CMore dokumentti Hail Satan, oletko katsonut?
Oletko katsonut jo CMoren dokumentin nimeltään Hail Satan? Mitä tunteita herätti? Minusta oli todella mielenkiintoinen ja herätti ajatuksia paljon!
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En mutta satanismi on tavallaan "älykkäiden uskontoa".
Suosittelen katsomaan! On mielenkiintoinen dokumentti kerrankin. Ei sitä samaa sontaa mitä nuo kanavat netflix mukaanlukien yleensä ovat.
Onko kukaan miettinyt veganismin ja satanismin yhteyttä kun niiden ruokakin on SEITAN?
En ole katsonut enkä edes kuullut tästä aiemmin. Dokkari näköjään kertoo Satanic Templestä, joka ei siis ole varsinainen uskonto. Eivät usko jumaliin tai Saatanaan eivätkä palvo sellaisia.
En ole erityisen kiinnostunut kyseisestä ryhmästä. Minua kiehtoo ihan toisenlainen satanismi, joten en varmaankaan aio dokkaria katsoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut enkä edes kuullut tästä aiemmin. Dokkari näköjään kertoo Satanic Templestä, joka ei siis ole varsinainen uskonto. Eivät usko jumaliin tai Saatanaan eivätkä palvo sellaisia.
En ole erityisen kiinnostunut kyseisestä ryhmästä. Minua kiehtoo ihan toisenlainen satanismi, joten en varmaankaan aio dokkaria katsoa.
Miksi haet uskontoa? Ei jumalia ole olemassa.
Satanismiin hurahtavat heikot ja katkerat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä niin lukioikäisen kommentti kuin vaan voi olla.
Tämä kannattaa katsoa avoimin mielin ilman ennakkoluuloja! Dokumentti yllättää varmasti!
up, hyvä dokumentti joka käsittelee myös hyvin sitä aihetta, miten valtio kohtelee uskontoja eriarvoisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole erityisen kiinnostunut kyseisestä ryhmästä. Minua kiehtoo ihan toisenlainen satanismi, joten en varmaankaan aio dokkaria katsoa.Miksi haet uskontoa? Ei jumalia ole olemassa.
Satanismiin hurahtavat heikot ja katkerat ihmiset.
Palstan ateistifanaatikko tuli saarnaamaan omaa uskontoaan.
katsoin juuri tämän dokumentin ja voin suositella sitä muillekin. tuolla ihmisryhmällä on ihan tarkoituksenmukainen missio.