Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wishin tilaukset saapuivat... Olenko pettynyt? Klikkaa itsesi keskusteluun ja selvitä

Vierailija
17.04.2020 |

Tilasin avaimenperiä, koska rakastan avaimenperiä XD Ja tykkään laittaa kaikkia söpöjä killuttimia laukkua kaunistamaan. Lisäksi tilasin autoon koristeelliset turvavyöpehmusteet ja yhden hyllyn, ei mikään tavallinen vaan erikoisemman muotoinen. Lisäksi tilasin autoon pikalaturin. Se on siis sellainen puheli teline, joka lataa luurin. Ei ole vielä päässyt käyttöön, en osaa laittaa sitä käyttövalmiiksi XD Vaatteita en enää tilaa tuolta, koska palauttaminen ei ole järkevää ja hyvin todennäköisesti vaatteet eivät sovi.

Mutta en todellakaan ole pettynyt! Kaikki näyttää juuri siltä miltä pitääkin. Hyllyä luulin vähän isommaksi, mutta ei se mitään. Kaikki on kuvan mukaista ja hyvässä kunnossa!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun puhelin ja autokorrekti. Puhelinteline**

Vierailija
2/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
6/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin vaikka ei pätkääkään kiinnosta petyitkö vai et. Tai ehkä vähän salaa toivoin että petyit. Pääasiassa halusin kuitenkin tulla vain kertomaan sinulle että vain idiootit tilaavat krääsää Wishistä. Varsinkin juuri jonkun laturin tilaaminen on pöljistä pöljintä, tulipalon ja hengenlähdön kerjäämistä.

Ei mulla muuta, mukavaa päivää sinne kuitenkin. Muista ettet ainakaan unohda sitä laturia valvomatta autoon kiinni, jos se on kytketty siten että saa virtaa myös kun autosta on virrat pois.

Vierailija
7/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs se saisi virtaa, jos auto on sammuksissa.

Ap

Vierailija
8/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tietoinen tulipaloriskeistä, mutta en nyt osaa kuvitella, että joku laturi tappaa minut. Miten se toimisi, jos auto ei ole käynnissä? XD

Vierailija
9/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sen irrottaminen ennen autosta poistumista ole kovin suuri vaiva. Tilaukseni eivät ole krääsää vaan söpöjä juttuja, jotka piristivät iltaa :)

Vierailija
10/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu autosta. Omassa autossani USB-pistokkeista ei tule virtaa jos autosta on virrat pois, mutta tupakansytyttimestä tulee. 

t: eri

Vierailija
11/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä mihinkään tupakkasytyttimiin kytketä.

Ap

Vierailija
12/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, ehkä kytketään. Joka tapauksessa osaan kyllä irrottaa sen ennen autosta poistumista.

Vierailija
13/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD sitä XD tätä XDXDXD

Oletko teini tai valkoista rozkaväkeä?

Vierailija
14/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD sitä XD tätä XDXDXD

Oletko teini tai valkoista rozkaväkeä?

En kumpaakaan XD. Olisiko jokin kolmas vaihtoehto? XD

Vierailija
15/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöz

Vierailija
17/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tilaa enää Wishistä, koska olen huomannut, että käytännössä Aliexpress on parempi. Tuotteet halvempia ja jos tulee ongelmia, niin hyvitykset tulee tilille saman tien.

Vierailija
18/18 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itse Wishiltä joskus tammikuussa eikä oe vieläkään näynyt.