Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä mies meni ihan hukkaan ujouden vuoksi :(

Vierailija
16.04.2020 |

Tiedän, että olisin hyvä mies jollekin, mutta kun en vaan koskaan ole uskaltanut tehdä aloitteita...

Ja en edes muussa elämässä ole ujo, mutta tällaisissa asioissa menen ihan lukkoon.

:(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mies oli tollanen, mut sit mä vähän piiritin häntä ja nyt ollaan yhdessä. On aivan ihana mies.

Vierailija
22/30 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seli seli. Ota vastuu omasta elämästäsi. Ei tuollainen uhriutuja ja itsesäälissä vellova vätys ole mikään hyvä mies.

Niin just. Hyvä mies on virheetön, täydellinen. Hänessä ei ole mitään parannettavaa. Sellainen kuin elokuvissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun mies oli tollanen, mut sit mä vähän piiritin häntä ja nyt ollaan yhdessä. On aivan ihana mies.

Hyvin tehty! Aloitteellisia (ok näköisiä hoikkia alle 34v lapsettomia) naisia on todella vähän.

Vierailija
24/30 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tehty! Aloitteellisia (ok näköisiä hoikkia alle 34v lapsettomia) naisia on todella vähän.

Tässähän se ongelma jo heti pullahti esiin. Ei kelpaa sekään että tavallinen nainen tulee kotoa hakemaan vaan tämän hakijan pitää olla nuori kaunis neitsyt, jolla ei saa olla aikaisempaa elämää. Älä pidätä hengitystä odotellessasi.

Vierailija
25/30 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikkoon, eipä ole menetys kenellekkään. Mikäli ihminen haluaa toteuttaa jotain elämässään niin pitää toimia niin, että sen haluamansa tavoitteen saavuttaa. Toki helpompaa on uhriutua ja syytellä toisia.

Vierailija
26/30 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää tuossa dokkarissa esiintyneeseen loveme.com:iin. Siellä on kuule! Köyhät karkoitetaan kuitenkin heti pois eli vasta jättipotin osuessa kohdalle saa mennä luvan kanssa linjoille ;)

Vierailija
27/30 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se ongelma jo heti pullahti esiin. Ei kelpaa sekään että tavallinen nainen tulee kotoa hakemaan vaan tämän hakijan pitää olla nuori kaunis neitsyt, jolla ei saa olla aikaisempaa elämää. Älä pidätä hengitystä odotellessasi.

Mistä päättelit että pitää olla nuori kaunis neitsyt kun tuossa kirjoitin että pitää olla alle 34v, eli se ei tarkoita enää nuorta ja ok näköinen eikä kaunis. Ei myöskään tarvitse olla neitsyt vaikka mitä vähemmän kumppaneita niin sitä parempi tietenkin.

Vierailija
28/30 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen saamaton töpeksijä. Ja oon nainen!

Vierailija
29/30 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit että pitää olla nuori kaunis neitsyt kun tuossa kirjoitin että pitää olla alle 34v, eli se ei tarkoita enää nuorta ja ok näköinen eikä kaunis. Ei myöskään tarvitse olla neitsyt vaikka mitä vähemmän kumppaneita niin sitä parempi tietenkin.

Naisen ei tarvitse kertoa tarkkaa lukumäärää entisistä kumppaneistaan, joten neitsyt nainen on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
30/30 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset noin pelottaa, miksi haluat olla niiden kanssa? Parisuhde se vasta vaikeaa onkin eikä se aloitteen tekeminen