Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei mikään Tinder toimi tai joku treffisovellus:)

Vierailija
17.04.2020 |

Just kattelen First Dates Suomi - ohjelmaa MTV3 ja aika teennäistä on. Totuus on, että vain live-elämässä voi synkata heti jonkun kanssa ja treffeillä käyminen on ihan turhaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siksi kommentoin, että olen kaikki elämäni miehet tavannut ihan livenä. Olisi ihan kauhistus mennä johonkin jäykille treffeille jonkun tyypin kanssa, jota en olisi aiemmin tavannut ja kun 90 prosenttia ainakin niistä ei olis mun tyyppiä. Kai toi sopii sellasille, joille kelpaa melkein kuka vaan?

Vierailija
2/4 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä sulla on tuossa kyllä itua. Eihän maailmalla muuten olisi miljoonia tahkovia mail-order brides firmoja, jos tuollainen ei toimisi. Eettisyyttä jokainen voi tietenkin miettiä, mutta valitettavan tottahan tuo onpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun totuutesi. Minä tiedän useita netin kautta tavanneita pariskuntia ja kokeilin joskus 90-luvulla itsekin deittinettiä hyvällä menestyksellä.

Vierailija
4/4 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siksi kommentoin, että olen kaikki elämäni miehet tavannut ihan livenä. Olisi ihan kauhistus mennä johonkin jäykille treffeille jonkun tyypin kanssa, jota en olisi aiemmin tavannut ja kun 90 prosenttia ainakin niistä ei olis mun tyyppiä. Kai toi sopii sellasille, joille kelpaa melkein kuka vaan?

Tai sitten kaikki eivät tapaa uusia ihmisiä yhtä usein kuin sinä?