Outoa, kun ammattivalittaja ei enää kirjoittele
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oli tietävinään, että hän olisi menehtynyt. Voi pitää paikkansa, koska silloin, kun hän pari vuotta sitten lopetti allekirjoittamasta aloituksensa, hän kuitenkin teki aloituksia ja vastaili muiden ketjuihin, kirjoitustyylistä ja sisällöstä kyllä tunnisti. Toisaalta kyseessä on melkoinen lööperin laskija, joka aikanaan valehteli, että hänellä on syöpä niinpä ihan hyvin tuo joku joka "tiesi" hänen kuolemastaan saattoi olla ammattivalis itse.
Kyllä se vielä pari viikkoa sitten allekirjoitti aloituksensa. Missä vuodessa sinä elät ?
Zinc
Zinccis, sinä surkea palstanewbie. Ammattivalittaja ei pariin vuoteen pistänyt nimmaria aloituksiinsa, koska joku tunnisti hänet palstalla. Jossain vaiheessa alkoi sitten taas laittaa "t. Ammattivalittaja", koska hänen toivottiin niin tekevän, jotta häneen kyllästyneet voisivat skipata ketjut.
Mä olen kanssa ihmetellyt mihin ammattivalittaja on kadonnut. Mihin olisi kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kanssa ihmetellyt mihin ammattivalittaja on kadonnut. Mihin olisi kuollut?
Tappoi itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappoi itsensä.
Älkää uskoko tähän. Ammattivalittaja laittoi itse ihan tahallaan tuon huhun liikkeelle. Se on ihan hyvä, että teki nimimerkilleen palstaexitin, mutta mä halveksun kyllä näitä trollauksia, että joku palstanimimerkki on muka tehnyt itsemurhan, esim. yksi Silpun aiempi nimimerkki tappoi muka itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muutkin palstahullut ovat vaienneet
Ehkä niiden takana oli yksi ihminen ja hänelle on tapahtunut jotain ikävää.
Näin on!
Hyvä että tappoi ittensä niin ei joutunut ennää kärsimään.
Mun on ikävä ammattivalittajaa.
Oikeasti kauheaa jos olisi kuollut. Lapsi ilman äitiä.
Se on varmaan kanssa lomautettu, eikä jaksa vapaa- aikanaan täällä teidän kohnojen seurassa pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kauheaa jos olisi kuollut. Lapsi ilman äitiä.
Kaksi lasta ilman äitiä. Ekan antoi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kauheaa jos olisi kuollut. Lapsi ilman äitiä.Kaksi lasta ilman äitiä. Ekan antoi pois.
Jäihän sille adoptioäiti.
Voisko palstahullujakin lomauttaa? Jos nyt on Ammattivalittajan vuoro.
Kuulemma saanut etelänihmisen kullia. Nyt pukeutuu burkhaan ja on kodissaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli jossain vaiheessa ketju, jossa hänen kerrottiin kuolleen.
Oliko ammattivalittaja ihan mainittu, koska ilmeisesti Ikiksestä on myös liikkunut juoruja.
Palstahullujen tasapaino on vakio. Ammattivalittaja häipyi ja viikki-kuukkihullu pääsi suljetulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli jossain vaiheessa ketju, jossa hänen kerrottiin kuolleen.
Oliko ammattivalittaja ihan mainittu, koska ilmeisesti Ikiksestä on myös liikkunut juoruja.
Oli mainittu, ja se oli kyllä hänen ihan itsensä aloittama ketju.
Kaikki ammattilaisethan välillä tarvitsevat lepoa, palautumisaikaa jotta taas jaksaa paahtaa.
Juurihan se kirjoitteli päivittäin. Olisko maaninen vaihe ohi?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kuollut mutta en tiedä pitääkö paikkaansa. Ap
Mistä kuulit? Mihin kuoli?
Olihan sen niminen täällä just pari päivää sitten.
Vai onko niitä montakin?
Ilmeisesti raha on rauhoittanut äitihullua. Ei ole meuhkannut kuin perintöasioista ja no, tietysti aspergerlapsensa juttuja haukkunut tylsäksi.