Mitä lääkärin pitää kirjoittaa lähetteeseen jotta pääsee hoitoon?
Siis julkiselle puolelle, psykiatrian.
Ja minkälaisia ovat lääkärit psyk. päivystyksessä? Asiansa osaavia?
Kommentit (6)
Läl lläll llläääll lläääl llläää llääää
Zinc
Eiköhän sillä lääkärikin oteta hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ovat hyviä lääkäreitä, kirjoittavat lähetteen mutta huom! Se arvioidaan vielä uudestaan psykpolilla ennenkun sinne pääsee.
Itse pääsin psykpolin akuuttityöryhmään kun olin todella pahasti sosiaalisista peloista kärsivä.
Siinäpä se onkin. Eikö riitä että terapian tarve on ilmeinen ja kärsin oireista?
Mulle päivystyksessä psykiatri kirjoitti lähetteen osastolle minne ambulanssi vei. Hieman yli kuukauden olin sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat hyviä lääkäreitä, kirjoittavat lähetteen mutta huom! Se arvioidaan vielä uudestaan psykpolilla ennenkun sinne pääsee.
Itse pääsin psykpolin akuuttityöryhmään kun olin todella pahasti sosiaalisista peloista kärsivä.Siinäpä se onkin. Eikö riitä että terapian tarve on ilmeinen ja kärsin oireista?
Psykoterapia ja psykiatrian poli ovat kaksi eri asiaa. Ap kumpaa nyt haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin psykpolin akuuttityöryhmään kun olin todella pahasti sosiaalisista peloista kärsivä.Siinäpä se onkin. Eikö riitä että terapian tarve on ilmeinen ja kärsin oireista?
Psykoterapia ja psykiatrian poli ovat kaksi eri asiaa. Ap kumpaa nyt haluat?
No ensin se poli että voin hakea jatkoa psykoterapialle.
Itse pääsin psykpolin akuuttityöryhmään kun olin todella pahasti sosiaalisista peloista kärsivä.