Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli juoda sidukka tai pari, mutta lääkityksen vuoksi en pysty

Vierailija
16.04.2020 |

Ärsyttää

Kommentit (17)

1/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo alkoholitonta.

Vierailija
2/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole sama asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva lääkitys oikeasti sitä estää. Itse olen syönyt 10 v lääkettä josta varoitellaan säännöllisesti iltapäivälehdissä että henki menee jos ottaa alkoholia yhdessä (tosiasiassa se riski on erittäin pieni, ellei ota lääkkeitä kourallista ja viinaa tajuttomuuden lähelle asti, riippuvuusriski on se isompi) ja kyllä olen aina ottanut kun haluan alkoholia, ja niin paljon kuin haluan. 

Vierailija
4/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jokin muu hyvältä maistuva juoma.

Tai toinen keino rentoutua, jos se on mieliteon syy. Hyvä hetki opetella.

Vierailija
5/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no juo kaljaa sitte

Vierailija
6/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se Antabus-kapseli teettää.

Vierailija
7/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vaikka raikas hedelmämehu tai smoothie? Saisiko ajatukset ja mieliteot muualle? Kannattaa ainakin kokeilla.

Vierailija
8/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tulehdus toosassa ja siihen lääke, jonka aikana alkoholin nauttiminen voi kuulemma aiheuttaa antabus-reaktion. Tuleeko se reaktio jo puolikkaasta lasillisesta (noin 1 dl) punkkua???

Vierailija
9/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tulehdus toosassa ja siihen lääke, jonka aikana alkoholin nauttiminen voi kuulemma aiheuttaa antabus-reaktion. Tuleeko se reaktio jo puolikkaasta lasillisesta (noin 1 dl) punkkua???

Kokeilemalla selviää.

Vierailija
10/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Flagyl niin älä ota.

Vierailija
11/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa, kun ei saa viinaa. Mitäs opetit itsesi haluamaan moista turhaketta. 

Vierailija
12/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta töiden takia tulee 5 viikon paussi sidukasta, saamarin korona, saa painaa hommia niin hvetisti.

Vierailija
13/17 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuurin loppumisen jälkeen vielä varovaisuutta. Itse sain tämä antabus-reaktion ja jouduin sairaalaan

Vierailija
14/17 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuurin loppumisen jälkeen vielä varovaisuutta. Itse sain tämä antabus-reaktion ja jouduin sairaalaan

Miten nopeasti se reaktio antabusreaktio tulee? Itselläni Flagyl-kuuri loppui toissapäivänä, ja tänään join ruuan kanssa päivällisellä ison lasillisen punaviiniä - kun en muistanut, että kuurin jälkeen pitää olla pari päivää varovainen. Lasillisen loppumisesta on nyt kolme tuntia aikaa. Olisiko reaktio jo tullut?

Vierailija
15/17 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti se reaktio antabusreaktio tulee? Itselläni Flagyl-kuuri loppui toissapäivänä, ja tänään join ruuan kanssa päivällisellä ison lasillisen punaviiniä - kun en muistanut, että kuurin jälkeen pitää olla pari päivää varovainen. Lasillisen loppumisesta on nyt kolme tuntia aikaa. Olisiko reaktio jo tullut?

Todennäköisesti. Minulla tuli melko nopeasti. Olin myös pari päivää aikaisemmin lopettanut Flagyl-kuurin ja liian pian sen jälkeen otin pari viinilasillista. Eipä aikaakaan kun olin melkein sammuneena vessan lattialle ja seuraavana päivänä hirmuinen krapula.

Vierailija
16/17 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Minulla tuli melko nopeasti. Olin myös pari päivää aikaisemmin lopettanut Flagyl-kuurin ja liian pian sen jälkeen otin pari viinilasillista. Eipä aikaakaan kun olin melkein sammuneena vessan lattialle ja seuraavana päivänä hirmuinen krapula.

Voi ei! Ehkä oma maksani on jo polttanut tuon alkoholiannoksen, sillä vieläkään ei ole oireita. Nyt siis mennyt 3,5 tuntia juomisen loppumisesta. Tissuttelin sitä lasillista varmaan kaksi tuntia :)

Vierailija
17/17 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli myöskin alapäävaivojen takia lääkekuuri. Ei saanut käyttää alkoholia. Apteekin työntekijä sanoi, että antabusreaktio voi tulla tyyliin yskänlääkkeestä, jossa alkoholia. Eli en käyttänyt yhtään alkoholia. Lääkekuurin jälkeen taisin olla vielä 3 päivää juomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän