Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa liian vähän seksiä

Vierailija
17.04.2020 |

Mieheni jaksaa tästä valittaa. Riitelemme asiasta n . kerran kuukaudessa. OLemme olleet yhdessä 3 vuotta, joiden aikana oon itse ollut tyytyväinen seksiimme ja sen määrään. Mies aloitti valittamisen seksin vähyydestä ensimmäisen vuoden jälkeen, suunnilleen.

Oon kokeillut jo aika lailla kaikki keinot mitä tiedän oman halukkuuteni parantamiseksi, enkä enää tiedä mitä tehdä. Haluan seksiä maks. kerran viikossa, yleensä ehkä kerran kahteen viikkoon. Mieheni haluaa seksiä ainakin 3-4 kertaa viikossa.

Jos harrastan seksiä mieheni mieliksi, niin sanotusti, niin koko kokemus jättää tosi vastenmielisen fiiliksen. Joudun aidosti pakottamaan itseni jotenkin kostumaan.

Mitä tässä voisi tehdä? Mies ei mitenkään painosta minua asian suhteen, mutta on selvästi niin tyytymätön että pelkään itse ettei tästä tule mitään.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
2/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kompromissejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea homma. Itse harrastan mieheni kanssa seksiä 7-9 kertaa viikossa. Olemme erittäin tyytyväisiä seksielämäämme.

Vierailija
4/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Voisko ees yksi keskustelu täällä edetä tokalle sivulle ilman läskivihaa?

Vierailija
5/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Etsi joku vähemmän himokas mies itsellesi, ja mies voi etsiä itselleen himokkaan naisen.

Vierailija
6/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot frigidi. Ikävä juttu miehesi kannalta.

Teidän kannattais erota. Vai nautiko miehesi kiduttamisesta?

Vierailija
7/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina hankalia. Miehen pitäisi lopettaa ekana valitus, jotta paine asiasta poistuu. Ja sun kannattaa lopettaa toi ”väkisin antaminen”, kuulostaa ihan hirveältä. Tämän jälkeen tarvitsee päästä sellaiseen rentoon, kepeään ilmapiiriin suhteessa. Keskinäinen kohteliaisuus ja ystävällisyys ruokkii halua pitää huolta itsestä ja toisesta. Näillä metodeilla pääsee siihen määrään mikä teidän libidoilla on mahdollista saavuttaa ja loput jää miehen masturboinnin varaan.

Vierailija
8/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä sitten tökkii? Eikö miehesi osaa sinua lämmitellä ja peitto pöllyää vain, kun sua himottaa ilman esileikkejä? Me harrastetaan seksiä jonkun verran ihan vaan tavan ja mukavuuden vuoksi ilman isoa himoa. Kyllä se orgasmi hyvältä tuntuu silloinkin. Itselleni sopiva määrä on 3-7x viikossa.

Vierailija
9/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kerran kahteen viikkoon tarkoittaa suunnilleen 2x12=24 kertaa seksiä vuodessa. Ihan järjettömän vähän?

Onko jokin syy ettet halua seksiä miehesi kanssa tuon enempää vai onko tämä vain absoluuttinen libidosi?

Vierailija
10/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä seksissä sitten tökkii? Eikö miehesi osaa sinua lämmitellä ja peitto pöllyää vain, kun sua himottaa ilman esileikkejä? Me harrastetaan seksiä jonkun verran ihan vaan tavan ja mukavuuden vuoksi ilman isoa himoa. Kyllä se orgasmi hyvältä tuntuu silloinkin. Itselleni sopiva määrä on 3-7x viikossa.

Tämä. 69 asennossa on hyvä herätellä niitä himoja. Kun haistaa ja maistaa toisen suussaan niin äkkiä siinä herää alkukantainen kiima ja vietti.

Vierailija
11/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tee mieli yhtään seksiä niin mies voi tehdä ihan mitä tahansa eikä minua silti haluta. Ihan sama onko lelut käytössä vai mikä kun aivoni ei vaan napsahda siihen asentoon. Tulee vaan vaivaantunut ja ahdistunut olo, tuntuu suorittamiselta.

Parin viikon välein sitten taas oon ihan spontaanisti tosi himokas ja silloin meillä on seksiä. Niinä kertoina ihan sama myöskin mitä mies tekee, nautin kaikesta.

