Millainen nainen lähettää alastonkuvia varatulle miehelle?
Tutulle varatulle miehelle nainen lähettelee itsestään alaston ja pilden kuvia, kun ilmeisesti ihastunut mieheen ja yrittää iskeä sitä.
Mies taitaa olla myös vähän ihastunut tai kiinnostunut tästä naisesta, mutta varattuna ei lähde pidemmälle. Tulee vain mieleen, että millainen nainen yrittää iskeä miestä lähettämällä tuollaisia kuvia itsestään?
Tulee vaikutelma ei niin viisaasta tai jotenkin sekosta tai epävakaasta. Heillä ei siis mitään suhdetta. Nainen vain lähettää viestejä ja noita kuvia aika ahkerasti. En tiedä pitäisikö nauraa vai mitä ajatella?
Kommentit (52)
Epäilen että sellainen, joka on suhteessa mieheen.
Todennäköisesti et tiedä ihan koko totuutta.
En usko, että kukaan nainen lähettää miehelle pillustaan kuvia ilman, että on vähintäänkin saanut vastakaikua tunteilleen.
Kiva niitä on saada
Itse en oo kikulikuvia koskaan ottanu/lähettäny
Ihanan tuhma nainen, oma ei lähetä minulle vaikka pyydän :(
Aika pitkällä pitää olla kiinnostus jo molemmin puolin, että sellaisia kuvia lähetetään.
Että tsori. Sun mies jäi nyt housut nilkoissa kiinni.
Niin tuntuisi kyllä aika oudolle, että pilden kuvia lähettelisi ihan muuten vaan. Miehen mukaan suhdetta ei ole ja nainen vain lähettelee kuumia kuvia ja viestejä. Kuitenkin vaikuttaa jotenkin jopa otetulta tämän naisen toiminnasta. Miehen vaimo ei tiedä koko jutusta. Tiedäpä sitten, mutta kuitenkin mietin vielä, että millainen nainen varatulle miehelle sellaisia kuvia laittaisi iskumielessä?
Minusta on moraalisesti väärin tietoisesti yrittää varattua ja vihjailla mitään. Toki ei tässä tapauksessa mieskään ole synnitön asiassa.
m45 kirjoitti:
Ihanan tuhma nainen, oma ei lähetä minulle vaikka pyydän :(
Oletko kysynyt miksei lähetä?
Naurattaa miesten kommentit, että ihana nainen :) Miehet ei sitten vissiin pistä pahaksi tuollaista käytöstä.
Ei ole kertonut koko totuutta. Nainen saa vastaavia kuvia takaisin.
Onhan heillä suhde. Uskollinen mies laittaisi somessa estot päälle.
Panthera kirjoitti:
Niin tuntuisi kyllä aika oudolle, että pilden kuvia lähettelisi ihan muuten vaan. Miehen mukaan suhdetta ei ole ja nainen vain lähettelee kuumia kuvia ja viestejä. Kuitenkin vaikuttaa jotenkin jopa otetulta tämän naisen toiminnasta. Miehen vaimo ei tiedä koko jutusta. Tiedäpä sitten, mutta kuitenkin mietin vielä, että millainen nainen varatulle miehelle sellaisia kuvia laittaisi iskumielessä?
Kokeiltu on herkkuosastoa.
Minä. Ja juu, olen vähän epävakaa.
Nainen lähettää miehelle vastalahjaksi samanlaisia kuvia, joita on ensin itse saanut mieheltä. Näin ainakin kaikissa minun seikkailuissani ukkomiesten kanssa on tapahtunut.
Panthera kirjoitti:
Naurattaa miesten kommentit, että ihana nainen :) Miehet ei sitten vissiin pistä pahaksi tuollaista käytöstä.
Pistää toki, jos nainen on esim. lihava eikä lopeta ahdistelua.
Lähettäisipä joku nainen mullekin kuvia.