Ostin broilerin koipireisiä, miten se julkkisbloggaajan suosikkiresepti menikään että osaan tehdä noista maittavaa ruokaa?
Kommentit (10)
En tiiä eikä kiinnosta. Googleta, pönttö.
Mä muistan. Kaada vuokaan pussillinen pakastekasviksia ja laita broiskut siihen päälle. Sit uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan. Kaada vuokaan pussillinen pakastekasviksia ja laita broiskut siihen päälle. Sit uuniin.
Mitä kasviksia? Mikä lämpötila ja kauanko uunissa? Kuulostaa kyllä tosi hankalalta. ap
Bloggaajan ohjeessa oli 200 astetta ja yksi tunti. Pakastevihannespussin voit itse päättää mutta älä vaan tee tuoreista kasviksista. Se on jo liian monimutkaista. Toivottavasti onnistut näillä ohjeilla. Toki muista poistaa pakastevihanneksista muovipussi samoin broilerista pakkausmateriaali. Kysy lisää jos vielä jokin työvaihe mietityttää.
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Mitä kasviksia? Mikä lämpötila ja kauanko uunissa? Kuulostaa kyllä tosi hankalalta. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla hyvää. Pakatevihannekset ei maistu miltään.Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imevät makua broilerinkoivista. Mutta joo, en itsekään ole pakastevihannesten ystävä, paitsi herneet on ok. Ja toinen poikkeus parsakaaliwingsit, itse en jaksa paneroida enkä tykkää upporasvassa paistamista, niin käteviä.
osittain ohis
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tuota juttua, mutta mun reseptillä tulee taatusti hyvää.
Lado koivet vuokaan, ripottele pinnalle suolaa, mustapippuria ja timjamia.Sulata 50g voita, sekoita siihen 1rkl hunajaa, 1rkl sinappia, 1-2tl currya, puolen sitruunan mehu. Kaada seos koipien päälle ja paista 200 asteen uunissa n.40min.
Eilen tein tällä luottoreseptilläni päivällisen niin, että suikaloin pienen varhaiskaalin vuokaan ja sen päälle koivet ja sitten soosi. Kaalistakin tuli herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imevät makua broilerinkoivista. Mutta joo, en itsekään ole pakastevihannesten ystävä, paitsi herneet on ok. Ja toinen poikkeus parsakaaliwingsit, itse en jaksa paneroida enkä tykkää upporasvassa paistamista, niin käteviä.
osittain ohis
Miten broilerissa voi olla makua, jos sitä ei edes mausta millään?
En tiedä tuota juttua, mutta mun reseptillä tulee taatusti hyvää.
Lado koivet vuokaan, ripottele pinnalle suolaa, mustapippuria ja timjamia.
Sulata 50g voita, sekoita siihen 1rkl hunajaa, 1rkl sinappia, 1-2tl currya, puolen sitruunan mehu. Kaada seos koipien päälle ja paista 200 asteen uunissa n.40min.