Luetellaan tähän ketjuun karismaattisia ihmisiä
Ja perustelut mukaan.
Aloitan: Krista Kosonen, koska rohkea ja uskaltaa olla mitä haluaa - isosti.
Kommentit (32)
Eikös karisma ole sellainen minkä tuntee toisen läsnäollessa? Tarkoitatte kai filmaattista, jos luettelette näyttelijöitä.
Mariska. Todella karismaattinen ja ottaa lavan haltuun. Muutamalla hänen keikallaan käynyt ja joka kerta tulee kylmät väreet! Eikä todellakaan huonolla tavalla. :D
Tähän voisi yleistäen mainita lähes kaikki metallibändien laulajat ikään katsomatta. Toisaalta ei muutkaan bändien jäsenet tai eri tyylilajein kuten rokin edustajakaan mitään huonoja vaihtoehtoja minusta ole. Heillä minusta sellainen tietynlainen karisma jo monilla luonnostaan. Itse olen nuori nainen ja ajattelen näin. Ehkä olen silti väärässä.
Lauri Tähkä. Katseessa ja hymyssä on jotain ystävällistä ja samalla itsevarmaa ilman ylimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Veeti Kallio
Remu
Naisilla ei ole karismaa.
Jotain vastaavaa toki on, oisko jotain vahvaa naiseutta tai mikä termi nyt voisi ollakaan...
Alistuvuus? Sehän on teidän r"nkkareiden unelma. Jo valmiiksi rikkinäinen, jota haluat tuhota lisää.
Tosimies suojelee ja huolehtii, mutta he ovat harvassa.
Charles Barkley. Ei historian paras pelaaja mutta varmasti kautta aikain karismaattisin.
Halla-Aho. Pinnallista viehätysvoimaa Lutuinen ulkoinen olemus, josta tulee mieleen rehti ja viaton ihminen. Sisältä erilainen.
Mannerheiim.