Sitä kouluruokaako nyt sitten ei teidän mielestä saa mennä hakemaan?
Tuntuu kauhealle miten täällä moititaan vanhempia jotka aikovat mennä hakemaan lapsilleen kouluruoan, sen mikä heille kuuluukin. Näen tämän itse ihan selvänä asiana, kouluvuosi on kesken ja kouluruoka kuuluu saada kuten ennenkin. Hirveätä moittimista ja lyttäämistä. Eikö näinä aikoina muutenkin tulisi kaikkien puhaltaa yhteen hiileen, eikä nälviä toisia.
Kommentit (16)
Mitä ihmettä nyt taas? Sitähän varten ruokaa tehdään, että ihan kaikki halukkaat saavat hakea.
Tältä palstalta olen oppinut että suomalainen nainen on katkera, ilkeä, kateellinen, pahansuopa kamala akka.
Hävettää teidän puolestanne.
Siis missä muka olet tuollaista kohdannut? En ole nähnyt täällä kenenkään moittivan sellaisesta. Taitaa olla provo koko aloitus. Tottakai halukkaat saavat hakea kouluruuan. Sen jakelu järjestetty virusturvallisesti.
Tietenkin saa hakea.
Ja minuakin loukkaa tämä suoranainen vihapuhe joka vanhempiin nyt kohdistuu. Sosiaaliväki kohkaa silmät pystyssä miten lapset ei ole turvassa vanhempiensa kanssa jne.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä muka olet tuollaista kohdannut? En ole nähnyt täällä kenenkään moittivan sellaisesta. Taitaa olla provo koko aloitus. Tottakai halukkaat saavat hakea kouluruuan. Sen jakelu järjestetty virusturvallisesti.
No minä olen nähnyt ja usein, todella törkeää kielenkäyttöä. Enkä ole ap!
Tällä palstalla lytätään, moititaan ja nälvitään muutenkin. Miksi kouluruokaa hakevat olisivat poikkeus?
Nälvijöitten mielestä keittiöhenkiökunta joutaisi lomauttaa ja jokaisen kuuluisi itse hankkia ruokansa itselleen ja lapsilleen, vaikka poimimalla marjoja ja sieniä, metsästämällä ja kalastamalla.
Nämä meuhkaajat on lapsettomia sinkkuja.
Sen näkee tekstin perusteella.
Ovat katkeria kun ei ole miestä ja lapsia.
Ihan kaikille se ruoka tarkoitettu.
Me ei haeta koska pitäisi hakea bussilla niin yhtä tyhjän kanssa kun matkat maksaa.
Tietysti saa ja pitääkin hakea, jos on ilmoittanut ottavansa ruokaa.
Pitääkö niitä ketjuja ruveta nostamaan että saadaan todisteita?
Olisin voinut hakea jonku sellaisen kertasatsin mitä joissakin kunnissa on. Helsingissä kouluruokaa voi hakea 2 kertaa viikossa, joku lämmitettävä ateria. En jaksa lähteä koululle hakemaan pelkkää yhtä ruokaa, toki 3 koululaisen perheessä sekin olisi säästöä.
Saahan sitä kouluruokaa hakea, en minä ainakaan siinä mitään pahaa näe.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa hakea.
Ja minuakin loukkaa tämä suoranainen vihapuhe joka vanhempiin nyt kohdistuu. Sosiaaliväki kohkaa silmät pystyssä miten lapset ei ole turvassa vanhempiensa kanssa jne.
Eivät välttämättä olekaan, mikä on surullista ja järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta olen oppinut että suomalainen nainen on katkera, ilkeä, kateellinen, pahansuopa kamala akka.
Hävettää teidän puolestanne.
Itse olen oppinut etten kerro asioistani.
Uteliaat torppaan heti.
Miten sä pärjäät elämässäsi ja pystyt huolehtimaan lapsesta, jos olet noin epävarma ja muiden mielipiteistä riippuvainen?
Kyllä täällä puskaradioita myöten mesotaan ja kettuillaan, että nyt sitä ruokaa haetaan kun ei itse pystytä elättämään. Ihan järkyttävää mielestäni. Ja ei, en elä muiden mielipiteistä, mutta hajottaa päätä silti nuo tunkkaiset näkökulmat asiaan. Ap
Mitä- ootko noin riippuvainen muiden mielipiteistä?? Mahtaa olla rankka elämä sulla!
Mene ja hae se pussi.