Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: onko vointisi parantunut vai huonontunut viime viikkoina?

Vierailija
18.04.2020 |

Vastaa ja kommentoi. Itse havahduin siihen, että oma olo on paljon huonompi sekö henkisesti että fyysisesti. Liikunta jäänyt, tullut syötyä ja juotua liikaa ja erityisesti henkinen vireys kadonnut. Olen keskittynyt töihin ja perheeseen ja unohtanut itseni.

Kysely: onko vointisi parantunut vai huonontunut viime viikkoina?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaihtoehto "ei"?

Toisin sanoen ei minkäänlaista muutosta.

Vierailija
2/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu ”pysynyt molemmat ennallaan”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutosta.

Vierailija
4/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, ap. Nythän on aikaa ulkoilla, levätä ja kokata kunnon aterioita.

Vierailija
5/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, ap. Nythän on aikaa ulkoilla, levätä ja kokata kunnon aterioita.

Ei todellakaan. Päiväkoti-ikäinen vaatii huomiota 24/7, koululaista pitää auttaa koko ajan, mies tissuttelee tietokoneen ääressä ja itse yritän tehdä töitä. Mietin että paraneeko vai huononeeko elämä jos otan eron.

Vierailija
6/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 5 ei ap.

Vierailija
7/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun ei aina ole ajasta kiinni. Lisäksi kun koko perhe jatkuvasti kotona niin joutuu kokkailla ja siivota enemmän. Kaikki ei nauti siitä, että pitää kokkailla vähän väliä ja miettiä lounaita ja päivällisiä päivästä toiseen. Itseäni tympii myös ulkoilla koko ajan samoilla kulmilla. Autoa ei ole ja bussia ei nyt käytetä, kun ei pakko. Vaihtelua päivissä on vähän. Itse olen yh, joten ei voi edes mitään vastuita jakaa vaan itse tehtävä kaikki. Itsellä ainakin alkaa henkinen jaksaminen tökkiä. Onneksi lapset ovat isosta ikäerosta huolimatta nyt viimein keksineet yhteisiä leikkejä, eikä tarvitse mua enää ihan joka minuutti kaikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä