Minne nyt viedä kierrätystavarat?
Siivosin komeroita ja monta kassia olisi nurkissa tavaraa vietäväksi kiertoon. Vaan minne viedä nyt, kun kierrätykset yms. ovat kiinni? Autoa ei ole, joten en voi minnekään kauas viedä. Roskiinko heitettävä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään kysyt kun mitään et viitsi tai voi tehdä? Tarviitko keskustelupalstalta oikeutuksen laittaa tavara roskiin sen sijaan että näkisit pikkuisen enemmän vaivaa antaaksesi pois?
Siksi kysyn, jos joku tietäisi jonkun paikan, mikä on auki tai minne voi viedä. Olen aiemmin vienyt kirjaston kierrätyspisteelle, mutta kirjastotkin ilmeisesti kiinni nyt maailman tappiin. Onko Hope auki, ei selvinnyt netistä?
Ja toki osin varmaan puran turhautumistani täällä. Haluaisin edes siistin kodin, jossa pääsee kunnolla kulkemaan ilman esteitä, kun täällä on nyt kerran kopiettava eikä minnekään muuallekaan pääse eikä mitään voi tehdä. Turhat tavarat nurkissa ahdistavat nyt tosi paljon.
Olen laittanut portille pahvilaatikon, jossa lukee SAA OTTAA. Menee hyvin.
Hope kiinni, samoin Kontti jne. Jemmaa nyt jossain kämpän nurkassa, ei kai niitä pakko ole parvekkeelle laittaa, jos sitä nyt tarvii sisustaa. Kai nyt johonkin nurkkaan mahtuu, onhan ne sulla jossain nytkin. Kuinka voi avuttomuus paistaa läpi näin paljon??
Kierrätyskeskukset ovat ainakin meidän paikkakunnallamme auki, Hope kiinni. Tämä selviää ihan netistä.
Osa FB-ryhmistä toimii, osa nyt suljettu.
Vierailija kirjoitti:
Hope kiinni, samoin Kontti jne. Jemmaa nyt jossain kämpän nurkassa, ei kai niitä pakko ole parvekkeelle laittaa, jos sitä nyt tarvii sisustaa. Kai nyt johonkin nurkkaan mahtuu, onhan ne sulla jossain nytkin. Kuinka voi avuttomuus paistaa läpi näin paljon??
Kirjoitin jo, että asun pienessä kaksiossa lapseni kanssa, ja nyt on ollut vasta aikaa siivota komerot, jotka olleet siis aivan täynnä. Ei todellakaan mahdu mihinkään täällä ilman, että haittaa täällä kulkemista esim. vessaan tai parvekkeelle pääsyä.
vaatteet/kengät voi viedä vaatekeräyslaatikkoon. onko lähelläsi sellaista? Yksi vaihtoehto on että viet roskakatokseen ja kirjoitat lapun saa ottaa. tai toriin.
Mä olen antanu tori.fi
Isommat erikseen pienemmät yhdessä esim laatikollinen sisustustavaraa, pussillinen 110cm pojan vaatteita, laatikollinen lasten leluja, pussillinen kirjoja jne..
Kyllä jokaiselle on uusi omistaja löytynyt. Olen jättänyt sovittuun aikaan ulko-oven eteen tavarat ettei tule fyysistä kohtaamista koronan vuoksi.