AP

Vierailija
12/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi kuulostaa aina hyvältä ratkaisulta. Mutta jos toinen haluaa joka päivä ja toinen kerran kuussa, niin toiselle kompromissi on joka toinen päivä ja toiselle kaksi kertaa kuussa. Ollaan edelleen niin kaukana toisistaan, ettei kumpikaan olisi tyytyväinen.

Vähän kuin viinankin kanssa. Jos toinen haluaa juoda joka toinen päivä kännit ja toinen kerran kuussa, niin eri teillehän sitä pian lähdetään. Samoin käy ennen pitkää seksinkin kanssa.

Vierailija
13/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko seksiä sitten ekana vuotena enemmän, vai onko tahti ollut koko ajan sama?

Suhde on sinänsä vielä nuori ja jos lapsia ei ole niin suosittelisin eroa. Tai vaihtoehtoisesti avoin suhde, kenenkään ei tulisi kärvistellä viikkoja ilman seksiä tai harrastaa sitä vastentahtoisesti. Seuraavaksi kumppaniksi sitten saman libidon omaava!

Vierailija
14/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi lienee erota nyt kuin kahden lapsen jälkeen.

Vierailija
15/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tee mieli yhtään seksiä niin mies voi tehdä ihan mitä tahansa eikä minua silti haluta. Ihan sama onko lelut käytössä vai mikä kun aivoni ei vaan napsahda siihen asentoon. Tulee vaan vaivaantunut ja ahdistunut olo, tuntuu suorittamiselta.

Parin viikon välein sitten taas oon ihan spontaanisti tosi himokas ja silloin meillä on seksiä. Niinä kertoina ihan sama myöskin mitä mies tekee, nautin kaikesta.

AP

No ootko miettinyt että ottaisit mieheltä suihin muina päivinä ja sitten parin viikon välein olisi penetraatio pitemmän kaavan mukaan tyyliin useita orgasmeja korvaamaan ne päivät kun ei ollut penetraatiota?

Tuo kuulostaa mun mielestä aika hyvältä kompromissiltä.

Vierailija
16/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina hankalia. Miehen pitäisi lopettaa ekana valitus, jotta paine asiasta poistuu. Ja sun kannattaa lopettaa toi ”väkisin antaminen”, kuulostaa ihan hirveältä. Tämän jälkeen tarvitsee päästä sellaiseen rentoon, kepeään ilmapiiriin suhteessa. Keskinäinen kohteliaisuus ja ystävällisyys ruokkii halua pitää huolta itsestä ja toisesta. Näillä metodeilla pääsee siihen määrään mikä teidän libidoilla on mahdollista saavuttaa ja loput jää miehen masturboinnin varaan.

Meillä sama ongelma, mutta päinvastoin; minä haluaisin joka päivä, mies yleensä vain viikonloppuna aamuisin. Alkuun vaikutti ihan hyvältä, mutta nyt parin vuoden yhteiselon jälkeen mies ei enää halua/jaksa?

Olen yrittänyt olla painostamatta, koska hän on muuten ihana ihminen; halailee, suukottelee etc. Osaan kyllä itsekin "hoitaa" itseni, mutta se ei tunnu samalta.

Vierailija
17/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme seksihulluja täällä.

Vierailija
18/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No ootko miettinyt että ottaisit mieheltä suihin muina päivinä ja sitten parin viikon välein olisi penetraatio pitemmän kaavan mukaan tyyliin useita orgasmeja korvaamaan ne päivät kun ei ollut penetraatiota?

Tuo kuulostaa mun mielestä aika hyvältä kompromissiltä.

Mieshän voi myös ihan itse "hoidella" itsensä. Ei siihen naista tarvita. 

Vierailija
19/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme seksihulluja täällä.

Jep. Ihan kuin ihminen kuolisi siihen, jos ei saa päivittäin seksiä.

Vierailija
20/54 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta, eli alkuhuuman jälkeen vakiintunut suhde. Ei tuosta mitään tule pitemmän päälle, parempi erota, kun ei ilmeisesti lapsiakaan kuvioissa. Nyt kun tunnet itsesi ja tiedät, ettei tuo eroottinen puoli kovin nappaa, voisit vähän nähdä vaivaa ja etsiä miehen, joka on yhtä haluton, heitä kun on. Täältä joutaisi yksi, kohta vapautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä