Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kenenkään miestä voi viedä

Vierailija
16.04.2020 |

En ymmärrä tätä että "miksi veit mieheni" - valitukset pääsee iltalööppien kanteen saakka kun se on niin että jos mies haluaa mennä niin sitten se suhde on jo lähtökohtaisesti lopussa. Se sinun miehesi odotti vain tilaisuutta lähteä ja tämä uusi nainen tarjosi sen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mieheni ole lähtenyt minnekään. Onko sinun?

Vierailija
2/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot liitot päättyvät. Piste.

Turha ulista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun ex toisen naisen matkaan lähtenyt. En jaksa miettiä koko asiaa.

Vierailija
4/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tämä näin: Joku nainen saa pauloihinsa ja järjiltään jonkun miehen, jotenkin. Sitten tapahtuu käänne, jossa mies lähtee ton naisen mukaan ja ikäänkuin nainen "vie miehen".

Vierailija
5/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö tämä näin: Joku nainen saa pauloihinsa ja järjiltään jonkun miehen, jotenkin. Sitten tapahtuu käänne, jossa mies lähtee ton naisen mukaan ja ikäänkuin nainen "vie miehen".

Kyllä. Sitten jätetty nainen siitä wallan williintyy, niin kuin olisi jotain syytä.

Vierailija
6/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä alentavaa puhua heistä moisessa sävyssä. Eivät he ole niin helppoja...

Vierailija
7/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin naapurin muijan miehen vei poliisit viimeviikolla eikä ole sen jälkeen näkynyt.

Vierailija
8/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nainen veis mun poikuuden ja kävis vähän leikkii sukukalleuksilla

Vierailija
9/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en ymmärrä miksi nainen alkaa tapailla miestä joka on varattu. Minullekin on miehet tarjonneet itseään, varatut, olen tokaissut siihen niin, että eroa ensin puolisostasi niin katsellaan sitten treffailua. Eivät ole eronneet. Sanoisin että sillä on suuri merkitys sillä toisella naisella jos tämä alkaa pommittaa miestä ja tarjoaa itseään. Naiset, jotka metsästävät varattuja miehiä ovat mielestäni halpoja h....or...oja ja heikkolahjaisia. Vahva ja itsevarma nainen ei metsästä varattuja miehiä, sanoisin että heikot tekevät niin.

Vierailija
10/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miksi syyttää sitä toista naista/miestä. Ei hän ole päättänyt pettää. Hän ei tee mitään väärää.

Vierailija
11/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei voi viedä? Minulla on suopunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi