Olen julistanut sodan narsisteja vastaan - en aio enää mahdollistaa heidän sikailuaan
Jos työpaikalla on narsisti, joka alkaa (jälleen) puhumaat itsestään, kävelen pois. Jo narsisti alkaa kokouksissa paasaamaan ties mistä, esiintyen kaiken asiantuntijana, menen käymään vessassa, ja tulen takaisin vasta kun narsisti on lopettanut.
Jos ystäväpiirissä on narsisti, joka manipuloi ja ilkeilee muille, huomautan asiasta, minkä jälkeen vähennän yhteydenpitoa häneen. Jos narsistilla on oma talk-show, en katso sitä. Jos poliitikko vaikuttaa empatiakyvyttömältä ja hän kaasuvalottaa koko yhteiskuntaa, en äänestä häntä, vaikka olisin samaa mieltä. Jos yhteiset tutut vähättelevät narsistin ilkeilyä ja kiusaamista sanomalla esim " no se nyt vaan on tuollainen, eikä tarkoita oikeasti pahaa", valistan heitä manipuloinnin vaaroista ja kehoitan ottamaan ilkeilyn tosissaan.
Narisistit saavat liian paljon anteeksi nykyään! He jatkavat ilkeilyään ja petollista käytöstään niin kauan kuin ihmiset ovat hiljaa. Minä en halua kuulua niitten pelokkaiden raukkojen joukkoon, jotka eivät uskalla nousta näitä myrkyllisiä ja s adistisia ksipäitä vastaan. This means war!
Kommentit (9)
Näin teen itsekin. Eräs narsisti suuttui mutta ei uskaltanut tehdä mitään koska olisi saanut raukka turpiin 😀
Olen tehnyt saman päätöksen kuin ap.
I give thee my blessing. T. Narsistin lähiomaisena kärsinyt.
Mä nuorena naisena pistin kunnolla ruotuun 50v korvaamaton rouva. Oli ollut 30v töissä firmassa ja alisti kaikki, tietenkin rupes minua ottaa silmätikuksi heti ensimmäisenä päivänä.
Eräs päivä menin hänen huoneseen ja pidin hänelle sellaisen puhuttelun! Muut työkaverit kuulivat. Sain skumppapullon lahjaksi heiltä. Olivat kiitollisia mulle.
Ihmiset älkää pelätkö! Pitää suoraan sanoa jos joku oikeasti kiusaa ja on julma. MITÄ SITTEN VAIKKA se ei enää puhu sulle, ketä kiinnostaa.
Suomalaiset kestävät aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä nuorena naisena pistin kunnolla ruotuun 50v korvaamaton rouva. Oli ollut 30v töissä firmassa ja alisti kaikki, tietenkin rupes minua ottaa silmätikuksi heti ensimmäisenä päivänä.
Eräs päivä menin hänen huoneseen ja pidin hänelle sellaisen puhuttelun! Muut työkaverit kuulivat. Sain skumppapullon lahjaksi heiltä. Olivat kiitollisia mulle.
Ihmiset älkää pelätkö! Pitää suoraan sanoa jos joku oikeasti kiusaa ja on julma. MITÄ SITTEN VAIKKA se ei enää puhu sulle, ketä kiinnostaa.
Se on kyllä niin totta, että sillä ei ole mitään merkitystä vaikka narsisti vihaisi sinua. Hän ei alun perinkään pitänyt sinuta minkään arvoisena. Narsisti ei tunne empatiaa, hänelle muilla ihmisillä on pelkkää välinearvoa.
Kuten Anna Puu, joka aloittaa jokaisen lauseen onanoivalla itsekorostuksellisella "mä" tai "musta" sanalla. Tämä toki hänen roolinsa tässä kaupallisuutta ja pääomasijoittajaa palvelevassa huomiotaloudessa. Tiedä itkeäkö vai nauraa, kun aikamme suosituimpia artisteja ovat artistit, joiden esityksessä itsekeskyisyys kulminoituu siihen, että laulukin on vain itselle tarkoitettua epäselvää yninää ja muuta "sisäisiä suuria tunteita kartottavaa ja läpikäyvää" nuotin vieressä viihtyvää ääntelyä. Ja itsekeskeisyyttä ihannoiva yleisö katsoo ja kuuntelee esitystä suuresti ihaillen (absurdisti). "Se tietää just miltä musta tuntuu ja laulaakin yhtä hyvin kuin mä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä niin totta, että sillä ei ole mitään merkitystä vaikka narsisti vihaisi sinua. Hän ei alun perinkään pitänyt sinuta minkään arvoisena. Narsisti ei tunne empatiaa, hänelle muilla ihmisillä on pelkkää välinearvoa.
Miellä jopa esimieheni oli alistettu. Tämä rouva oli hirviö, sai sut tuntemaan ittesi kuin pino ulostetta. Esimieheni oli ihanan järkevä, kiltti ja dynaaminen. Tämä vanha rautarouva ei voinut sietää esimieheni. Sillä oli suuri ongelma tiettyjen ihmisten kanssa. Kolleega sanoi että hän aistii jos joku ihminen on ollut rakastettu ja siksi hän kiusaa.
Itsekin vastustan perseilyä. Otavamedian lehtiä en tilaa tästä syystä.
Good for you 👍🏻