Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teinit ei osaa vaihtaa tyhjää vessapaperirullaa uuteen siten että ottaisivat hylsyn pois pidikkeestä ja täyden rullan tyhjän tilalle?

Vierailija
17.04.2020 |

Seuratkaapa vaikka, ikäjakauma 15-17 on kriittisintä aikaa. Aina kun rulla tyhjenee heidän jäljiltään, uusi osataan ottaa, mutta ei laittaa sitä pidikkeeseen vaan täysi rulla ilmestyy johonkin sopivalle tasolle pöntön läheisyyteen hylsyn levätessä telineessä päiväkausia, kunnes itse kyllästyt ja korjaat asian.
Onko tämä toimintamalli kirjoitettu geeneihin vai mitä taustalta löytyykään?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun teini-ikäiset lapsesi eivät osaa, se ei tarkoita, että muut eivät osaisi. 

Vastus kysymykseesi:

Et ole opettanut.

Vierailija
2/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tekee ihan aikuisetkin, ainakin työpaikoillaan.

-siivooja-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei aikuiset miehetkään osaa niin ei kai teinitkään.

Vierailija
4/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat fiksuja. Sellaista asiaa ei kannata tehdä itse, jonka aikanaan joku muu kuitenkin tekee puolestasi.

Vierailija
5/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yksi lapsista "osannut", mutta hyvin näyttää nyt vaihtuvan omassa kodissaan, joten ei ehkä kannata laittaa tuohon kauheasti paukkuja.

Vierailija
6/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit? Olen yrittänyt tätä opettaa lähes nelikymppiselle miehelleni jo vuosikymmenen.

Vierailija
7/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuollaisia rääpäleitä ei ole koskaan kasvatettu ja velvoitettu tekemään mitään asiaa  oikein! Vika on vanhemmissa.

Vierailija
8/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniys tuo järjen vievä luonnonvoima.

Vierailija
9/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä teinit ainakin osaa...eikä ole tarvinnut mitenkään opettaa.

Vierailija
10/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän 15 v osaa ottaa tyhjän hylsyn pois ja laittaa uuden tilalle.

Se tyhjä hylsy tosin pitää jättää esim. roskiksen kannen päälle tai roskiksen viereen lattialle.

Vierailija
11/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo (40 ja rapiat) on ehkä jäänyt ikiteiniksi. Ei vain osaa vaihtaa tyhjän tilalle uutta jos käyttää viimeisen palan. Noin 5 vuotta sitten kun yhteiseloa oli takana jo toinen mokoma, kysyin tuosta. Ei siihen mitään vastausta oikein tullut, mutta tilanne muuttui siten että ei koskaan käytä sitä viimeistä palaa vaan ottaa pöntön vieressä nököttävän pesukoneen reunalle uuden rullan ja siitä palan. Ilmeisesti logiikka siis on että kun ei viimeistä palaa käytä niin ei tarvitse vaihtaa rullaa. Täysin en ole ymmärtänyt että miten tuo häneltä vaivaa säästää kun samalla vaivalla melkein sen tyhjän rullankin vaihtaisi mutta pikkuasiahan tuo niin olen lähinnä naureskellut. 

Siitä tosin miinus että kun on päältä täytettävä pesukone niin välillä se rulla tippuu koneeseen ja jos ei sitä huomaa ennen kun latoo pyykit koneeseen niin kaikki vaatteet ovat paperimassanöyhdässä joka ei osasta tunnu lähtevän millään pois. 

Vierailija
12/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä teinit ainakin osaa...eikä ole tarvinnut mitenkään opettaa.

Millä tyttö osaa, poika ei.

Vierailija
13/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tosikot kommentoimassa että KYLLÄ MEILLÄ VAAN OSAA!!

Vierailija
14/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teinit nyt osaisi muuta kun näpyttää kännykkää.

Vierailija
15/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika avaa allaskaapin oven ja ottaa vessapaperia tarvittavan määrän siellä olevasta rullasta joka siis olisi tarkoitus seuraavaksi laittaa telineeseen. Tämän jälkeen hän sulkee oven ja tekee mitä on tekemässä. Tyhjä rulla jää paikoilleen ja uusi aloitettu kaappiin. Tämä on jo taidetta😁

Vierailija
16/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään en ole lapsiani kasvattanut ja silti niillä ei ole käytöstapoja. On se kumma.

Vierailija
17/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit? Olen yrittänyt tätä opettaa lähes nelikymppiselle miehelleni jo vuosikymmenen.

Miten te jaksatte katella vuosikymmeniä näitä vauva ukkoja? Ite potkasin jo parikymppisenä ne menee :D

Vierailija
18/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne telineet tuppaa olemaan strategisesti aivan väärässä paikassa. Siksi.

Mä itsekin laitan aina patterille rullan.

Vierailija
19/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jää hylsy että uusi rulla laittamatta niille kuuluviin paikkoihin. Asia on joka kerta näin. Eli mies lopettaa pyyhkimisen siihen paikkaan kun rullaa loppuu. Seurauksena siitä, saan ottaa uuden rullan esille, laittaa hylsyn roskikseen ja jarrujälkiset alkkarit pesukoneeseen.

Vierailija
20/38 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei osaa minun mieskään vaikkei ole mikään teini vaan 36-vuotias toimitusjohtaja. Ei osaa laittaa edes roskia roskiin vaan heittää esim sipulinkuoret, tyhjät maitopurkit yms roskiksen yläpuolella olevalle tiskipöydälle.

16-vuotias pikkusiskoni taas osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä