Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Hyvännäköiset ei useinkaan pariudu keskenään?

Vierailija
16.04.2020 |

Mistähän johtuu?
Usein kauniilla naisella on vaatimattoman näköinen mies ja komealla miehellä vaatimattoman näköinen nainen.
Jonkun verran on pareja joissa molemmat tosi hyvännäköisiä, mutta usemmiten vain toinen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ja exäni oltiin nuorena hyvännäköisiä ja lapsemme on hyvännäköisiä.

Vierailija
2/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä näkee samannäköisten pariutuvan keskenään, naimanaamat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mun mielestä just päinvastoin: ns naimanaamat päätyy useimmiten yhteen. Harvemmin näkee tosi epäsopusuhtaisia pareja. Joskus tosin.

Vierailija
4/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näyttää luulevan että joko

a) kaikilla on sama kauneuskäsitys

Tai

b) kaunis on samannäköinen mitä itse olet. Muut kategorisoidaan alempaan tasoon.

Vierailija
5/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja komeat, mutta ei persoonallisella tavalla, on melkein aina yhdessä.

Vierailija
6/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät vaatimattoman näköiset miehet saa kauniita naisia ainakaan netistä.

Vierailija
7/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin viime yönä unta että joku mies tuli juttelemaan minulle, ja antoi puhelinnumeronsa. Olin niin tyytyväinen että oli oikeastaan ihan normaalin näköinen mies. Ja mietin että se siis katsoi minut sen näköiseksi että olisin tasoisensa! Ja sitten heräsin.

Tosielämässä koen että ne harvat miehet joiden kanssa olen ollut ovat tosi rumia, ja mietin vain että olenko tosiaan niin ruma kun eivät ihan tavallisen näköiset ole kiinnostuneet.

Vierailija
8/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mun mielestä just päinvastoin: ns naimanaamat päätyy useimmiten yhteen. Harvemmin näkee tosi epäsopusuhtaisia pareja. Joskus tosin.

Tavallisen näköisten joukossa noin, tosi hyvännäköisillä ihmisillä harvinaisempaa.

Tosi hyvännäköisillä on usein suorastaan päinvastaiset kasvonpiirteet omaava kumppani.

Vierailija
9/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kyllä mun miehen kanssa ihan jumalaisen hyvännäköisiä molemmat.

Vierailija
10/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta komeilla miehillä on usein vaatimattoman näköinen nainen, eli kenen kanssa kauniit naiset ovat?

Vierailija
11/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse koen että minä ja mieheni ollaan molemmat aikalailla 9/10, hyvännäköisiä ja timmejä molemmat. Ulkonäkö vaikutti parinvalintaan jonkun verran, koska Tinderissä tavattiin, mutta luonteiden yhteensopivuus oli se minkä takia alettiin seurustella. Veikkaisin, että jos hyvännäköinen ottaa vaatimattoman näköisen kumppanin, niin sillon se ihminen on hänelle oikea luonteen takia ja todennäköisesti se vaatimatonkin on häntä rakastavan ihmisen silmissä hyvännäköinen! Se on se keskinäinen kemia joka vaikuttaa.

Vierailija
12/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta komeilla miehillä on usein vaatimattoman näköinen nainen, eli kenen kanssa kauniit naiset ovat?

Varmaan jonkun Stefan Thermanin tai Niko Ranta-Ahon tyylisen miehen kanssa.

Vierailija
13/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itse koen että minä ja mieheni ollaan molemmat aikalailla 9/10, hyvännäköisiä ja timmejä molemmat. Ulkonäkö vaikutti parinvalintaan jonkun verran, koska Tinderissä tavattiin, mutta luonteiden yhteensopivuus oli se minkä takia alettiin seurustella. Veikkaisin, että jos hyvännäköinen ottaa vaatimattoman näköisen kumppanin, niin sillon se ihminen on hänelle oikea luonteen takia ja todennäköisesti se vaatimatonkin on häntä rakastavan ihmisen silmissä hyvännäköinen! Se on se keskinäinen kemia joka vaikuttaa.

Kyllä, ja se joka on hyvännäköinen tietää, että kelpaisi monennäköiselle ottajalle. Ei tarvitse todistella kenellekään. Se mies jota eniten rakastin on ehkä korkeintaan 7/10 objektiivisesti katsoen mutta mulle 10/10, parasta mitä ikinä olen nähnyt.

Vierailija
14/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on vain ehkä vähän erilainen maku.

On nimittäin todettu lukuisissa ja lukuisissa tutkimuksissa vuosien mittaan, että ulkoisesti samantasoiset pariutuvat keskenään.

Vierailija
15/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja se joka on hyvännäköinen tietää, että kelpaisi monennäköiselle ottajalle. Ei tarvitse todistella kenellekään. Se mies jota eniten rakastin on ehkä korkeintaan 7/10 objektiivisesti katsoen mutta mulle 10/10, parasta mitä ikinä olen nähnyt.

Ihmisillä on yleensä otsetunto ja persoona joka ei ole ulkonäköliitännäinen. Silloin ei tarvitse todistella kumppanivalinnalla muille yhtään mitään.

Kamala ajatuskin että muut vaikuttaisivat valintaan?!

Itselläni olisi ollut tarjokkaita, mutta valitsin ja valitsen sen keneen rakastuin. Ei rahaa tai koulutusta - mutta ei olisi tullut mieleenkään valita toisin.

Vierailija
16/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan tutkimusten mukaan samantasoiset pariutuvat. Ap:n kokemus on vain henkilökohtainen huomio jolla ei suoraan sanottuna ole mitään painoarvoa keskustelussa siitä miten maailma on.

Parinvalinnassa samantasoiset hakeutuvat toistensa pariin koska eritasoiset parit eivät kestä; näiden parien "korkeampitasoinen" yksilö tietää olevansa parempi ja hakee siksi parempaa yksilöä vierelleen kuin mikä hänellä on. Ihmiset tietenkin yrittävät pariintua mahdollisimman laadukkaan yksilön kanssa, mitä korkeampitasoinen sen parempi. Jos tässä onnistuu niin onneksi olkoon. Mutta nämä valioyksilöt taas eivät suostu pariintumaan huonompien yksilöiden kanssa koska he tunnistavat oman arvonsa ja tietävät pystyvänsä saamaan paremman kumppanin.

Vierailija
17/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen nähnyt oikeasti hyvännäköisen pariskunnan, jonka molemmat osapuolet olivat upeita.

Astelivat -tai siis purjehtivat, tai siltä se jotenkin näytti kun oli niin vaikuttava näky- ihan tavallisena tiistai-iltana helsinkiläiseen markettiin ja oli suorastaan veret seisauttava näky.

Keski-ikäinen pariskunta, molemmilla täydellinen ryhti, luusto, näyttävä olemus ja tyyli, joku eleganssi olemuksessaan.

Tuollaisia tapaa äärimmäisen harvoin.

Suurinosa ihmisistä on sellaisia, ettei niihin kiinnitä mitään huomiota.

Vierailija
18/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin viime yönä unta että joku mies tuli juttelemaan minulle, ja antoi puhelinnumeronsa. Olin niin tyytyväinen että oli oikeastaan ihan normaalin näköinen mies. Ja mietin että se siis katsoi minut sen näköiseksi että olisin tasoisensa! Ja sitten heräsin.

Tosielämässä koen että ne harvat miehet joiden kanssa olen ollut ovat tosi rumia, ja mietin vain että olenko tosiaan niin ruma kun eivät ihan tavallisen näköiset ole kiinnostuneet.

Pakko lisätä tähän että hitusen häiritsee koska unessa näin hänen nimensä, en vain muista sitä! Ja työpaikkansa, sen kyllä muistan. Mutta en usko uniin...

Vierailija
19/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto kirjoitti:

Kyllä ihan tutkimusten mukaan samantasoiset pariutuvat. Ap:n kokemus on vain henkilökohtainen huomio jolla ei suoraan sanottuna ole mitään painoarvoa keskustelussa siitä miten maailma on.

Parinvalinnassa samantasoiset hakeutuvat toistensa pariin koska eritasoiset parit eivät kestä; näiden parien "korkeampitasoinen" yksilö tietää olevansa parempi ja hakee siksi parempaa yksilöä vierelleen kuin mikä hänellä on. Ihmiset tietenkin yrittävät pariintua mahdollisimman laadukkaan yksilön kanssa, mitä korkeampitasoinen sen parempi. Jos tässä onnistuu niin onneksi olkoon. Mutta nämä valioyksilöt taas eivät suostu pariintumaan huonompien yksilöiden kanssa koska he tunnistavat oman arvonsa ja tietävät pystyvänsä saamaan paremman kumppanin.

Älä puhu psskaa.

Kuinka minä valitsin yleisillä kriteereillä alempitasoisen miehen. Tästä on nyt kohta 20 vuotta ja kaikki on meillä jaettu ja kummallakin hyvä työpaikka. Mies on esimies, minä en.

Rakkaus.

Vierailija
20/33 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus, komeus ja hyvänäköisyys ei takaa hyvää liittoa ja kumppanuutta.

Ne ovat vain ulkoisia kohtia, niiden takana voi piileksiä narsisti, psykopaatti, alkoholiriippuvaisuus, peliriippuvaisuus, väkivaltaan taipuvaisuus ja jokin muu rankka piirre, joka ei anna hyvää ja onnistunutta liittoa.

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.