Hyvät, hauskat pitkät ketjut?
Mitkä vauvafoorumin ketjut on teitä eniten hauskuuttaneet/viihdyttäneet? Härskit odotukset on mun suosikki, ja aikanaan on ollu ketju siitä, miten pettäjä jäi kiinni. Ja tietysti tuo oudoimmat asiat, mitä asiakaspalvelijana on joutunut selittämään asiakkaalle. Muita kivoja? Onko teillä jotain suosikkiketjuja, minkä tsekkaatte aina uudelleen?
Kommentit (4)
Se stalkkausketju, missä nainen päätti stalkata miestään, sitä en ole löytänyt enää. Moneen kertaan on tietenkin jo Munsalat, jauhenlihat ja vanukkaat käyty läpi. Mökin Miina jouluketju oli tosi hauska, siinä ketjussa oli monta todella hyvin kirjoitettua kommenttia.
Mun henkilökohtaisia suosikkeja on ollut Oonkin aina ihmetellyt, miksei mun dippailut onnistu.
-viime kesän av-retriitti
-munsalan kansallispuku
-p*impuli-ketju
Nämä tuli äkkiseltään mieleen.
En tiedä löytyykö enää, hauskoja ovat myös eri aikakauden aihe-vapaat,
1500-luvun, 1890-luvun...
Suosikkini on ollut ehdottomasti kursailuketju, ja OKV-blogiketju. En olisi ilman av:n okv-ketjua koskaan ko blogia löytänyt. Mutta kursailuketju oli huipuin.
Olen nauttinut myös lokkeilu-, härskit odotukset-, asiakaspalvelija- ja huonot vitsit-ketjuista.
Sekä kaikista yhteisistä juhlista ja lukijamatkoista Porvooseen.
Appiukko-juttu oli hauska, mutta sitä ei löydy enää (ota joku otsikko etusivulta ja vaihda yksi sana appiukoksi). Tollaset hupiketjut on kivoja. Seuraan myös ketjua Oudoin asia, josta sinulle on suututtu ja sitte se toinen ystävyyssuhteen loppumisesta.