lisäksi hän majoittaa joka päivä ja yö asuntoonsa huumehörhöjä, ja käy heidän kanssaan äänekkäitä tappeluja. Poliisit ovat toisinaan tulleet paikalle. Nyt tämä viimeisin tatuoitu huumeherra kävi muutamaan otteeseen uhkailemassa ja hakkaamassa oveani, sillä olen valittanut naapurille melusta. Isännöitsijä ei saa häntä ja huumejengiä ruotuun. Olisin soittanut poliisit uhkailun vuoksi, mutta he lähtivät asunnosta pakoon tapahtuman jälkeen. Nyt tämä naapurin ystävä (se joka uhkaili) käy aina välillä oveni takana, mutta naapuri raahaa hänet pois. Mitä tässä voi tehdä? Soittaa joka ikinen kerta virkavalta, kun metelöivät?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kämppä jostain paremmasta talosta!

Vierailija
2/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että töissä käymisestä alkaa tulla hankalaa, kun en saa kunnolla nukuttua ja levättyä kotonani. Yritän etsiä uutta asuntoa, mutta tilanteeseen olisi saatava nopeammin apua. Lisäksi pelottaa kulkea rapussa, sillä en pienikokoisena naisihmisenä voi mitään, jos he huumepäissään päättävät hyökätä ja kostaa valittelun...

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kämppä jostain paremmasta talosta!

Siihen ei valitettavasti rahatilanne anna myöden, mutta yritän vaihtaa asunnon parempaan paikkaan. Tuntuu epäreilulta, että minä joudun vaihtamaan, sillä en häiriköi muita ja maksan vuokrani itse.

Vierailija
4/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin, että ihmisten empatia on huumehörhöjen puolella? Ja työssäkäyvän ihmisen pitää muuttaa pois? Ja mikä ihme on siinä, että alapeukutellaan kommenttia, jossa kerron ettei ole varaa ostaa omaa asuntoa? Ei kaikilla ole. Lisäksi asuinalue ei ole paha, mutta sosiaalitoimi on päättänyt majoittaa tämän venäläisen huumeiden käyttäjän naapuriin. Miksei häntä voi lähettää Venäjälle saamaan hoitoa ongelmiinsa?

Vierailija
5/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä tässä voi tehdä?"

Äänestää oikein seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
6/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta ilmoitusta isännöitsijälle tarvitaan ennen kuin tyyppi häädetään?

Vierailija
7/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet siitä, että yhteiskunta antaa ilmaisen asunnon osalle ihmisistä?

Vierailija
8/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, olen tehnyt jo 8...

AP

Vierailija
9/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet että hän olisi yhtään enempää sosiaalitoimen asuttama kuin sinäkään? Kaupungin asunnot jaetaan ihan yhtälailla kaikkien hakijoiden kesken ilman mitään erillisiä asuttamisia. Tuetut asuttamiset tehdään sossun kautta ihan muualle kuin kaupungin asuntoihin.

Vierailija
10/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä, että yhteiskunta antaa ilmaisen asunnon osalle ihmisistä?

Ja vieläpä ikäänkuin perseilystä palkiten, yhdessä touhutonnin kanssa. Kuuluuko tämän oikeasti mennä näin?

Vierailija
11/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, Jos antavat vaikka opiskelijoille tai lapsiperheille, mutta miksi pitää antaa venäläiselle huumehörhölle? Ja sitten vielä niin, ettei muut talossa olevat saa unta ja rauhaa. Kaikista naurettavinta on se, että naapuri ei uhkaa vaan hänen kaverinsa! Hän ei edes asu täällä!

Tulee kyllä kieltämättä mieleen, että yhteiskuntamme haaskaa rahaa aivan vääriin kohteisiin. Mitäs me koko elämämme töitä paiskineet, onhan venäläinen huumehörhö kunniakas sijoituskohde. Tulee tekemään varmasti paljon rahaa yhteiskunnalle...

AP

Vierailija
12/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muut naapurit häiriinny? Kerää nimiä paperiin ja vie isännöitsijälle.

Vierailija
13/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, olen tehnyt jo 8...

AP

Yksin?! Viralliseen valitukseen tarvitaan vähintään kolmen muunkin talon asukkaan allekirjoitus.

Vierailija
14/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako se suomea? Ei tuossa tilanteessa ole muita nopeita ratkaisuja kuin muuttaa itse pois tai jäädä toivomaan että kuolee övereihin. Nyt on vähä huono tilanne kun huumeita saatavilla heikommin kuin normaalisti.

Vierailija
15/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet että hän olisi yhtään enempää sosiaalitoimen asuttama kuin sinäkään? Kaupungin asunnot jaetaan ihan yhtälailla kaikkien hakijoiden kesken ilman mitään erillisiä asuttamisia. Tuetut asuttamiset tehdään sossun kautta ihan muualle kuin kaupungin asuntoihin.

Minä olen työssäkäyvä ihminen. Hän kertoi toiselle naapurille, että on ollut pitkään katkaisussa, ja on toisinaan poissa sen takia. Lisäksi kuulemma "joutui odottamaan asuntoa" pitkään. Huumepiikkejä ja tabletteja on tiputeltu välillä rapun ulko-oven eteen. Mistähän muualta mahtaa asunnon saaneen?

Vierailija
16/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin pitäisi puuttua, tee rikosilmoitus, uhkailu, häirintä, huumeita ym.

Ai niin mutta eihän poliisia tuollainen kiinnosta.

Vierailija
17/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä muutat. Se on tehtävissä.

Vierailija
18/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita narkkaamisesta poliisille nimettömänä. Asuinhuoneiston käyttäminen rikoksiin on häätöperuste.

Vierailija
19/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin ihanaa asua vuokralla?

Vierailija
20/48 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita narkkaamisesta poliisille nimettömänä. Asuinhuoneiston käyttäminen rikoksiin on häätöperuste.

Silloin on vähän eri säännöt kun kyseessä on sosiaalihuollon asiakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi