Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin asiakas, joka sinulla on koskaan ollut?

Vierailija
18.04.2020 |

Ihan kahju perfektionisti, joka nillitti pienimmästäkin pölyhiukkasesta... Meidän asiakaspalvelumaili paukkui....

Entä sinulla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on se joka tuo minulle palkan. Ammattitaitoisen asiakaspalvelijan/myyjän tunnistaa siitä, että ei anna tilanteiden mennä ihon alle eikä varsinkaan jää muistelemaan hankalia kohtaamisia/tilanteita.

Hyvän kiksin saa siitä kun saa asiakkaan tyytyväiseksi olkoon alkuasetelma mikä tahansa.

Onneksi suurin osa asiakkaista on asiallisia.

Vierailija
2/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukioaikana iltatöissä siivoojana. Yksi nainen pudotti tarkoituksella joka päivä puhelinjohtokerän päälle kumilenkin. Se ei tarttunut moppiin, joten joka ilta piti kontata pöydän alle ja noukkia se sieltä käsin. 

Nykyisin on paljon luku- ja ymmärrystaidottomia asiakkaita. Kuvitteellinen esimerkki: Teen tiedotteen: "Huoneistoissa suoritetaan patteriventtiilien tarkastus X aikaan."

Ihmiset soittavat ja kysyvät:

"Mitä te tulette tekemään?"

"Milloin tulette tekemään?"

"Tuletteko minun asuntooni?"

"Voisitteko tulla meille vasta seuraavalla viikolla?"

Pahimmat kieltävät tulemasta ja kun sanon, että asia on ok, muuttavat heti mielensä ja heille onkin ehdottomasti mentävä.

Uskoni ihmisten järjenjuoksuun ei ole kovin korkealla tämän nykyisen työni vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin jäätelökioskilla töissä ja eräs rouva osti 6 kolmenpallon tötteröä. Tötteröt tehtyäni nainen halusi, että pakkaan ne paperipussiin kun hän vie ne kotiinsa. Yritin selittää, ettei niitä voi pakata pussiin, eikä kioskissa edes ollut pusseja. Rouva sai kamalan raivokohtauksen ja huusi niin, että Koskipuisto raikui ja Hämeensilta meinasi sortua. Pelottava kokemus.

Vierailija
4/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsä tiiä kuka mä oon" asiakkaat on ärsyttävyyden aatellia.

Tullaan nokka pystyssä huutamaan, riehumaan ja raivoamaan kuin heikkopäiset ja vaaditaan esimiestä paikalle. Naama venähtää kun menen paikalle, ja kerron tasan samat asiat kuin myyjä on kertonut.

-Et saa hyvitystä vuonna 2014 ostamastasi tuotteesta, varsinkaan ilman takuutodistusta.

-Ei,meidän ei tarvitse tietää helsingin paikallisliikenteen bussiaikatauluja täällä savossa.

-Ei, työntekijä ei saa potkuja siitä että noudattaa yhtiön sääntöjä

-Ei, et voi saada alennusta.

-Kyllä, olen myös sitä mieltä että sinun tulee poistua jos huorittelet työntekijöitäni.

Vierailija
5/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullaan nokka pystyssä huutamaan, riehumaan ja raivoamaan kuin heikkopäiset ja vaaditaan esimiestä paikalle. Naama venähtää kun menen paikalle, ja kerron tasan samat asiat kuin myyjä on kertonut.

-Et saa hyvitystä vuonna 2014 ostamastasi tuotteesta, varsinkaan ilman takuutodistusta.

-Ei,meidän ei tarvitse tietää helsingin paikallisliikenteen bussiaikatauluja täällä savossa.

-Kyllä, olen myös sitä mieltä että sinun tulee poistua jos huorittelet työntekijöitäni.

No huh huh.... Mitä oikein teet työksesi kun on noin kauheita asiakkaita?

Vierailija
6/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh.... Mitä oikein teet työksesi kun on noin kauheita asiakkaita?

Jotkut ovat ottaneet vähän liian tosissaan väitteen, että asiakas on aina oikeassa.

Vierailija
7/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätimoonika kirjoitti:

Asiakas on se joka tuo minulle palkan. Ammattitaitoisen asiakaspalvelijan/myyjän tunnistaa siitä, että ei anna tilanteiden mennä ihon alle eikä varsinkaan jää muistelemaan hankalia kohtaamisia/tilanteita.

Hyvän kiksin saa siitä kun saa asiakkaan tyytyväiseksi olkoon alkuasetelma mikä tahansa.

Teoria on usein vieras käytännölle. Tekstisi on melko hupaisa, kun ajatellaan, että käytännössä asiakas voi käyttäytyä erinäisistä syistä (esim. persoonallisuushäiriö, päihteet, huumeet, mielenterveysongelmat, rikolliset aikeet) epäasiallisesti, olla uhka muille asiakkaille ja henkilökunnalle ja asiallisen poistumiskehoituksen jälkeen yrittää lyödä/lyödä asiakaspalvelijaa nyrkillä tai teräaseella.

Vierailija
8/8 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätimoonika kirjoitti:

Teoria on usein vieras käytännölle. Tekstisi on melko hupaisa, kun ajatellaan, että käytännössä asiakas voi käyttäytyä erinäisistä syistä (esim. persoonallisuushäiriö, päihteet, huumeet, mielenterveysongelmat, rikolliset aikeet) epäasiallisesti, olla uhka muille asiakkaille ja henkilökunnalle ja asiallisen poistumiskehoituksen jälkeen yrittää lyödä/lyödä asiakaspalvelijaa nyrkillä tai teräaseella.

Voi kulta pieni, ei hän nyt vaan arvannut luetella kaikkia mahdollisia skenaarioita mitä vaataan voi tulla.