Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan työpaikan teennäisiä etäkahvitunteja!

Vierailija
18.04.2020 |

Jotkut muutamat superekstrovertit siellä kälkättävät päällimmäisenä ja yhteen ääneen. Pois ei kehtaa olla kun aina on joku joka tarkistaa ovatko kaikki paikalla. Ei muutenkaan olla missään kahvitunneilla yhdessä niin miksi nytkään pitäisi.

Laitan välillä kuulokkeet pöydälle ja teen oikeita töitä senkin aikaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ole ekstroverttejä jos kälättävät yhteen ääneen, ei niitä kiinnosta muut. En tiedä mitä ne on.

Vierailija
2/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne ovat vapaaehtoisia. Kertaakaan en ole vielä osallistunut, eikä kukaan ole valittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon missannut ne ihan tarkoituksella. Videot päällä juodaan kahvia, ei kiitos.

Vierailija
4/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan ole mitään tuollaista. Välillä on porukkaa pois eikä ketään kiinnosta kun porukkaan luotetaan. Työkaverit on kohtalaisen hyviä kavereita keskenäänkin ja jutut on aika vapaamuotoisia. 

Vierailija
5/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on yhteisiä kahvihetkiä joissa esimies yrittää vääntää tikusta asiaa... Tunnelma on vaisu ja jotenkin väkinäinen. Jos homma ei tule luonnostaan niin miksi jatkaa? Vastaan itselleni, ohjeistus on tullut ylempää että pidetään tiimin hengestä ja motivaatiosta huolta yhdistävillä kahvituokioilla. En tiedä onko asia näin, mutta spekuloin silti.

Vierailija
6/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niille livekuvaa sun hienosta/kalliista espressokoneesta. Kyllä ne siitä hiljenee.

Vierailija
7/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain osata pitää pintansa ja tehdä toisin kuin muut. Minä en ole meidän kahvitteluihin osallistumassa vaikka mikä olisi. Jos työkaveri pahastuu asiasta, se on hänen murheensa eikä tippaakaan hetkauta minua.

Vierailija
8/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole tosissaan. Kuka tuon on keksinyt.

Vierailija
9/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä iso pomo kutsuu kahville aina joskus. Itse asiassa ne on ihan mukavia juttutuokioita ja samalla näkee työkavereitten kotielämää, kuten lapsia tai lemmikkejä. 

Vierailija
10/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen muinakin aikoina etätöitä, koska työporukka on eri kaupungissa kuin minä. Siksi en lainkaan kaipaa tällaisia. En oikein kuulu porukkaan muutenkaan niin ei juuri ole puhuttavaa näissä ”vapaamuotoisissa” paskanjauhantasessioissa. Jotenkin typerää katsella videopuhelussa kun juodaan kahvia omien tietokoneitten ääressä. En yleensä osallistu enää, alkuun olin pari kertaa ja se riitti, kiitos vaan.

Vierailija
11/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen muinakin aikoina etätöitä, koska työporukka on eri kaupungissa kuin minä. Siksi en lainkaan kaipaa tällaisia. En oikein kuulu porukkaan muutenkaan niin ei juuri ole puhuttavaa näissä ”vapaamuotoisissa” paskanjauhantasessioissa. Jotenkin typerää katsella videopuhelussa kun juodaan kahvia omien tietokoneitten ääressä. En yleensä osallistu enää, alkuun olin pari kertaa ja se riitti, kiitos vaan.

Ei meillä kukaan juo kahvia tai mitään muutamaan vaikka sitä sanotaan kahvituokioksi. Kunhan jutellaan ja kysellään kuulumisia ihan samalla tavalla kuin toimistossakin. 

Vierailija
12/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä sen työnantajan, joka irtisanoo työntekijän siksi ettei tämä osallistu etäkahvitunnille.

Vierailija
13/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole tosissaan. Kuka tuon on keksinyt.

Pomo tarjoaa kahvit toimistolla aina silloin tällöin koko tiimille. Nyt hän kutsuu etäkahveille ihan samalla tavalla. Ihan vapaaehtoista on. 

Vierailija
14/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin paljon pitkiä palavereja päivittäin, että työt jäisivät tekemättä, jos istuisit vain kuuntelemassa. Yleensä teen omia töitä samaan aikaan. Joo, saattaa sitten olla joku kokous, jossa sitten varoittamatta kysytään sinulta jotain, mutta näissä tilanteissa pyydän kohteliaasti toistamaan kysymyksen.

Vierailija
15/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt olenko epäsosiaalinen jos en osallistu. Ei vaan kiinnosta ne jutut siellä.

Vierailija
16/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä oli illalla etäpubivisa! Ei ollut pakollinen tietenkään, mutta tosi kiva!

Vierailija
17/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viimeksi jotkut toi lapsensakin siihen videopuheluun. Anteeksi nyt mutta ei kiinnosta toisten ipanat. Työ työnä, en aio enää noihin etäkahvitunteihin osalllistua.

Vierailija
18/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton järkee on etäkahvitunneissa?

Vierailija
19/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä oli illalla etäpubivisa! Ei ollut pakollinen tietenkään, mutta tosi kiva!

Siis töissä? Just joo

Vierailija
20/25 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut etäkahvitteluita lähikollegojen kanssa, ne ovat olleet oikein mukavia. Laajemmat "Kahvitunnit" ovatkin enemmän infotyyppisiä tilaisuuksia, varsinkin nyt verkossa, kun tarjottavia ei ole ja vain yksi voi puhua kerrallaan.