Tutut parikymppiset naiset tapailee nelikymppisiä miehiä ("Daddy-villitys")
On kuulemma seksikästä kun on vanhempi mies jota nimittää "daddyksi" sängyssä. Samat tuttavapiiriin kuuluvat naiset sanoo myös filmitähdistä että on "tosi daddy" jos on joku mielestään komea vanhempi mies kuten vaikka Hugh Jackman tai joku muu neli- viisikymppinen mies.
Onko tämä ihan uusi juttu vai onko tätä aina ollut?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aika hämmentynyt kun useammatkin parikymppiset on tehneet lähempää tuttavuutta, yksi jopa ehdotti suoraan seurustelua olin kyllä että hä? Toisen oikein kivan ja nätin 21v kanssa piti jo vähän miettiä että voisiko toimia mutta totesin että ei, haluan vähän kypsempää seuraa. Sitten onneksi löytyi oikein kiva yli 30v nainen jonka kanssa synkkasi tosi mahtavasti. Mutta tuttavpiirissä on kyllä useampiakin noita 40-50v + 20v suhteita, mikäs siinä jos molemmille sopii.
M52
Todella outo on tämä kommenttisi. En ole yhtään kuullut, että tuttavapiirin parikymppiset olisi 52 v. perään. Ikäero on liian suuri seurustelulle. Tietysti jos olet joku kovatuloinen johtaja niin sugardaddyksi kelpaat.Täytyy olla nuoren naisen aika hukassa jos vakavasti seurustelua ehdottaa tai sitten on niin kännissä baaripanon suhteen, ettei tajua mitä tekee & jonkin sortin päihde tai mielenterveysongelma.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aika hämmentynyt kun useammatkin parikymppiset on tehneet lähempää tuttavuutta, yksi jopa ehdotti suoraan seurustelua olin kyllä että hä? Toisen oikein kivan ja nätin 21v kanssa piti jo vähän miettiä että voisiko toimia mutta totesin että ei, haluan vähän kypsempää seuraa. Sitten onneksi löytyi oikein kiva yli 30v nainen jonka kanssa synkkasi tosi mahtavasti. Mutta tuttavpiirissä on kyllä useampiakin noita 40-50v + 20v suhteita, mikäs siinä jos molemmille sopii.
M52
Totta on ja itse kysymykseen ei ennen ollut tällaista, eli uusi juttu on
mies52v
Missähän iässä pitää tehdä lapsi jos on isoisä jo nelikymppisenä? Taitaa olla kuitenkin suht. harvinaista.