Olen tullut vihamieliseksi yhteiskuntaa ja ihmisiä kohtaan
Tämä korostuu silloin kun joku yrittää tunkea yksityiselle alueelleni ja päteä jotenkin. En siedä minkäänlaisia neuvoja koskien esim. lastenkasvatusta tai sitä miten minun tulisi elää. Tämä on ajanut minut vuosien varrella muuttamaan syrjään ja pitämään lapset kotikoulussa. Harrastuksia lapsilla on ja sitä kautta kavereita. Yhteiskunnan ns. auktoriteettien kanssa en aio olla missään tekemisissä. Onneksi on rahaa. Vanhin lapseni kirjoitti tänä lapsena jo ylioppilaaksi kotikoulusta.
Kommentit (9)
Tämä palsta opetti minulle millaista vähämielistä paskaa 99% ihmisistä on. En pelastaisi ketään suomalaista palavasta autosta tai asunnosta.
Aionkin elää loppuelämän muiden kustannuksella, ja esikuvani on Onni Sarmaste joka vielä kusettaa onnistuneesti näitä elämäni maksajia.
Ap vielä lisää, että monet poliisi- ja opettajatuttavani ovat tehneet samoin. Suuri osa ihmisistä on karjalaumaa koka tahtoo olla johdateltavana.
Ap
Opin liian myöhään ettei auktroriteetteja kannata kuunnella.
Ja sitten kun määkivällä auktoriteetteja kumartavalla karjalaumalla ei ole muuta sanottavaa, tulee tälläkin palstalla viljelty "säälin sun lapsia"-hokema. Ihan sama. Kukaan ei tarvitse lampaalta sääliä.
Ap
Kukin meistä kuvittelee näkevänsä eri valon. Samaa tuikkua tuijotellaan. Onnellisuutta kaikille!
Ihan sama mulla. Olen saanut tarpeeksi ihmisistä joilla on joku ihan täysin itse aiheutettu ongelma mutta on jotenkin toisten ihmisten vika, kuulemma. Ei saa töitä, ei pääse kouluun, ei pysty kasvattamaan lapsiaan, ei saa maksettua vuokria, auto on hajalla jos sen on saanut edes ostettua, toisten omaistuutta saa kähveltää ja tuhota, ei jaksa herätä aamuisin, ei jaksa syödä muuta kuin roskaa, blablablablaaaaa tyhmät saatanan ihmiset, en aio auttaa enää ikinä ketään enkä olla kiva tai edes teennaisen ystävällinen.
Tämä nykyinen hallitus on täysi pohjanoteeraus. Niin paljon virheitä ja osaamattomuudella välillisesti aiheutettu kymmeniä kuolemantapauksia.
Oho, kiva lukea vaihteeksi järjen ääntäkin palstalla :o
Sääli lapsia, ne vaan haluaa pelata.