Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arabia ”vuosilautasen” käyttö ruokalautasena juhlissa

Vierailija
18.04.2020 |

Olen perinyt noita lautasia n. 17 kappaletta ja olen pohtinut voisiko niitä käyttää syömiseen esim. illalliskutsuilla. Niistä saisi tehtyä todellä tyylikkään ja arvokkaan näköisen kattauksen, mutta jotenkin mietityttää onko niiden perimmäinen funktio kuitenkin se että ne roikkuisivat seinällä....

Onko kukaan kuullut tai nähnyt niitä ruokailukäytössä? Ovathan ne kuitenkin ns. lautasia ja arabian valmistamia (joka tunnetusti tekee astioita)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin.

Ensisijainen tarkoitus on käyttöesine, vasta sitten koriste.

Vierailija
2/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta sellaiseen käyttöön, mistä tykkää.

Vierailija
5/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuviointi ei ole lasitteen alla, koska kyseessä on seinälautanen - joten lautasen pinta naarmiintuu ja ruokaankin saattaa tarttua myrkkyjä.

Vierailija
6/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenut kuinka jengi ostelee kalliita keräilyesineitä ja hilloaa ne kaappeihin.

En ymmärrä! Miten joku viitsii maksaa jostain ummehtuneesta kipoista omaisuuksia? Tai kerätä jotain sarjaa jonka arvo alenee kun joku kämänen tarra irrotetaan. Hulluutta!

Laittaisi sen rahan vaikka hyväntekeväisyyteen; jos ihmisiä ei halua auttaa niin Itämertakin voi suojella.

Itse en osta mitään mitä en voi käyttää, turhan ostaminen on typerää.

Käytä veikkonen niitä lautasia hyvillä mielin.

Vierailija
7/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoteko kirjoitti:

Mä olen lukenut kuinka jengi ostelee kalliita keräilyesineitä ja hilloaa ne kaappeihin.

En ymmärrä! Miten joku viitsii maksaa jostain ummehtuneesta kipoista omaisuuksia? Tai kerätä jotain sarjaa jonka arvo alenee kun joku kämänen tarra irrotetaan. Hulluutta!

Laittaisi sen rahan vaikka hyväntekeväisyyteen; jos ihmisiä ei halua auttaa niin Itämertakin voi suojella.

Itse en osta mitään mitä en voi käyttää, turhan ostaminen on typerää.

Käytä veikkonen niitä lautasia hyvillä mielin.

Sanotaanko näin että ”En ymmärrä! Miten joku viitsii maksaa jostain ummehtuneesta kipoista omaisuuksia? ”

-tuo lauseesi kertoo siitä että olet joku köyhä juntti. Sori vaan

Vierailija
8/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin että ”En ymmärrä! Miten joku viitsii maksaa jostain ummehtuneesta kipoista omaisuuksia? ”

-tuo lauseesi kertoo siitä että olet joku köyhä juntti. Sori vaan[/quote]

Hahaa, niinhän sä luulet.

Vaan en ole, koska en osta höpöhöötä ainostaan sen takia että on hienoa omistaa jotain. Tai juntti voin olla, mutta en köyhä.

Tosin en laske vähävaraisuutta ”viaksi”, siihen kun voi olla monta syytä.

Käytän rahan todelliseen tarpeeseen ja mieluummin sellaiseen joka hyödyttää myös muita. Esimerkiksi suosin kotimaista tuotantoa ja tuottajia, tai yritän auttaa muulla tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme