Bile-Dani, Tempparit-Iiro, Tempparit-Wallu, Tempparit(elämänpeli)-Jonne vai Axl Smith - Nainen kuka näistä neljästä naistenmiehestä on ihannemiehesi
Kommentit (37)
Kaikki yhtä vastenmielisiä. Täytyy tosin myöntää, että Iiro olis vielä muutama vuosi sitten saanut puhuttua pään pehmeäksi.
Järkyttävintä on, että naiset oikeesti antaa noille. Noitten jämät on parasta a-ryhmää parisuhdemarkkinoilla.
En ole Temppareita katsonut mutta eikö joku ollut se väkivaltainen? Axl omaa luokkaansa myös paskuudessaan. Bile-Dani sentään jollain asteella jopa hyväntahtoinen ja herttainen, varsinkin nyt rakastuneena, joten jos pakko olisi valita, ja sehän tässä on pelin henki, niin hänet.
Kenellä eniten numeroita pankkitilillä
Siis joku oikeesti seuraa tuota roskaa niin tiivisti, että osaa luetella tyyppejä nimeltä ihan tosta vaan, vaikkei viiteen laskeminen onnistu? Olen vaikuttunut.
En seuraa surkeita sarjoja joten kukaan noista ei ole mulle tuttu. Paitsi Axl. Sekin vain huonosta julkisuudesta. No thanks!
Bile-Dani ihan symppis, ottaisin noista sen, mut laihana versiona. Muut vastenmielisiä ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku oikeesti seuraa tuota roskaa niin tiivisti, että osaa luetella tyyppejä nimeltä ihan tosta vaan, vaikkei viiteen laskeminen onnistu? Olen vaikuttunut.
Tää on se ”kiltit miehet ei kelpaa” -itkijä.
Vierailija kirjoitti:
Bile-Dani ihan symppis, ottaisin noista sen, mut laihana versiona. Muut vastenmielisiä ihmisinä.
Se on nykyään ei pelota koronat - Dani
Vierailija kirjoitti:
Kenellä eniten numeroita pankkitilillä
Veikkaisin Iirolla. Tosin Wallulla on ranteessa Rolexi
Bile-Dani on ihan ok, muita en voisi kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Bile-Dani on ihan ok, muita en voisi kuvitellakaan.
https://www.seiska.fi/Hotnow/Havettiko-alastonjuoksu-Bile-Dani-Ei-talla…
Hyi hitto mitä äijiä. Aku Ankka wallu kaikista oksettavin
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mitä äijiä. Aku Ankka wallu kaikista oksettavin
Walluhan on just ihana
Jorma555
Iiro kuulostaa ihan Pekka Puupäältä 😳
En ottaisi noista ketään vaikka maksettaisi.
Vierailija kirjoitti:
RyhävalasMamma mun suosikki
Dani?
Korjaan viidestä :D