Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun jättämään Suomen. En enää kestä suomalaisten tyhmyyttä.

Vierailija
18.04.2020 |

On rasittavaa asua tyhmän kansan keskellä, kun itse olen selkeästi älykkäämpi ihminen. Suomalainen tyhmyys näkyy politiikassa, å päätöksissä, byrokratian määrässä, kansalaisten mielipiteissä ja äänestyskäyttätymisessä, prioriteeteissä, kateuden määrässä jne. Nyt riittää!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juuri Tanskassa ja ihastuin siihen ilmapiiriin niin paljon, et harkitsen muuttoa nyt. Kööpenhaminassa ei muutaman päivän aikana näkynyt yhtäkään selkeästi narkomaani näköistä, tai selvästi humalaista, vaikka luulin joka puolella, myös keskustan ulkopuolella, yhteensä kymmeniä kilometrejä. Suomeen palattua ekan tunnin aikana jo narkomaaneja näköpiirissä, kuten humalaisia.

Hienoa Tanskassa myös, että siellä ei ole ollenkaan samalla tavalla "IS ja IL-lööppejä" aivopesemåssä ihmisiä kuin suomes on joka paikassa.

Vierailija
62/64 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkemiin. Älä tule suomen terveydenhuollon piiriin, kun sairastut koronaan.

siis pitääkö palata suomeen jos saa flunssan? vai onko tämä se esimerkki siitä typeryydestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa paljon kirjoitusvirheitä älykkäältä ihmiseltä...

Vierailija
64/64 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä mt-ongelmaisten sukupuoli-identiteettikriisien tuputtaminen järjissään oleville ihmisille. Rahaa lapioidaan velaksi joka suuntaan, ulkomaillekin. Järjestetään mielenosoituksia jos joku vielä kehtaa vastustaa tätä sekoilua. En ihmettele että joku haluaa muuttaa maahan jossa hulluilla ei näin paljoa valtaa ja äänenpainoa. Vassarit pilanneet viimeisetkin hyvät tästä maasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi