Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä *hyvää* koronasta seuraa?

Vierailija
18.04.2020 |

Korona muuttaa elämäämme enemmän kuin osaamme odottaa. Mitä hyvää tästä seuraa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kipeää etsiä tästä hyviä puolia. Pakko sanoa mutta toi ei ole ihan täysjärkistä.

Vierailija
42/53 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somejulkkikset joutuvat hankkimaan oikeita töitä.

Mitä hyvää siinä on? Joutuvat kilpailemaan niistä vähistä työpaikoista joita vielä on. Vievät kenties sinun tai lapsesi hakeman työpaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään koska luontoäiti yrittää karsia ylimäärääsiä heikkoja ja " viallisia" yksilöitä täältä pois. Mutta " viisas" ihminen tappelee tätä vastaan.

Vierailija
44/53 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se, et meille tulee koronababy. Että sellaista *hyvää*.

Vierailija
45/53 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää minusta on, että joidenkin ”hyvä” tuntuu olevan kuin paluu 90-luvulle. Käydään töissä, syödään kotona ja harrastuksena on naisvoimistelijoiden jumppa kerran viikkoon lähikoululla...

Itse toivoisin, että etätyö lisääntyisi niillä kenelle etätyö on mahdollista. Ja että muutenkin nykytekniikkaa hyödynnettäisiin paremmin.

Olisi ihanaa, että tämän jälkeen ihmiset eivät kaivautuisi omiin poteroihinsa, vaan auttaisivat omaa yhteisöä. Oli se yhteisö sitten töissä, naapurustossa, lasten harrastuksissa, omissa harrastuksissa.... että ymmärrettäisiin, että jokainen voi auttaa edes pienesti, sen ei tarvitse olla aina suurta ja mahtavaa.

Vierailija
46/53 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäänyt melkein 2000 e säästöön kahdesta viimeisestä palkasta. Aika hyvin kun 13 v paiskinut töitä ja nyt ekaa kertaa säästössä rahaa

Vierailija
47/53 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somejulkkikset joutuvat hankkimaan oikeita töitä.

Mitä hyvää siinä on? Joutuvat kilpailemaan niistä vähistä työpaikoista joita vielä on. Vievät kenties sinun tai lapsesi hakeman työpaikan.

Somejulkkiksilla on enemmän valtaa kuin uskotkaan. Esim. se huhu, jonka mukaan 5G-tornit aiheuttivat koronan ja ihmiset menivät sitten tuhoamaan niitä. Unohtamatta miten helposti voivat lynkata ihmisiä tekemättä itse mitään, kunhan vaan mainitsee negatiivisesti jostain.

Vierailija
48/53 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäänyt melkein 2000 e säästöön kahdesta viimeisestä palkasta. Aika hyvin kun 13 v paiskinut töitä ja nyt ekaa kertaa säästössä rahaa

Sama summa jäänyt säästöön täällä. Työpaikkalounaat ovat yllättävän kalliita. 50€/vk. 200€/kk

Vierailija
49/53 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ihana palata perusasioiden äärelle. En ole pitkiin aikoihin ulkoillut näin paljon. On ihanaa kun saa vain olla, ei ole paineita nähdä ketään eikä tehdä mitään hienoa. Minusta tuo vertaus 90-lukuun sopii hyvin tähän hetkeen ja itse koen sen pelkästään positiivisena asiana. Älytön määrä harrastuksia ja jatkuva kuluttaminen ei oikeasti palvele ketään. Vähemmälläkin pärjää.

Vierailija
50/53 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut ihana palata perusasioiden äärelle. En ole pitkiin aikoihin ulkoillut näin paljon. On ihanaa kun saa vain olla, ei ole paineita nähdä ketään eikä tehdä mitään hienoa. Minusta tuo vertaus 90-lukuun sopii hyvin tähän hetkeen ja itse koen sen pelkästään positiivisena asiana. Älytön määrä harrastuksia ja jatkuva kuluttaminen ei oikeasti palvele ketään. Vähemmälläkin pärjää.

Komppaan!

Vierailija
51/53 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/53 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat ja sairaimmat vanhukset pääsevät lepoon. Olen työssä hoivakodin viimeisellä osastolla ja sydämestäni toivoisin että ihmisen kärsimyksellä olisi joku raja.

Vierailija
53/53 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit kuolee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi